Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ فرماندار خمین گفت: 140 میلیارد ریال از این میزان اعتبار برای شهرک صنعتی و 80 میلیارد ریال برای آبرسانی به ناحیه صنعتی شهید سعیدی در شهابیه برآورد شده است.
طهرانی افزود: 40 میلیارد ریال از اعتبار شهرستانی برای اجرای طرح آبرسانی به ناحیه صنعتی شهید سعیدی مصوب شده که امید می رود شرکت شهرک های صنعتی پیگیری لازم برای تحقق این امر را دستور کار قرار دهد تا این ناحیه تا پایان سال آبرسانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به منظور آبرسانی به شهرک و نواحی صنعتی این شهرستان از خط انتقال آب از کوچری به خمین 25 لیتر آب در ثانیه برای شهرک صنعتی خمین و 10 لیتر آب بر ثانیه برای ناحیه صنعتی شهید سعیدی در شهابیه تخصیص داده شده است.
او گفت: برنامه مطالعاتی اجرای طرح آبرسانی به ناحیه صنعتی شهید سعیدی انجام شده است.
فرماندار خمین افزود: آب چاه های ناحیه صنعتی شهید سعیدی خمین خشک شده است و با توجه به ظرفیت منطقه امکان کف شکنی ندارد و واحدهای صنعتی مستقر در این ناحیه برای تامین آب با مشکل مواجه هستند.
 زیر ساخت گاز برای توسعه صنعت در این شهرستان فراهم است اما در زیر ساخت برق و آب مشکل وجود دارد.
طهرانی گفت: مشکل تامین برق در ناحیه صنعتی شهید سعیدی و شهدای خرمدشت وجود دارد به طوری که امکان واگذاری برای متقاضیان جدید در شهر قورچی باشی باشی وجود ندارد.
 باوجودتامین برق موقت در ناحیه صنعتی شهید سعیدی برای توسعه صنعت در این ناحیه، ایجاد پست برق 63 کیلو واتی و پست برق 400 کیلو واتی در شهرک صنعتی ضروری است.
شهرستان خمین  دارای یک شهرک صنعتی و 2 نواحی صنعتی است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: آبرسانی شهرک صنعتی خمین نیازمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۹۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران

 فیض‌زاده از آمادگی واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران خبر داد.

وی گفت: شهرستان چاراویماق با دارا بودن وسعت زیاد و ظرفیت مناسب برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف به علت نبود کارخانجات متناسب، تولیدات بخش‌های کشاورزی و معادن، به صورت خام، فرآوری و باعث مهاجرت مردم می‌شود در این میان شهرک صنعتی چاراویماق یکی از زیر ساخت‌های مناسب برای جذب سرمایه گذار و توسعه و آبادانی این شهرستان است که با توجه به قرارگرفتن در جوار آزاد راه پیامبر اعظم (ص) هم برای سرمایه گذاری و هم در حوزه اشتغالزایی کمک بزرگی برای جوانان جویای کار می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آبفا درمازندران
  • اجرای عملیات آبخیزداری نیازمند حدود ۳.۵ همت اعتبار است
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • تکمیل بیمارستان اسلامشهر نیازمند ۵۰۰میلیارد تومان اعتبار است
  • تکمیل مجتمع آبرسانی شیخ موسی ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • افزایش ۲۳ درصدی تخصیص اعتبار طرح‌های آبرسانی مازندران
  • ایجاد و تامین شبکه برق مستقل برای واحد‌های صنعتی شهرستان تبریز