Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@21:00:35 GMT

تمرینات شاگردان تارتار تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۹۹۶۲

تمرینات شاگردان تارتار تعطیل شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، با توجه به تعطیلی بلند مدت مسابقات لیگ برتر برای نیم فصل و برگزاری مسابقات ملی مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم تمرینات تیمش را به مدت ۱۰ روز تعطیل اعلام کرد.

بر این اساس بعد از دیدار پارس جنوبی مقابل پرسپولیس اعضای این تیم به تعطیلات رفتند و از اواسط هفته آینده کار خود را برای شروع پرقدرت نیم فصل دوم استارت می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارس جنوبی جم در پایان نیم فصل اول رقابت های لیگ هجدهم رتبه ششمی را به خود اختصاص داد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پارس جنوبی تعطیلات فوتبال مسابقات لیگ برتر نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۹۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال و روز گل‌گهری‌ها پس از دو دقیقه جنون‌آور!

به گزارش "ورزش‌سه"، شاگردان مارینوس اوزونیدیس با سه شکست پیاپی به مصاف استقلال خوزستان رفته بودند و در این بازی خانگی هیچ نتیجه‌ای جز پیروزی آنها را خوشحال نمی‌کرد، اما وقتی سوت پایان مسابقه به صدا درآمد با وجود اینکه با تساوی به کارشان خاتمه دادند، حال و روز اسف‌باری داشتند و نای رفتن به رختکن نداشتند.

گل‌گهر موفق شده بود در دقیقه 54 و 89 با دو گل از سعید سحرخیران و قائم اسلامی‌خواه در آستانه کسب پیروزی مقابل استقلال خوزستان قرار بگیرد که برای فرار از سقوط تلاش می‌کند، اما شاید به ثمر رساندن گل دوم بیش از حد خیال شاگردان اوزونیدیس را بابت کسب 3 امتیاز راحت کرد.

هنوز چند ثانیه از گل دوم گل‌گهر نگذشته بود که اشتباه اخباری روی یک توپ ساده سبب شد تا گل اول مسابقه رقم بخورد و این همان چیزی بود که تیم استقلال خوزستان برای بازگشت روحیه از دست رفته به آن نیاز داشت. در ادامه شاگردان پورموسوی برحملات خود افزودند و موفق شدند اینبار روی والی مهارنشدنی محمود مطلق‌زاده به گل تساوی و یک امتیاز ارزشمند دست پیدا کنند. 

این‌ها اتفاقاتی بودند که طی دو دقیقه به یکباره سه امتیازی که اوزونیدیس و شاگردانش به نام خود زد بودند را به یکباره از آنها گرفت و سبب شد تا به هر تیم یک امتیاز از این مسابقه دراماتیک هفته بیست و چهارم لیگ برتر برسد. قاب‌هایی که جواد نادری‌پور عکاس باشگاه گل‌گهر پس از سوت پایان مسابقه در ورزشگاه اختصاصی این تیم ثبت کرده، به خوبی شدت ناراحتی بازیکنان را نشان می‌دهد.

البته در حال و روز این روزهای گل گهر بی انگیزه شدن برای کسب سهمیه آسیایی سهم بسزایی دارد و استقلال خوزستان در این شرایط توانست از یک بازی سرنوشت ساز دیگر امتیاز بگیرد تا حالا فاصله‌اش از منطقه خطر 4 امتیاز شود و حالا آبی پوشان خوزستانی آرزوی شکست نساجی در مصاف روز آینده برابر تراکتور را دارند.

دیگر خبرها

  • حال و روز گل‌گهری‌ها پس از دو دقیقه جنون‌آور!
  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • گلزن پرسپولیس به نفت در اختیار تارتار
  • آغاز جام هفدهم برای شاگردان شمسایی
  • قیمت جدید پژو پارس اعلام شد+ سند
  • قیمت جدید پژو پارس اعلام شد
  • فیزیوتراپی تارتار برای حضور روی نیمکت ملوان
  • مهدی تارتار دوباره سرپا شد (عکس)
  • ۹ نشان رنگارنگ سهم فرنگی کاران ایرانی از مسابقات آسیایی
  • سقوط درخت روی سقف پژو پارس در بندرعباس