Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: هزاران نفر از نیروهای پلیس فرانسه امروز برای برگزاری تظاهرات اعتراضی دیگری در این کشور به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

به گزارش رکنا، هزاران نفر از نیروهای پلیس Police و نیروهای شبه‌نظامی امروز شنبه در فرانسه به حالت آماده‌باش درآمده‌اند تا تظاهرات‌ «جلیقه‌زردها» را تحت کنترل درآورند.

«میشل دلفوش» رئیس پلیس پاریس گفت که نیروهای پلیس مانند هفته گذشته مستقر شده‌اند و می‌کوشند تا ضمن استقرار در مناطق گسترده‌ به شناسایی افراد و خودرو‌ در آستانه تظاهرات امروز بپردازند و از بروز شورش و بی قانونی جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال اماکن گردشگری در پاریس مانند موزه لوور و برج ایفل امروز باز خواهند بود.

در پی حادثه Incident تروریستی سه‌شنبه در استراسبورگ که به کشته شدن چهار نفر منجر شد، وزرای فرانسوی خواستار توقف تظاهرات‌ها شده‌اند.امروز مشخص می‌شود که حادثه اخیر در بازار Store کریسمس استراسبورگ و سخنرانی دوشنبه شب «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه چه تاثیری بر تظاهرات‌های مردمی داشته است.

ماکرون دیروز هم گفت که فرانسه نیازمند آرامش، قانون Law و بازگشت به روند عادی است و از معترضان خواست تا به مذاکرات ملی در بعد کلان بپیوندند که طیف گسترده‌ای از مسایل سیاسی را شامل خواهد شد.

اعتراضات مردمی در فرانسه تحت عنوان «جلیقه ‌زردها» که از چندی پیش پیش شروع شده، با وجود عقب نشینی رئیس‌جمهور این کشور از گران کردن بنزین و تعلیق طرح گرانی بنزین، کمابیش ادامه دارد.

دولت فرانسه اگرچه این طرح را به حالت تعلیق درآورد، اما جلیقه‌زردهای فرانسوی خواستار لغو آن هستند و از همین روی، همچنان آتش تظاهرات در کل فرانسه شعله‌ور است.

دولت فرانسه قصد دارد در چارچوب سیاست تشویق عمومی به استفاده از خودروهای هیبریدی و کاهش خودروهای متکی به سوخت فسیلی، از ابتدای سال آینده میلادی مالیات بر سوخت را افزایش دهد؛ سیاستی که جرقه اعتراضات سراسری را زده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

مسعود با یک جمله دختر 18 ساله را تحت تاثیر قرار داد/ او باید به خلوت 6 مرد می رفت! ماجرای شوهر دادن دختر 10 ساله ایرانی در افغانستان / فرار از چنگال کفتار پیر+ عکس حمید چند روز دیگر اعدام می شود / او از مردم کمک خواست محاکمه پسر شیطان صفت/ سحر 14ساله: فرید با وعده هایش خامم کرد+ عکس تجاوز پزشک هوسباز به یک زن جوان در مطب +عکس این مرد جوان علاقه زیادی به همخوابی با زنان بی جان دارد ! +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا نقشه کثیف بهروز برای تصاحب ثروت زن بیمار+ عکس جزییات قتل زن مشهدی پس از عمل سزارین / رها کردن جسد سوخته وی در کوه راز جسد لخت دختر 15 ساله در پارک+عکس شهرام تینا را با دوستانش قسمت کرد این مرد مظلوم نوشهری به طرز ناجوانمردانه ای به قتل رسید+عکس این زن عضو باند شغال های سیاه بود/ او زن ها را برای همدستانش شکار می کرد گران ترین هدیه مرد میلیاردر برای زنش هنگام طلاق + عکس دوستی عجیب پسر 12 ساله با 35 حیوان وحشی + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police حادثه Incident بازار Store قانون Law سیاسی آماده باش فرانسه پلیس تظاهرات ناآرام عکس دختر قتل فیلم زن مرد پلیس زندگی طلاق مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۹۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جست‌وجوی نجاتگران هلال‌احمر زنجان برای یافتن مرد ۶۰ ساله

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: جست‌وجوی نجاتگران هلال احمر برای یافتن مرد ۶۰ ساله در ارتفاعات کوهکن شهر آب بر شهرستان طارم از بعدازظهر روز شنبه آغاز و در زمان حاضر این عملیات ادامه دارد.

حکمت‌اله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان با بیان اینکه گزارش مفقودی مرد ۶۰ ساله‌ای در ارتفاعات کوهکن شهر آب بر شهرستان طارم توسط مردمی در ساعت ۱۵:۳۰ روز شنبه به ندای امداد اطلاع داده شد، اظهار کرد: بلافاصله یک تیم عملیاتی ۵ نفره همراه با تجهیزات مورد نیاز با یک دستگاه خودروی کمک‌دار سبک از جمعیت هلال احمر مرکز شهرستان برای جست‌وجوی این مفقودی اعزام شدند.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده نیز ۲ تیم آنست ساعت ۱۹ شامگاه شنبه از پایگاه امدادی مرکز استان برای جست و جو به این منطقه اعزام شدند و تا ساعت ۲۳:۵۵ جست‌وجوی ۳ تیم ادامه داشت و در ادامه این عملیات متوقف و جست‌وجو نیز صبح روز یکشنبه نیز مجدد آغاز شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این عملیات امروز نیز از صبح آغاز شده و تا ظهر روز جاری جست‌وجو همراه با ۲ تیم آنست ادامه داشت که با نامساعد شدن شرایط جوی عملیات این تیم متوقف شد.

هاشمی افزود: در حال حاضر ۲ تیم عملیاتی ۱۰ نفره همراه با خودروی کمک‌دار سبک در حال جست‌وجوی این مرد طارمی هستند.

وی تاکید کرد: از بعدازظهر روز شنبه تاکنون ارتفاعات و پیرامون روستاهای کلکش شهرستان زنجان، کوهکن علیا، چورزق، زرنی، شیرمشه توسط تیم‌های عملیاتی و با همراهی و کمک بیش از ۲۰۰ نفر از نیروهای محلی و اهالی روستاها از مناطق جست‌وجو بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: درخواست پرواز بالگرد برای جست و جوی این مرد ۶۰ ساله طارمی نیز انجام شده که به دلیل شرایط جوی نامساعد در این شهرستان امکان پرواز وجود نداشت.

هاشمی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس برقرار کنند.

کد خبر 747022

دیگر خبرها

  • دستگیری ۱۳۳ دانشجوی دانشگاه نیویورک به دلیل همبستگی با غزه
  • اعزام پلیس‌ مراکش به المپیک ۲۰۲۴
  • راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس
  • بازداشت معترضان طرفدار فلسطین در نیویورک
  • جست‌وجوی نجاتگران هلال‌احمر زنجان برای یافتن مرد ۶۰ ساله
  • بهانه حامیان اسرائیل برای فشار بر طرفداران فلسطین در لندن
  • (ویدئو) فیلمی عجیب از شورش مهاجران افغان در فرانسه؛ جسد دو افغان به آتش کشیده شد!
  • حمایت فرانسویان از فلسطین
  • موج‌سواری تیم فوتبال خیبر در دریای ناآرام بابل
  • تظاهرات ضدصهیونیستی و نژاد پرستی در پاریس