Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@09:35:10 GMT

کویت ایجاد پایگاه نظامی انگیس را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۹۹۷۱

«خالد الجارالله» همکاری های نظامی میان کویت و انگلیس در چارچوب توافق نامه دفاعی امضا شده میان آنها صورت می گیرد و روابط میان آنها تاریخی است.

الجارالله تاکید کرد: رایزنی هایی با طرف انگلیسی در خصوص حضور نظامی این کشور در کویت صورت می گیرد اما هنوز نهایی نشده و این رایزنی ها همچنان ادامه دارد.

«ولید الخبیزی» معاون وزیر خارجه کویت در امور اروپا نیز گفت: هیچ رایزنی هایی در خصوص تأسیس یک پایگاه دریایی انگلیسی در کویت صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همکاری نظامی میان دو کشور مربوط به امروز نیست بلکه به گذشته باز می گردد و ما به دنبال افزایش این همکاری ها با انگلیس هستیم. ما به چنین پایگاه هایی در کویت نیاز نداریم و ارتش این کشور می تواند از کویت دفاع کند.

روز گذشته اخباری در خصوص توافق انگلیس و کویت برای ایجاد پایگاه نظامی انگلیس در این کشور منتشر شده بود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کویت انگلیس وزیر خارجه انگلیس کویت معاون وزیر وزیر خارجه نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۹۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای ۵ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا

مقامات عالی ایران و سریلانکا پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های مختلف امضا کردند.

به گزارش ایسنا،‌ مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • ۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو
  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی