Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام عباس شمس امام جمعه موقت بخش رودخانه شهرستان رودان، در خطبه های این هفته  با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده های شهداء دفاع مقدس و مدافعین حرم اظهار کرد: معظم له فرموند مراقب باشید،ممکن است دشمن براى سال ۹۸ نقشه کشیده باشد اگرچه نقشه دشمن لو رفته است اما همه باید هوشیارى خود را حفظ کنند زیرا آمریکا، دشمنى خبیث و حیله گر است و ممکن است قصد فریب داشته باشد تا براى سال ۹۸ جنجال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امام جمعه موقت بخش رودخانه، افزود: رهبر انقلاب تاکید کردند نباید غافل شد و همه باید بیدار و هوشیار باشند. توصیه من به ملت ایران بویژه جوانان و مجموعه هاى گوناگون کشور اعم از همه صنوف و جریان‏هاى سیاسى این است که مراقب باشند میدان را براى دشمن آماده نکنند زیرا اگر غافل شویم، همان دشمن ضعیف، زهر خود را خواهد ریخت.

 شمس، ادامه داد: مقام معظم رهبرى در بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) به نقشه راه دشمن در مقابله با ملت ایران اشاره کرده و فرمودند: نقشه‏ دشمن را کاملاً مى‏دانیم چیست و آن نقشه را براى مردم افشا مى‏کنیم؛ و البتّه مردم عزیز ما خودشان خیلى چیزها را مى‏دانند و می فهمند و حس میکنند. امروز نقشه‏ دشمن   فشار اقتصادى، فشار روانى، و فشار عملى است که هدف هر سه نوع فشارهاى دشمن سیطره‏ بر کشور عزیز ما ایران است.

 وی، اضافه کرد: تاکنون رهبر معظم انقلاب چندین بار سخن از ریزش‏ها و رویش‏هاى انقلاب کرده اند که در آخرین آن‏ها، در جمع خانواده‏هاى شهداى دفاع مقدس و مدافعین حرم می‏فرمایند؛برخى عناصر انقلابى از راه برگشتند و انقلاب ریزش هایى داشته، در صدر اسلام هم همین طور بوده است، اما در کنار این ریزش، چند برابر رویش داریم، امروز می بینید که بعد از ۴۰ سال،جوان مومن مسلمان که امام و دفاع مقدس را ندیده، مثل جوان اول انقلاب، با روحیه انقلابی علاقه و شجاعت، مثل همت و خرازى، وسط میدان می رود. این معجزه ى انقلاب و نظام است که می تواند همان روحیه‏ ى قوى و پرتلاش را باز آفرینى کند.

 امام جمعه موقت بخش رودخانه، تفکر شهادت‏ طلبى رمز موفقیت ملت ایران عنوان کرد و گفت: راه خدا و شهادت در راه او را، سعادت و یک موفقیت بزرگ مى‏ داند، هیچ نیرویى توانایى ایستادگى در مقابل آن‏را ندارد و آن ملت همواره برنده است و پیش خواهد رفت.این‏که ملت ایران در طول ۴۰ سال گذشته در راه بسیار پُرخطر و پُرزحمت خود در مقابل همه‏ ى قدرتمندان ظالم ایستاد و آن‏ها نتوانستند هیچ غلطى بکنند، به‏ دلیل اعتقاد به شهادت و این سرنوشت افتخارآمیز است.اگر این شهادت‏ها و شجاعت‏ها و صبر خانواده‏هاى شهدا نبود، مستکبران عالَم و آمریکاى جنایت‏کار همچون دوران طاغوت بر کشور مسلط مى‏ شدند.

 خطیب نماز جمعه موقت بخش رودخانه، در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرمایشات امام راحل در خصوص ضرورت وحدت بین دانشگاه و حوزه علمیه اظهار کرد:

دانشگاه و حوزه علمیه دو مرکز براى تمام پیشرفت‏هاى کشور هستند و تفرقه میان حوزه و دانشگاه، توطئه دیرینه استعمارگران‏ بوده و خواهد بود و نقشه استکبار بدبین کردن این دو قشر  نسبت به همدیگر بود.

 حجت السلام شمس،  با اشاره به ولادت حضرت امام عسکری(ع) گفت: امام حسن عسکرى(ع) پس از شهادت پدر بزرگوارشان در سال‏۲۵۴. ه ق، در سن‏۲۳ سالگى به مقام شامخ امامت و پیشوایى شیعیان نائل شدند و مدت‏۶ سال از ۲۹سال عمر با برکت خود را عهده دار این مسؤولیت خطیر بودند. این مدت زمان هرچند کوتاه بود، اما به‏ دلیل شرایط سیاسى و اقدامات حاکمان وقت که با حکومت سه خلیفه جابر عباسى به نام‏ه اى معتز، مهتدى و معتمد همزمان بود، از حساسیت بالایى برخوردار است.

وی،  افزود: مهم‏ترین عامل برخورد و موضع‏ گیرى بسیار خصمانه و ظالمانه خلفاى حکومت علیه امام حسن عسکرى(ع)، روایات و بشارت امامان پیشین(ع) بود در مورد این‏که از امام حسن عسکرى(ع) فرزندى به دنیا خواهد آمد که به ستم آنان پایان مى‏ دهد، بنابراین سیاست فرعونى را پیشه خود ساخته و گاه و بیگاه به منزل امام(ع) هجوم آورده و به جستجو مى‏ پرداختند.

  وی،  با اشاره به دهم ربیع الثانی وفات حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد: کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) از مقام و منزلتى بسیار والا و ممتازى نزد اهل بیت(ع) برخوردار بوده‏ اند و ارزش زیارت حضرت معصومه تا به آن اندازه قدر و منزلت دارد که امام رضا(ع) در مورد پاداش زیارت مرقد مطهر خواهرشان فرموده اند «هر کس نتواند به زیارت من بیاید خواهرم را در قم زیارت کند، به همان ثواب زیارت من مى‏ رسد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۹۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم لیالی قدر و شهادت حضرت علی (ع) را با ما به اشتراک بگذارید

شب‌های قدر یکی از با فضلیت‌ترین شب‌های سال و شب رحمت الهی و آمرزش گناهان است. شب قدر شب نزول قرآن و مقدر شدن امور یکساله انسان‌ها است. قرآن در سوره‌های قدر و دخان از این شب سخن می‌گوید. زمان دقیق شب قدر، روشن نیست؛ ولی بر اساس بسیاری از روایات، در ماه رمضان واقع شده و یکی از شب‌های ۱۹، ۲۱ یا ۲۳ دانسته شده است. 

ضربت خوردن و شهادت امام علی (ع) نیز مصادف با شب‌های قدر است و اهمیت آن نزد شیعیان افزوده شده و سوگواری برای آن امام با آیین‌های شب قدر همراه شده است.

به همین مناسبت باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می‌کند تا از مراسم شب‌های قدر و مراسم شهادت حضرت علی (ع) در قالب فیلم و عکس (بدون لوگو) از اقصی نقاط کشور برای ما ارسال کنید.

شماره تلفن ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ را در گوشی همراه خود ذخیره و از طریق نرم افزار بله، ایتا، تلگرام، واتساپ و روبیکا تصاویر و فیلم‌های خود را برای ما ارسال کنید.

عکس‌ها و ویدئو‌های مربوط به رویداد‌های خبری و اتفاقات جالب پیرامون خود را برای انتشار در سایت و شبکه‌های اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از طریق شناسه Shahrvandyjc@ (شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷) یا از طریق صفحه صدای مردم برای ما ارسال کنید.

نکته مهم: هنگام عکاسی یا فیلم‌برداری، تلفن همراه خود را به صورت افقی بگیرید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • حساب شادی مردم از عوامل دشمن جداست/ شب‌های قدر فرصتی فوق‌العاده است
  • جهش تولید با مشارکت مردم تهاجمی در برابر جنگ اقتصادی دشمن است
  • حرمت شهادت حضرت علی (ع) حفظ شود
  • ایستادگی فلسطین در برابر اسرائیل با الگوگیری از انقلاب اسلامی
  • جمهوری اسلامی ایران جبهه‌ای بزرگ برابر استکبار جهانی
  • مراسم لیالی قدر و شهادت حضرت علی (ع) را با ما به اشتراک بگذارید
  • برگزاری مراسم دسته‌روی شهادت امام علی (ع) در گرگان
  • حرمت ایام رمضان و شهادت امام علی (ع) در لرستان رعایت شود
  • دشمن با راه اندازی جنگ نرم به دنبال نابودی اعتقادات جوانان است
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران