Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرونده رقابت‌های نمایندگان ایران درمسابقات شنا مسافت کوتاه قهرمانی جهان با رکوردشکنی امرالهی در ماده ۱۵۰۰ متر آزاد بسته شد. ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون شنا،شیرجه وواترپلو، رقابت های شنا مسافت کوتاه قهرمانی جهان از روز سه‌شنبه (20 آذر 1397) به میزبانی هوانژو چین با حضور 970 شرکت کننده از 187 کشور جهان آغاز شد و سینا غلامپور و امیرعباس امرالهی دو نماینده شنای ایران در این مسابقات به مصاف حریفان خود رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا سینا غلامپور در روز پنجم این رقابت‌ها در ماده 100 متر آزاد به آب زد. غلامپور 100 متر را در زمان 00:50٫47 شنا کرد و به کار خود پایان داد. در ادامه امیر عباس امرالهی شناگر جوان تیم ملی در ماده 1500 متر آزاد با حریفان خود به رقابت پرداخت.

امرالهی موفق شد بار دیگر در این مسابقات رکورد شکنی کند. این شناگر 1500 متر را در زمان 16:29٫26 شنا کرد و رکورد این ماده را 8 ثانیه ارتقا داد. رکورد ملی این ماده پیش از این توسط امرالهی در مسابقات قهرمانی جهان کانادا سال 2016 با زمان 16:37٫69  ثبت شده بود.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

R7870/P1015135/S3,33/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۰۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند

قرعه‌کشی رقابت‌های جام‌جهانی ووشو برگزار شد و نمایندگان کشورمان در ساندا و تالو حریفان خود را شناختند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، مراسم وزن‌کشی و قرعه‌کشی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۴ و همچنین نشست فنی این پیکار‌ها صبح امروز (سه‌شنبه - ۴ اردیبهشت ماه) در شهر جیانگ‌یئن کشور چین برگزار شد و نمایندگان ساندا و تالوی کشورمان حریفان خود را شناختند.

بر این اساس در وزن ۶۵- کیلوگرم زنان، صدیقه دریایی در نخستین دیدار خود به مصاف دوی مهارابام از هند می‌رود. وی در صورت برتری در این دیدار باید با برنده دیدار نمایندگان ترکیه و نپال پیکار کند.

سهیلا منصوریان در وزن ۶۰- کیلوگرم به مصاف ژی‌چین لی از چین می‌رود. در وزن ۷۵- کیلوگرم نیز شهربانو منصوریان به مصاف رانی موندال از بنگلادش می‌رود و در صورت پیروزی به مصاف برنده رقابت چین و هند برود.

در بخش مردان و در وزن ۷۰- کیلوگرم، محسن محمدسیفی در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شد. وی باید در مرحله دوم با برنده نپال و هنگ‌کنگ دیدار کند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم، سهیل موسوی با دارنده مدال نقره جهان سعد بوجکا از مراکش پیکار می‌کند و در صورت برتری به مصاف نماینده ترکیه خواهد رفت.

علی خورشیدی در وزن ۸۰- با المهدی سعیدی از مراکش دیدار می‌کند و در صورت پیروزی به مصاف برنده رقابت نپال و سنگال خواهد رفت. در وزن ۸۵- کیلوگرم، محمدرضا ریگی با قاسم رابی از اردن دیدار می‌کند.

در وزن ۹۰- کیلوگرم، سید معین تقوی با یحیی عمر از اردن پیکار می‌کند. وی در صورت برتری باید با برنده دیدار ترکیه و نپال رقابت کند.

همچنین در تالو مردان نیز شاهین بنی‌طالبی، حسین قبله‌نما، مصطفی حسن‌زاده و در بخش زنان زهرا کیانی، هلیا اسدیان و زهرا جلیلی نمایندگان کشورمان در این بخش هستند.

۳۸ کشور در این رویداد حضور دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • خلاصه بازی الهلال ۲ - ۱ العین امارات، اولین شکست پایان رؤیای قهرمانی بود + ویدئو
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • بهانه عجیب حسین وفایی بعد از شکست؛ اینجا بوی بد می‌دهد/ مورفی به حسین وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • حمله به ستاره ایرانی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به حسین وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • حمله به ستاره ایرانی: دیگر به اینجا برنگرد! | اگر حرف خوبی برای گفتن نداری، چیزی نگو