Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری ویژه‌ برنامه‌های میلاد امام حسن عسکری(ع) در حرم مطهر رضوی با حضور خیل زائران و مجاوران خبر داد. ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به‌نقل از آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجلال حسینی اظهار داشت: همزمان با سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری(ع) در روزهای شنبه و یک‌شنبه در رواق امام خمینی(ره) ویژه برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شنبه شب همزمان با میلاد این امام همام، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین سپهر بعد از نماز مغرب و عشاء سخنرانی خواهد داشت و در ادامه گروه تواشیح و مداحان خاندان عصمت و طهارت(ع) به سرودخوانی و مدیحه‌سرایی می‌پردازند.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام سیدحسین سعیدی در شب میلاد یازدهمین اختر تابناک امامت به شعرخوانی خواهد پرداخت، بیان کرد: ویژه برنامه‌ای هم برای روز میلاد تدارک دیده شده که از ساعت 9:30 صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام و‌المسلمین واعظ‌ شهیدی در رواق امام خمینی(ره) آغاز و تا بعد از اقامه نماز ظهر و عصر با مداحی و مولودی‌خوانی مداحان ادامه خواهد داشت.

حسینی ابراز کرد: از سوی این معاونت، ویژه برنامه‌های متنوع دیگری چون فقه و زندگی، حلقه‎های معرفت، پرسمان دینی و مولودی‌خوانی و سخنرانی در دیگر رواق‌های حرم مطهر امام رضا(ع) برای زائران ایرانی و غیر ایرانی تدارک دیده شده است.

ورزشکار بانوی شیرازی مدال طلای جهانی خود را به حرم امام رضا(ع) اهداء می‌کندجشن‌های هفته وحدت در حرم امام رضا(ع) برگزار می‌شودآمادگی 43 هزار نفر از مجاوران حرم امام رضا(ع) برای خدمت به زائران پیاده

وی خاطرنشان کرد: در روز شنبه و یک‌شنبه قبل از نماز ظهر و مغرب مراسم جشنی نیز در رواق حضرت زهرا(س) ویژه بانوان تدارک دیده شده که با برنامه‌های متنوع برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ز

R41347/P41362/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۰۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موثرترین بازیکن جوان لیگ را بشناسید

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال فولاد خوزستان در حالی در نیمه پایین جدول قرار دارد که در این فصل در اقدامی جالب، به چندین بازیکن جوان فوتبال ایران میدان داده تا جایی که علی حسنی، جوان ترین بازیکن لیگ بیست و سوم هم عضوی از این تیم است.

اما جوانگرایی فولاد در این فصل به این بازیکن محدود نشده و قرمزهای اهواز محمد عسکری، ستاره ملی پوش ایران در جام جهانی نوجوانان را هم در ترکیب خود به کار بردند تا جایی که این بازیکن با دوازده بازی با لباس فولاد، حالا بیشترین بازی را در بین نفرات تیم حسین عبدی در لیگ برتر در کارنامه دارد.

عسکری در این فصل دوازده بازی در لیگ برای فولاد انجام داده که اولین آنها مقابل استقلال مدعی در نیم فصل اول بود. در ادامه عسکری به یکی از نفرات اصلی تیمش تبدیل شد و توانست هفت بازی دیگر به عنوان بازیکن ثابت برای تیمش به میدان برود تا در نهایت مقابل ملوان اولین گل لیگ برتری خود را جشن گرفت.

گلی که به ثبت تک امتیاز ارزشمند برابر شاگردان تارتار منجر شد. عسکری هجده ساله یک گل دیگر هم برابر سپاهان برای فولاد به ثمر رساند تا حالا با دو گل در دوازده مسابقه، پرکارترین بازیکن جوان لیگ برتر لقب بگیرد.

دیگر خبرها

  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • سعدی‌پژوهان صبح شنبه در شیراز بر خوان سعدی می‌نشینند
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با حماسی خوانی میثم مطیعی
  • موثرترین بازیکن جوان لیگ را بشناسید
  • رژه روز ارتش در تهران و مراکز استان‌ها برگزار می‌شود + جزئیات
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود
  • کنگره شعر توس تا نیشابور برگزار می‌شود