Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-05@03:21:46 GMT

کی‎‌روش: تیم ملی مادر تمام عاشقان فوتبال است

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۰۰۸۷

کی‎‌روش: تیم ملی مادر تمام عاشقان فوتبال است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به اتفاقات بازی پرسپولیس با پارس جنوبی واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، روز گذشته و در جریان بازی پرسپولیس با پارس جنوبی بود که هواداران پرسپولیس علیه کارلوس کی روش شعار دادند و همچنین بعضی مسائل باعث شد تا «اوسیانو کروز» مربی تیم ملی که از نزدیک بازی را تماشا می کرد، ورزشگاه را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین افشین پیروانی مدیر سابق تیم ملی صحبت هایی علیه کی روش مطرح کرد.

سرمربی تیم ملی امروز در پیامی که بعد از این بازی منتشر کرده است، به صورت سربسته و کلی به این اتفاقات واکنش نشان داده است.

کی روش نوشت: «تیم ملی (تیم ملی فوتبال کشور شما) مادر تمام عاشقان فوتبال است. شما می توانید شیفته پدر خود (تیم باشگاه) باشد اما هرگز نمی توانید به تیم ملی کشورتان که همانا مادر تمام عاشقان فوتبال است خیانت کنید و فوتبال خود را پایین بیاورید.»

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۰۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار ویرا چالش سخت و جذابی را با پرسپولیس تجربه می‌کند. او که یک فصل و نیم به عنوان دستیار یحیی کنار سرمربی پرافتخار قرمزها کار می‌کرد، پس از استعفای گل‌محمدی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

اوسمار در ابتدا هیچ محبوبیتی به عنوان سرمربی پرسپولیس نزد هواداران نداشت، اما رفته رفته با نتایج و بازی‌های خوب تیمش دل هواداران را به دست آورد و آنها به این سرمربی برزیلی برای دفاع از عنوان قهرمانی تیمشان اعتماد کردند‌.

سرمربی برزیلی پرسپولیس که یک مسیحی معتقد است، در بازی برابر سپاهان با صلیب کوچکی روی نیمکت حاضر شده بود و با اعتقادات خود برای موفقیت تیمش دعا می‌کرد.

اوسمار پنج بازی سرنوشت‌ساز دیگر پیش‌رو دارد که می‌تواند با قهرمانی در پرسپولیس اوج محبوبیت را میان سکوهای سرخ‌پوش تجربه کند.

دیگر خبرها

  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • بیانیه جدید و تندتر پرسپولیس علیه سپاهان
  • واکنش تند باشگاه پرسپولیس به اقدام هواداران سپاهان
  • باشگاه پرسپولیس: وقاحت رخ داده در آزادی توهین به همه بانوان بود/ یک بار برای همیشه درست برخورد کنید
  • سرمربی بعدی لیورپول: الان هم می‌توانید تبریک بگویید
  • پرسپولیس: وقاحت رخ داده در آزادی توهین به همه بانوان بود
  • وقاحت که در آزادی رخ داد توهین به همه زنان بود
  • باشگاه پرسپولیس: وقاحت رخ داده در آزادی توهین به همه زنان بود
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • شکایت پرسپولیس از هوادار سپاهان