Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشتی‌گیر زنجانی به مدال طلای مسابقات جام باشگاه‌های جهان دست یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; میثم نصیری آزادکار وزن 65 کیلوگرم استان زنجان زنجان به همراه تیم بیمه رازی بابل به مقام قهرمانی جام باشگاه‌های جهان دست یافت.

تیم بیمه رازی بابل در دیدار فینال موفق شد تیم ترکیه را با نتیجه قاطع 10 بر صفر از پیش رو بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیری در دیدار فینال به مصاف سدات اوزدمیر رفت و در پایان توانست این کشتی گیر ترکیه‌ای را با نتیجه 13 بر 2 شکست دهد.

تیم بیمه رازی در گروه نخست این مسابقات تیمهای اوکراین، مجارستان و پاس ستارگان ساری یک را شکست داده بود.

رضا اطری، حسن رحیمی، میثم نصیری، ماگومد قربان علی اف، مصطفی حسین خانی، احمد گادجی ماگمدوف، علیرضا کریمی، محمدجواد ابراهیمی، حامد طالبی زرین کمر، امین طاهری آزادکاران تیم بیمه رازی بابل بودند که 3 کشتی گیر تیم ترکیه در وزن کشی روز دوم به سر وزن نرسیدند.

بعد از بیمه رازی بابل که به مقام قهرمانی دست یافت، تیم‌های ترکیه، پاس ستارگان ساری،  گرجستان،  اوکراین،  قرقیزستان، هند و مجارستان به ترتیب در جایگاه دوم تا هشتم قرار گرفتند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۰۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایرانیان جهان را به وجد آورد

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک آمده است: قهرمانی مقتدرانه و ارزشمند تیم ملی کشتی فرنگی در رقابتهای قهرمانی آسیا که با کسب ۴ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز همراه بوده است و رقابتهای دلاورانه و جانانه نمایندگان کشورمان برابر حریفان ، دل ایرانیان اقصی نقاط جهان را به وجد آورده و مایه خوشحالی و شور شعف ملت بزرگ ایران شد.

ضمن تبریک این قهرمانی به مسئولان زحمتکش فدراسیون،کادر فنی و افتخار آفرینان تیم ملی کشتی فرنگی برای افتخار آفرینان کشتی کشورمان در رقابتهای پیش رو آرزوی موفقیت داشته و امید است در سایه لطف باریتعالی و دعای خیر مردم و تلاش شما عزیزان نمایندگان کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در رقابتهای المپیک پاریس نیز با درخشش خود همچون گذشته دل مردم را شاد کنند.

کد خبر 6080518

دیگر خبرها

  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • شانس مخفی طلای ایران در المپیک
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایرانیان جهان را به وجد آورد
  • ۴ مدال طلای فرنگی‌کاران ایران در آسیا
  • دومین طلای روز دوم و چهارمین طلای ایران را ساروی گرفت
  • اسماعیلی پس از قهرمانی در آسیا چه گفت؟
  • قهرمان کوراش جهان مدال خود را برای آزادی زندانیان اسفراین اهدا کرد
  • فروش مدال قهرمان کوراش جهان برای آزادی زندانیان اسفراین
  • قهرمان جهان کوراش مدال خود را به زندانیان جرائم غیر عمد اسفراین اهدا کرد
  • کشتی‌گیران ایران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان