Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه تاتار فرمانئار قصرشیرین در تشریح این خبر گفت: طرح مبارزه با عرضه سوخت خارج از شبکه از چند هفته پیش در شهرقصرشیرین آغاز شده و با آغاز این طرح در سطح کوچه و محلات جایگاه‌های عرضه سوخت غیر قانونی شناسایی و اقدام به جمع آوری بشکه‌ها و تانکر‌های غیر مجاز شد.
تاتار افزود: در ادامه این طرح از صبح امروز گشت هنگ مرزی در مرز پرویزخان بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف و ۴۰ دستگاه موتور سیکلتی که برای حمل این سوخت‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از ادامه این طرح در شهر ستان خبر دادو گفت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت از مرز‌های کشور این طرح تا پایان سال ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: استان کرمانشاه هنگ مرزی گازوئیل های قاچاق موتور سیکلت تانکر سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۰۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ سرهنگ نجم الدین سهرابی گفت: ماموران انتظامی پاسگاه کفیشه شهرستان خرمشهر حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی یک دستگاه خودروی نیسان حامل سوخت قاچاق را شناسایی و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.
ماموران انتظامی پاسگاه کفیشه در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد هرگونه مجوز قانونی را کشف کردند.
فرمانده انتظامی خرمشهر با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این زمینه افزود: ارزش سوخت مکشوفه برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوییل قاچاق در هرمزگان
  • کشف گازوئیل قاچاق در سمنان
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان
  • هرمزگان برای مقابله با قاچاق نیازمند تجهیزات الکترواپتیک است
  • گازوئیل قاچاق در خاتم کشف شد
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در خرمشهر
  • توقیف ۲۱ خودروی فعال در حوزه قاچاق سوخت در هرمزگان
  • سال گذشته چه میزان فراورده نفتی در خراسان جنوبی توزیع شد؟
  • کشف ۲۶ هزار و ۲۸۳ لیتر انواع سوخت قاچاق