Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اقدام درست مجلس و روسای قوا در تصویب FATF و همچنین اصرار در ماندن برجام حتی با کنار کشیدن آمریکا گویای درک درستی است که در این شرایط حساس تاریخی باید جناح مدعی اصولگرایی هم بدان پایبند باشد.
 کیانوش‌راد در ارتباط با ضرورت توجه به منافع ملی بجای منافع گروهی در جریان تصمیم‌گیری‌های سرنوشت ساز در کشور اظهار کرد: با توجه به موضع اخیر آقای روحانی که به صراحت اشاره کردند کسانی که با طرحی مخالف یا موافق هستند باید به مردم اعلام نمایند نتایج چنین تصمیماتی چه خواهد بود؛ امروز جریان اصول‌گرا باید پاسخ دهد که از نفی برجام یا FATF چه هزینه‌هایی بر کشور تحمیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در دولت آقای احمدی‌نژاد اصولگرایان یک پارچه از هر چه که بود حمایت می‌کردند؛ تنها در دوره دوم که این دولت با منافع آنان همسو نبود مخالفت‌هایی کردند. آنها همه با هم در موضوع پرونده‌های سیاست خارجی از جمله ارجاع پرونده ایران به شورای امنیت هم‌داستان بودند.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: امروز جای تعجب است از کسانی که ادعای تبعیت بی‌چون و چرا از رهبری دارند، ‌اما در هنگامی که رهبری به اتخاذ موضعی بپردازند که با موضع آنان همخوان نیست به جریانات ضد رهبری تبدیل می‌شوند.
کیانوش راد در ادامه چنین ابراز عقیده کرد: البته جناح تندرو می‌تواند با هر امری مخالفت کند، اما تخریب موضوعی که به منافع ملی ایران باز می‌گردد اگر عملی جاهلانه نباشد قطعا در راستای بهره‌برداری خائنانه قرار خواهد داشت و ثانیا رفتار جناح تندرو با ادعای تبعیت از رهبری سازگار نخواهد بود و این چیزی جز عدم صداقت این جناح را نشان نمی‌دهند. آن ها در راستای کوبیدن دولت آقای روحانی حاضر هستند منافع ایران و جمهوری اسلامی را به خطر بیاندازند.
وی در پایان گفت: اقدام درست مجلس و روسای قوا در تصویب FATF و همچنین اصرار در ماندن برجام حتی با کنار کشیدن آمریکا گویای درک درستی است که در این شرایط حساس تاریخی باید جناح مدعی اصولگرایی هم بدان پایبند باشد. برچسب ها: کیانوش‌راد ، FATF ، اصلاح‌طلب

منبع: خرداد

کلیدواژه: کیانوش راد اصلاح طلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۰۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه ایران و پاکستان در شناخت و بهره‌گیری از منافع متقابل مشترک است

سید ابراهیم رئیسی عصر امروز دوشنبه به وقت محلی، در ادامه برنامه‌های سفر رسمی به پاکستان، در دیدار آقای «یوسف رضا گیلانی» رئیس مجلس سنای پاکستان، که در محل اقامت رئیس جمهور انجام شد، با بیان اینکه احساس مردم ایران نسبت به مردم پاکستان فراتر از احساس همسایگی و متکی بر اشتراکات فرهنگی، دینی و اعتقادی عمیق است، دوست شمردن دوستان یکدیگر و دشمن شمردن دشمنان یکدیگر را جلوه‌ای از نگاه، احساس و استنباط مشترک میان دو ملت توصیف کرد.

رئیس جمهور همچنین با بیان اینکه نگاه دو کشور در ضرورت شناخت و بهره‌گیری از منافع متقابل نیز مشترک است، گفت: وحدت و تعمیق همکاری‌های دو کشور دشمنانی دارد که نمی‌خواهند ما از تکمیل ظرفیت‌های متقابل بهره‌مند شویم و لذا به دنبال ایجاد تفرقه در میان ما هستند.

رئیسی راه‌اندازی و گسترش جریان‌های افراطی را از جمله راهبرد‌های دشمن برای ایجاد اختلاف و تفرقه میان کشور‌های منطقه از جمله ایران و پاکستان برشمرد و اظهار داشت: دشمن با بهانه‌های مختلف از جمله حقوق بشر به دنبال ایجاد و ترویج ایران هراسی و اسلام هراسی است، اما وقایع امروز غزه چهره بدون نقاب و روتوش آمریکایی‌ها و غربی‌ها را به جهانیان نشان داد.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران مانعی برای گسترش روابط با پاکستان ندارد، خاطرنشان کرد: ما منافع متقابل را در توسعه روابط و گسترش همکاری‌های فیمابین می‌دانیم و ناراحتی دیگران از تقویت مناسبات ایران و پاکستان برای ایران اهمیتی ندارد.

«یوسف رضا گیلانی» نیز در این دیدار با سپاسگزاری از سفر رئیسی به پاکستان و با بیان اینکه این سفر باعث تقویت و تحول در مناسبات دو کشور خواهد شد، گفت: ایران اولین کشوری بود که استقلال پاکستان را به رسمیت شناخت و امروز دو کشور در مجامع و عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله نسبت به مسئله فلسطین مواضع مشترکی دارند.

رئیس مجلس سنای پاکستان با اشاره به تبادل هیئت‌های پارلمانی بین دو کشور تصریح کرد: پاکستان خواهان تقویت بیش از پیش روابط فیمابین و تسریع در اجرای توافقات دوجانبه است؛ با نظر جنابعالی درباره ضرورت تقویت و تعمیق روابط دو کشور در راستای ناامید کردن دشمنان دوستی میان تهران و اسلام‌آباد موافقم و باور دارم که هر کس روابط صمیمی ما را نخواهد، دشمن مشترک ماست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • مقاومت منطقه معادلات جدیدی را به صهیونیست‌ها تحمیل کرده است
  • ملت که نباید همیشه در شعب ابی طالب زندگی کنند
  • نگاه ایران و پاکستان در شناخت و بهره‌گیری از منافع متقابل مشترک است
  • هزینه تراشی به سبک احمدی نژاد /حمله کنندگان سایبری به عضو دفتر رهبری ، از چه کسانی خط می گیرند؟
  • جلوگیری از تحمیل هزینه‌های بسیار زیاد به صنعت توزیع برق
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟
  • جماعت تندرو به دنبال هزینه کارهای بی‌قاعده بر دوش رهبری‌اند | پایه‌گذار این روش کیست؟
  • رانت‌جویان علیه اقتصاد
  • حمایت مشاور قالیباف از فضائلی /این جماعت تندرو به دنبال آن هستند که هزینه کارهای بی قاعده به دوش رهبری بیفتد/پایه گذار این روش جریان انحرافی بود
  • سپاه پاسداران: عملیات «وعده صادق» شکست ترمیم ناپذیری بر اشغالگران قدس تحمیل کرد