Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دومین دوره مسابقات پرش با اسب کشوری، جام صنایع فولاد بردسیر با حضور 120 شرکت کننده از استان های تهران، البرز، کرمان، همدان، یزد و شیراز از روز 21 آذرماه به مدت سه روز در هفت باغ علوی کرمان، برگزار شد.
در این مسابقات سوارکاران به مدت سه روز در رده های مختلف به رقابت پرداختند که روز نخست این دوره از رقابت ها به رده های مالکین، جوانان و بزرگسال و روز دوم و سوم نیز به رده های سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان(C1) اختصاص داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پایان استاتیرا غفاری با اسب جلنا، آرشام غفاری کاسیوس، کیارش حسن زاده با اسب باربد و علی شخصی مددی با گیو به عناوین برتر رده سنی نونهالان دومین دوره مسابقات پرش با اسب کشوری دست یافتند.
آرش جعفری با اسب داگلاس، علی پور موسی جی نی، امید انتظاری و سیتا امیری با اسب ادوارد به ترتیب جایگاه نخست تا چهارم این رقابت ها را در رده سنی نوجوانان تصاحب کردند.
محمد ابوالحسنی با اسب بونو، علی یعقوبی با کلینتون، مختار نصیری بختیاری با اسب کاتریناگن و رامین شهابی با کونیرکا، علیرضا عسکری با لارژن، محسن ذهاب با اسب ویرجینیا گلد به ترتیب حائز عناوین برتر رده سنی C1 بزرگسالان دست یافتند.
دومین دوره مسابقات کشوری پرش با اسب جام فولاد بردسیر شامگاه جمعه در محل باشگاه الماس کویر شهر کرمان واقع در محور گردشگری هفت باغ علوی خاتمه یافت.
3029/7420
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف فولاد کلینتون گردشگری یزد اسب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا

تیم ملی پاراتکواندوی بانوان کشورمان در حالی آخرین تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی زنان آسیا در ویتنام آماده می‌کند که براساس فهرست نهایی این تیم مرضیه عبداللهی ورزشکار وزن بعلاوه ۶۵ کیلوگرم قم قرار است در این رقابت‌ها به روی شیاپ چانگ برود.

مسابقات پاراتکواندوی قهرمانی زنان آسیا ۲۹ اردیبهشت تا دوم خرداد به میزبانی ویتنام برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشور در قهرمانی آسیا
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا