Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان با ابراز تأسف از این موضوع که بعضی مدیران به ویژه مدیران غیربومی کارها را جدی نمی گیرند و می گویند چرا برای بازه زمانی دو سه ساله خود را درگیر برخی مسائل بکنیم؛ گفت: ما نمی توانیم این را تحمل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، محمدجواد فدایی، استاندار، امروز(24 آذر)در شورای اداری استان با تأکید بر طرح مسائل اداری استان در این جلسه و ایجاد هماهنگی لازم بین دستگاه ها برای ارتقاء کیفیت فعالیت ادارات در استان، گفت: ابزار کار ما برای حل مشکلات و جلب رضایت مردم و رفاه نسبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه اگر وقت بیشتری برای بهبود ابزار بکنیم، راندمان بیشتری خواهد داشت و تصمیم داریم وقت بیشتری صرف ابزار بکنیم، افزود: ما به عنوان مسؤلان سیستم اداری، باید اطمینان داشته باشیم که سیستم درست کار می کند.

 

فدایی ادامه داد: اگر شاهد توسعه باشیم به معنی این است که سیستم خوب کار می کند و عقب افتادگی از توسعه به معنی خوب کار نکردن ابزار است و ملاک دیگر رضایت مردم است و اگر مردم راضی باشند یعنی سیستم خوب کار می کند؛ اگر سیستم خوب کار بکند، مردم چه در صورت جواب مثبت و منفی از سیستم راضی هستند و معیار در فرهنگ اسلامی همین است.

 

 

وی به بیان توصیه هایی در زمینه برخورد کارکنان و مدیران سیستم اداری با مردم و تلاش برای انجام کار مردم گفت: یکی از پیش بینی های دولت برای جلب رضایت مردم، میز خدمت است و به معنی این است که ارباب  رجوع فقط به یک نفر مراجعه کند و بقیه کار را سیستم اداری انجام بدهد اما در حال حاضر میز خدمت به میز ارائه اطلاعات تبدیل شده و مراجعه به افراد مختلف را داریم.

 

استاندار کرمان با تأکید بر اینکه این موضوع باید تعیین تکلیف شود و اگر می خواهیم میز خدمت را به معنی واقعی در ادارات داشته باشیم، باید ساز و کار آن را فراهم کنیم؛ اظهار داشت: باید در ادارات به این توجه شود که دستورات دارای زمان مشخص و نتیجه باشد و مدیران این مسئله را از مجموعه خود بخواهند در چه بازه زمانی کار انجام و نتیجه اعلام شود.

 

 

وی با ابراز تأسف از این موضوع که بعضی مدیران به ویژه مدیران غیربومی کارها را جدی نمی گیرند و می گویند چرا برای بازه زمانی دو سه ساله خود را درگیر برخی مسائل بکنیم؛ تصریح کرد: ما نمی توانیم تحمل کنیم زیرا با این روش ها نه توسعه ای ایجاد، نه رضایتمندی حاصل و نه کار پیش می رود.

 

 

فدایی گفت: قوانین و مقررات برای نظم است و بروکراسی خود ما هستیم؛ کارمندی است که متوجه زمان نبوده و دلسوز نیست؛ سیستم اداری ما اشکال دارد و مسؤلان دستگاه های دولتی باید کمک کنند اشکالات رفع شده و هر چه ابزار بهتر کار کند، راندمان بیشتر می شود و مطالعات و بررسی میدانی در این زمینه انجام و به شکایات دستگاه های اجرایی شخصاً رسیدگی می کنم.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز خراسان جنوبی ایران نماز جمعه دفاع مقدس طلا ترامپ آمریکا کرمان تودیع و معارفه شکایات شورای اداری استاندار کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۰۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه مردم از وضعیت نامناسب آسفالت بلوار صنم بلاغی پلدشت 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مردم شهر پلدشت از وضعیت نا مناسب آسفالت بلوار صنم بلاغی گلایه دارند و از مسئولین شهر خواستار رسیدگی به این موضوع می‌باشند  بلوار صنم بلاغی به طول دو کیلومتر در مسیر گمرک شهرستان پلدشت واقع شده و کامیون‌های ترانزیتی بجای پارک در پارکینیک‌ها در خیابان‌ها پارک کرده و گازوییل مازد خودروی خود را روی اسفالت می‌ریزند و این امر موجب تخریب آسفالت این مسیر شده است.  حسن زاده شهردار پلدشت در خصوص این موضوع گفت علی رغم وجود تیرپارک و پارکنینک در شهر کامیون‌ها در خیابان‌ها پارک کرده و باعث الودگی محیط زیست و تخریب آسفالت می‌شوند و ما از طریق مراجع قضایی پیگیر این موضوع هستیم و بعد از پیگیری به وضعیت آسفالت این مسیر رسیدگی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها در دیلم
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • گلایه مردم از وضعیت نامناسب آسفالت بلوار صنم بلاغی پلدشت 
  • اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در ۵ شهر استان سمنان
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • ◄ کسب گواهینامه مدیریت کیفیت در رضایتمندی مشتریان و رسیدگی به شکایات توسط هلدینگ دکا
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • استقرار هیئت بازرسی در گمرک سازمان منطقه آزاد کیش
  • فرصت یک هفته‌ای به شهرداری میاندوآب برای رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر