Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این رقابتها که با حضور ۱۲۴ تکواندوکار از ۳۸ کشور به میزبانی چین در شهر «ووشی» جریان دارد، امروز شنبه ۲۴ آذرماه در روز چهارم این پیکارها دیدارهای مرحله نیمه نهایی برگزار می شود که تا این مرحله یک نماینده کشورمان برابر رقیب کره ای بازنده شده است. 

 دومین دوره مسابقات گرنداِسلم تکواندو از صبح روز چهارشنبه ۲۱ آذرماه با حضور بهترین‌های تکواندو جهان در دو گروه مردان و زنان و در اوزان المپیکی به میزبانی «ووشی» چین آغاز و به مدت ۵ روز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آرمین هادی پور در وزن ۵۸- کیلوگرم در مصاف با «جون جانگ» از کره جنوبی در دو برصفر وقت اول این دیدار با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید و رقیب عنوان دار کره ای در دو راند بعدی ۸ بر ۶ و ۴ بر ۳ پیروز و راهی فینال شد.هادی پور پس از یک دور استراحت، در نخستین دیدار «ساوکویهاری رامنارونگ» از تایلند را مقتدرانه شکست داده بود.

در این مرحله «لیانگ» از چین برابر «تای هون کیم» نماینده کره جنوبی دارنده مدال طلا بازی های آسیایی ۲۰۱۸، قهرمان آسیا ۲۰۱۸، قهرمان جهان ۲۰۱۷ و ۲۰۱۵ صاحب پیروزی و راهی دیدار نهایی شد. 

بنابراین فردا در روز پایانی هادی پور و «تای هون کیم» برای کسب مدال برنز مبارزه می کنند، «جانگ» و «لیانگ» هم در مبارزه پایانی به مصاف همی روند. 

سجاد مردانی دیگر نماینده ایران در این مرحله امروز به مصاف «ژائوگیسیانگ» از چین می رود. این چینی در مبارزه قبلی «ولادیسلاو لارین» قهرمان روسی جهان را شکست داده بود. 

رقابت های رده بندی و فینال فردا برگزار خواهد شد.

کد خبر 4485179

منبع: مهر

کلیدواژه: آرمین هادی پور تکواندو تیم ملی تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۰۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار سوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال میان تیم های طبیعت و ذوب آهن امروز یکشنبه برگزار شد.

در این دیدار تیم طبیعت با نتیجه ۷۴ بر ۶۸ حریف خود را شکست داد.

نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ از ۵ برگزار می شود. طبیعت در حالی برنده دیدار سوم شد که پیش از این یک برد دیگر هم مقابل ذوب آهن در این مرحله کسب کرده بود و نتیجه یک دیدار را هم واگذار کرده بود.

کد خبر 6097514

دیگر خبرها

  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • نکونام از صعود به فینال بازماند
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا