Web Analytics Made Easy - Statcounter

هر چه به زمان نقل و انتقالات نزدیک تر می‌شویم، تب و تاب حضور بازیکنان در تیم‌های مختلف بالاتر می‌رود. آفتاب‌‌نیوز : از جمله این اتفاقات، افزایش احتمال بازگشت مهدی طارمی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس است. این دو نفر جدا از مصاحبه هایی که بابت بازگشت به پرسپولیس انجام می دهند، تماس های پشت پرده ای نیز برقرار کرده اند تا هر طور شده از پنجره نقل و انتقالات زمستانی به تیم قبلی شان برگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته برانکو در مورد احمدزاده و طارمی هنوز به صورت شفاف صحبت نکرده و همه چیز را به آینده واگذار می کند اما از آنجا که بابت همکاری با شاگردان گذشته اش، مماشات به خرج می دهد  و مثلا تن به بازگشت سروش رفیعی داد، این امکان وجود دارد در مورد طارمی و فرشاد نیز، مجوز بازگشت صادر کند. از سوی دیگر، این تصمیم ضمنی برانکو به همراه جوی که بابت بازگشت این دو بازیکن به وجود آمده، دلخوری شدید بعضی بازیکنان پرسپولیس را به همراه دارد.
آنها به صورت طبیعی اعتقاد دارند چطور ممکن است بازیکنانی که رفتند تا مدتی دلار بگیرند و در حالی که پنجره نقل و انتقالات بسته بود، پرسپولیس را تنها گذاشتند، بدون هیچ مشکلی برگردند؟ این موضوع، آنها را آزار می  دهد آن هم در وضعیتی که پنجره نقل و انتقالات باشگاه باز شده و با دست پر می تواند نیم فصل دوم را آغاز کند. یکی از بازیکنان شاکی پرسپولیس در یک گفت و گوی دوستانه و خارج از مدار مصاحبه می گفت: «وقتی آنها مشغول ترک تیم ما بودند، در اینستاگرام شان مسائلی را مطرح می کردند که همان زمان، باعث ناراحتی هواداران بود ولی حالا در فضای مجازی می بینیم که هواداران هم این بازیکنان را بخشیده اند و می گویند آنها باید به پرسپولیس برگردند. در این شرایط، ما احساس می کنیم حق مان خورده شده چون می توانستیم پرسپولیس را ترک کنیم و برویم ولی ماندیم و با تمام وجود بازی کردیم تا حدی که نصف بازیکنان مصدوم شدند. حالا که مشکلات حل شده، بازیکنانی که در بدترین شرایط ما را تنها گذاشتند، می گویند قرار است برگردند!»
خبرآنلاین 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پرسپولیس مهدی طارمی بازگشت پرسپولیسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۰۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!

ارونوف دقیقه 6 بازی مقابل نساجی گل اول پرسپولیس را وارد دروازه حریف کرد

طرفداری | پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر و در قائمشهر مازندران به مصاف نساجی رفته است.

اوستون ارونوف برای بازی با نساجی دو بار خیال سرخ ها را راحت کرده است. مرتبه اول آنجایی بود که ترکیب پرسپولیس آمد و این بازیکن تاثیرگذار در ترکیب آغازین بازی حضور داشت. از آنجا که گفته شده بود ارونوف سرما خورده است، هواداران پرسپولیس نگرانی هایی بابت حضور این بازیکن در این دیدار حساس داشتند.

مرتبه دوم آنجایی بود که دقیقه 7 بازی مقابل نساجی توپ پشت محوطه به ارونوف رسید و این بازیکن با یک ضربه پرقدرت گل اول بازی را به ثمر رساند.

البته که در این صحنه، عملکرد ضعیف لوان پولی نیز مزید بر علت شد و دروازه بان نساجی به شکلی آماتور این گل را دریافت کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس