Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@17:25:42 GMT

افشین قطبی و تکرار عادت سابق

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۰۲۸۸

به گزارش پارس نیوز، افشین قطبی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان روز گذشته و با برتری مقابل تیم تراکتورسازی تبریز بعد از هفت سال دوری از فوتبال ایران بازگشتش را با پیروزی جشن گرفت. این نخستین تجربه قطبی به عنوان سرمربی در تیم فولاد بود که با پیروزی همراه شد. قطبی با برد روز گذشته اش همچنان به رکورد نباختن در اولین دیداری که هدایت یک تیم را که به عنوان سرمربی برعهده دارد ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطبی نخستین حضورش در فوتبال ایران را با هدایت تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ هفتم شروع کرد. شاگردان قطبی در اولین دیدار خود موفق شدند صنعت نفت آبادان را با نتیجه سه بر ۲ شکست دهند. در آن دیدار فرزاد آشوبی، محسن خلیلی و علیرضا واحدی نیکبخت گلزنان پرسپولیس بودند و قطبی توانست در نخستین دیداری که هدایت سرخ پوشان را بر عهده داشت با دست پر در یک بازی خارج از خانه به تهران باز گردد.

تیم پرسپولیس لیگ هشتم را هم با هدایت افشین قطبی شروع کرد و در اولین دیدار این تیم در لیگ برتر آن‌ها در استادیوم آزادی میزبان تیم فوتبال سایپا بودند که پژمان نوری با یک شوت زیبا توانست تک گل بازی را به ثمر برساند و قطبی باز هم در اولین دیدار خود دست پر از زمین مسابقه خارج شد.

پس از دوری ۲ ساله از فوتبال ایران این بار افشین قطبی جایگزین علی دایی در تیم ملی فوتبال کشورمان شد. قطبی در اولین دیداری که هدایت تیم ملی را بر عهده داشت مقابل تیم ملی اندونزی صف آرایی کرد.

تیم قطبی در آن بازی به دلیل بازی تیم‌های پرسپولیس ایران و بنیادکار ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا که قرار بود روز بعد از بازی تیم ملی برگزار شود نتوانست در استادیوم آزادی به میدان برود و برای نخستین بار تیم ملی در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان تیم اندومزی بود. تیم ملی کشورمان در آن دیدار دوستانه با نتیجه پبج بر صفر به پیروزی دست یافت. گلزنان ایران در آن دیدار فریدون زندی در دقایق (۵۴ و ۸۹)، آرش برهانی در دقیقه ۶۷، محمدرضا خلعتبری در دقیقه ۷۲ و بازیکن حریف بودند.

این بازی نخستین بازی و پیروزی تیم ملی برای قطبی محسوب می‌شد که او باز هم نشان داد که در اولین دیداری که به عنوان سرمربی هدایت تیمی را بر عهده دارد قطعا پیروز می‌شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال تراکتورسازی تبریز فوتبال ایران فولاد ایران فوتبال پرسپولیس صنعت نفت پرسپولیس بازی افشین قطبی لیگ برتر سایپا زمین علی دایی تیم ملی فوتبال تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا انقلاب فریدون زندی افشین قطبی تکرار پارس عادت سابق پارس نیوز فوتبال فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۰۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در دیدار دوستانه

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مالک جدید استقلال: به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی دهیم دیدار دوستانه با زدوخورد تمام شد

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد