Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون فرهنگی و هنر‌های شهری سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: در زمینه طراحی، ساخت و نصب مجسمه‌های شهری سایر استان‌ها همکاری خواهیم داشت.

مجتبی موسوی معاون فرهنگی و هنر‌های شهری سازمان زیباسازی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره مجسمه‌های شهری گفت: سعی داریم طراحی، ساخت و نصب مجسمه‌های شهری را به بیرون از تهران ببریم و در استان‌های دیگر هم اقداماتی در راستای زیباسازی شهر‌ها انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: سازمان زیباسازی شهرداری  کاشان، فراخوانی برای دو میادین خود منتشر کرده که مجسمه‌سازان استان برای ساخت مجسمه‌های شهری طرح‌های خود را ارائه کنند. یکی از این میادین میدان کتاب است که باید با در نظر گرفتن المان‌هایی از عنوان میدان ساخت مجسمه آن طراحی شود.

معاون فرهنگی و هنر‌های شهری سازمان زیباسازی شهر تهران ادامه داد: میدان دیگری که باید برایش مجسمه طراحی و ساخته شود، میدان ورودی کاشان است که باید نماد و المانی از مولفه‌ها و شاخصه‌های شهر کاشان داشته باشد.

وی در سخنانش همچنین بیان کرد: این روز‌ها شهرداری یزد نیز در حال سیاست‌گذاری برای یک رویداد مهم در حوزه مجسمه‌های شهری است. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است در یزد دومین سمپوزیوم مجسمه‌سازی خشت خام به زودی برگزار شود.

موسوی در پایان تصریح کرد: دومین سمپوزیوم خشت خام در هفته هنر خشت خام و همزمان با برگزاری کارگاه بین‌المللی معماری خشتی در دهه سوم بهمن ماه سال جاری به مدت ۱۰ روز کاری برگزار می‌شود. برپایی نمایشگاه، تجلیل از برگزیدگان مسابقه عکاسی از بافت تاریخی و همچنین برگزاری مسابقه فیلم کوتاه یک روز در یزد که با همکاری یونسکو انجام شده از رویداد‌های جنبی در این هفته خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجتبی موسوی سازمان زیباسازی شهر تهران مجسمه شهری کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۰۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶.۵ میلیون نفر در کشور مستاجر هستند/ تامین مسکن در اولویت دولت

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله اکبری شامگاه پنج شنبه در مراسم آماده سازی ۳۰۰ هکتار اراضی نهضت ملی مسکن با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در شاهرود ضمن بیان اینکه ۶.۵ میلیون نفر در کشور مستأجر هستند، ابراز داشت: یکی از تلاش‌های دولت سیزدهم کمک به خانه دار شدن مستأجران است.

وی ضمن بیان اینکه برای تأمین مسکن مستأجران زمین مسکونی در نظر گرفته شده است، افزود: ۷۲ هزار هکتار زمین شهری و ۵۰ هزار هکتار زمین روستایی برای این امر در نظر گرفته شده است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی بابیان اینکه در تلاش هستیم تا در گام نخست از تعداد مستأجر یک میلیون و ۸۰۰ نفر را صاحب خانه کنیم، ابراز داشت: ساخت چهار میلیون خانه طرح نهضت ملی مسکن در تکلیف دولت سیزدهم قرار دارد.

اکبری ضمن بیان اینکه این زمین‌ها در نقاط خوب شهرها و روستاها تعبیه شدند، تصریح کرد: ۳۷ هزار و ۷۰۰ هکتار زمین زمین در موقعیت شهری طراحی و ۲۴ هزار هکتار زمین نیز در حال ساخت است.

وی افزود: نوسازی و بهسازی مسکن روستایی نیز برای ۴۹۰ هزار واحد دیگر اقدام دولت سیزدهم برای توجه به توسعه روستاها است.

کد خبر 6082160

دیگر خبرها

  • جزییات ادامه ساخت بزرگراه یادگار امام در غرب تهران | ۴۲ ملک معارض این ساختمان تعیین تکلیف شدند
  • نحوه کشته شدن معمر قذافی / انفجار مجسمه‌های بودا در بامیان / حال و هوای شانگهای از دهه 30 تا 80 میلادی / اسرای عراقی با پرچم ایران در تهران
  • چند نفر در ایران مستاجر هستند؟
  • ۶.۵ میلیون نفر در کشور مستاجر هستند/ تامین مسکن در اولویت دولت
  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی آغاز شد
  • ساخت ۳۰ پارکینگ جدید در تهران و اخطار سازمان هواپیمایی به دفاتر متخلف
  • گود میدان مشق رفع خطر می‌شود | همکاری مشترک وزارت امورخارجه و شهرداری
  • ۶۷ مجموعه ورزشی در تهران بازسازی و فعال شدند | جزییات ساخت سه دهکده جدید ورزشی در شهر
  • ماجرای خروج ایران از «ایکوم» و «ایکوموس» چه بود؟
  • ماجرای خروج ایران از «ایکو» و «ایکوموس» چه بود؟