Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@05:19:09 GMT

(ویدیو) جنجال پیروانی در آزادی!

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۰۳۰۲

(ویدیو) جنجال پیروانی در آزادی!

فرارو- دیروز در حاشیه دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی جم، افشین پیروانی سرپرست سابق تیم ملی افشاگری در خصوص اتفاقات رخ داده در اردوی ایران انجام داد و برخی سخنان را به کارلوس کی‌روش مرتبط ساخت. در همین خصوص اوسیانو کروز، دستیار این مربی پرتغالی نسبت به صحبت‌های پیروانی حساسیت نشان داد و مقابل خبرنگاران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   افشین پیروانی علیه کیروش تعداد بازدید : 47 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی اوسیانو کروز مربی تیم ملی در ابتدا در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا وی امروز ورزشگاه را ترک کرده است گفت: بله. این اتفاق افتاد و دلیل آن هم به خاطر بی احترامی و تکرار رفتار‌های تحریک آمیز و توهین آمیزی بود که متاسفانه توسط برخی از افراد در ورزشگاه انجام شد و این اتفاق تنها یک دلیل دارد و آن این است که برخی افراد در حال تحریک و تغییر علایق برخی از هواداران پرسپولیس بر علیه تیم ملی هستند.

وی در پاسخ به سوالی که منظور شما آیا پیروانی است یا خیر، گفت: ایشان یک نمونه از افرادی است که با بیان مطالبی که نادرست و دروغ است، از پشت پرده در حال ایجاد این فضای تحریک آمیز و خصومت آمیز هستند. آقای افشین بنده را شگفت زده نمی‌کند. من حتی خجالت می‌کشم که صحبت‌هایی که ایشان راجع به آقای برانکو را مطرح کردند را بیان کنم، صحبت‌هایی که باید بگویم ناخوشایند بود، ولی اگر لازم باشد من آن صحبت‌ها را حتی در مقابل آقای برانکو عنوان می‌کنم. این تنها من نبودم که این صحبت‌ها را شنیدم بلکه همه این صحبت‌ها را شنیده اند.   افشین پیروانی بعد از لغو محرومیتش صحبتهایی علیه کادر تیم ملی و کیروش انجام داد
اوسیانو در پایان گفت: در حال حاضر که ایشان به دنبال ایجاد فضایی برای برگشتن به باشگاه پرسپولیس و بودن در کنار آقای برانکو است صحبتهایش را برعکس کرده و سمت و سوی این صحبت‌ها را به طرف سرمربی تیم ملی تغییر داده است. اما واقعا چه اشخاصی می‌توانند به صحبت‌های وی اعتبار ببخشند، شخصی که توسط کمیته اخلاق به مدت ۵ سال محروم شده بود.   افشین پیروانی چه گفت؟
کی‌روش پول چند ماهش را گرفت و رفت خوابید!
پیروانی در بخشی از صحبت‌هایش و در واکنش به سوالی درباره این ادعای سرمربی تیم ملی گفت: برای من همیشه تیم ملی جایگاه والایی دارد.

من در این مدت سکوت کردم. سید جلال حسینی الان در پرسپولیس خیلی محبوب است و با اسم و شخصیت سید جلال بازی کردند. نباید بیاییم بازی کنیم و دروغ بگوییم و افترا بزنیم. سیدجلال هیچ وقت با هیچ کس بازی نکرد و نه با کسی قرارداد بست. من زمانی که تیم ملی بودم هیچ وقت شغلم با باشگاه تداخل پیدا نکرد. با تمام وجود در خدمت تیم ملی بودم، اما نه به خاطر منافع شخصی و فقط به خاطر عرق ملی که داشتم. آمدند گفتند که پیروانی باعث شده که بازیکنان آمده اند پرسپولیس. اصلا در آن زمان چنین چیزی مطرح نبود.

وی در ادامه گفت: این آقایی که می‌بینید به علت اینکه چندین ماه حقوق خود را دریافت کرد، به اتاقش رفت و خوابید. آقای هدایتی به اردو آمدند و چندین ماه حقوق کی‌روش را پرداخت کردند. وظیفه انسانی ام اجازه نمی‌داد در آن زمان بازیکن به اتاق ببرم و قراردادش را امضا کنم. ولی این را بدانید خارج از تیم ملی هر بازیکنی که در هر سطحی باشد از من بپرسد که به چه تیمی بروم، مطمئن باشید پرسپولیس، بهترین تیم دنیا را می‌گویم!

پیروانی سخنان خود را ادامه داد و گفت: با توجه به خصوصیاتی که از ایشان می‌دانید مگر می‌شود ایشان از چیزی خبر نداشته باشند و این ادعا را داشته باشند و بعد از سه سال آن را بازگو کنند. همان موقع حقوق چندین ماهش را گرفت و راحت رفت در اتاقش و خوابید. آقای هدایتی همیشه سر شام می‌‎آمدند و این که می‌گویند من خوابیدم مثل بحث سیدجلال است که به دروغ گفتند ایشان قرارداد می‌خواسته است. عزت و اعتبار پرسپولیس به تماشاگرانش است و این را بدانید هیچ تیمی مثل پرسپولیس نیست.

افشین پیروانی در ادامه و در رابطه با نتایج احتمالی تیم ملی با هدایت کارلوس کی روش در جام ملت‌ها گفت: به عنوان یک ایرانی آرزویم این است که تیم ملی نتیجه بگیرد، اما فوتبال است و اینطوری نیست که تیم برود آنجا به راحتی همه را ببرد. انشالله تیم نتیجه بگیرد و اگر قهرمان شود برای ایران است و کسی نمی‌تواند این قهرمانی را به نام خودش بنویسد.

او با اشاره به اتفاقاتی که علیه پرسپولیس این‌روز‌ها در جریان است و حتی کی روش بعد از حرف‌های قلعه نویی علیه پرسپولیس عکس یادگاری اش را با او منتشر کرد گفت: «خیلی از دوستان دنبال یار جمع کردن هستند...» خبرنگاری از پیروانی پرسید منظورش دقیقا کیست که او افزود: «همه می‌دانند که چه کسانی هستند. الان پرسپولیس یک طرف است و همه یک طرف. اینجا یک سوال وجود دارد از شما که بحث بازی با سپاهان را می‌کنید»

کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی همچنین گفت: «فکر می‌کنید آقای برانکو... (حرفش را عوض و اشتباهش را تصحیح کرد) فغانی... آنقدر آقای برانکو را دوست داریم که گفتم برانکو. فکر می‌کنید آقای فغانی آبرو و اعتباری که در جام جهانی و المپیک را برای پرسپولیس می‌گذارد. همه تیم‌ها در لیگ هم ذینفع بودند همه ضرر هم کردند. آقای فغانی گل سرسبد فوتبال ما است.»   چرا افشین پیروانی ۵ سال محروم شد؟ در این رای که جزییات مربوط به دریافت کارت‌های هدیه از حامی مالی تیم ملی مشخص شده بود،  افشین پیروانی اعلام کرد که این کارت‌ها را بین بازیکنان و اعضای تیم ملی از کادر پزشکی گرفته تا تدارکات توزیع کرده بوده و بازیکنان تیم ملی می‌توانند شهادت بدهند.   بعد از مصاحبه پیروانی نماینده حامی مالی وقت تیم ملی هم طی مصاحبه‌ای اعلام کرد حرف‌های پیروانی درست است و به نوعی تمام گفته‌های او را تایید کرد، اما ظاهرا رای کمیته اخلاق قبل از این اظهارنظر به‌عنوان مدرکی برای تایید حرف‌های پیروانی صادر شده بوده و به خاطر همین قضیه ابلاغ رسمی رای به تعویق افتاد.   پایان ماجرا: لغو محرومیت پیروانی بازیکن و مربی اسبق پرسپولیس پس از کش و قوس‌های فراوان توانست حکم لغو محرومیت خود را از کمیته استیناف فدراسیون دریافت کند تا بار دیگر صحبت‌هایی در خصوص بازگشت وی به پرسپولیس منتشر شود.

با این حال مدیران باشگاه پرسپولیس تصمیمی برای استفاده از افشین پیروانی تا پایان فصل ندارند و مصطفی قنبرپور همچنان به عنوان مدیر تیم در سمت خود فعالیت خواهد کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: افشین پیروانی کیروش برانکو پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۰۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم

سرمربی برزیلی پرسپولیس فصل گذشته در شرایطی به عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی انتخاب شد که قرمزها بعد از جدایی چند مربی، به دنبال استخدام دستیار خارجی بودند و بعد از شروع فصل، اوسمار را انتخاب کردند.

اوسمار در این خصوص اظهار داشت: من همیشه انگلیسی خواندم و روی لیگ‌های دیگر مطالعه کردم. می‌دانستم شاید در آینده فوتبالم در خارج از برزیل کار کنم. فکر می‌کردم از تایلند یا کشورهای عربی برایم پیشنهاد بیاید اما هیچوقت فکر نمی‌کردم از ایران پیشنهاد دریافت کنم.

او با اشاره به دریافت پیشنهاد پرسپولیس گفت: وقتی پیشنهاد پرسپولیس و بزرگی این باشگاه را دیدم و مطالعه و تحقیقات کردم، در ۳۶ ساعتی که زمان داشتم، قبول کردم و به ایران آمدم.

سرمربی قرمزها در مورد آشنایی با یحیی گل‌محمدی نیز عنوان کرد: آمدنم به ایران رابطه مستقیم با آقا یحیی داشت و به خاطر ایشان آمدم.

ویه را با اشاره به شناخت از ایران توضیح جالبی داد و گفت: در آن ۳۶ ساعت ارتباط زیادی برقرار کردم. اخباری که از ایران به غرب می‌آید، خیلی متفاوت است اما وقتی می‌آیی، همه چیز فرق می‌کند. ما با آقای مارکو که الان کمک مربی استقلال خوزستان هستند، در سی بی اف با هم مجوز مربیگری گرفتیم. ایشان هم وقتی به اینجا آمدند، نظرشان عوض شد. یکی از دوستانم که در کنسول اروگوئه در ایران بود، برایم توضیح داد زندگی در ایران خیلی خوب است. راجع به فوتبال مستقیم با آقا یحیی صحبت کردم، اما درباره زندگی در اینجا به من اطمینان دادند کشور خوبی است و من هم شک نکردم و آمدم.

وی همچنین درباره شناخت از فوتبال ایران نظرات جالبی داشت: فوتبال ایران در کل دنیا شناخته شده است. وقتی تیم ملی ایران به جام جهانی آمدند، در کمپ تیم کورینتیانس تمرین می‌کردند. دوستان من آنجا کار ترجمه انجام می‌دادند و تقریبا شناخت من از آنجا شروع شد و با بچه‌هایی که در آن کمپ بودند، صحبت کردم و آشنا شدم. در جام جهانی هم تقریبا ۸۰ درصد بازی‌ها را دیدم.

کد خبر 846519 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • صحبت های رضا درویش درباره واگذاری پرسپولیس / فیلم
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • پرسپولیس و خاطره تلخ از آلومینیوم در جام حذفی!
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس
  • خوشبینی اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • عکس جالب قهرمان مستر المپیا در کنار خانواده پیروانی
  • دیدار هادی چوپان با غلامحسین و افشین پیروانی + عکس