Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@12:10:49 GMT

تداوم پیگیری جدی پرونده‌های قضایی «شستا»

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۰۳۵۰

محمد رضوانی‌فر مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت که امروز (شنبه ۲۴ آذر ماه) برگزار شد، اظهار کرد: جذب سرمایه‌گذار خارجی یکی از برنامه‌های ما در شستا است، اگرچه شرایط جامعه به گونه‌ای است که نشان می‌دهد جذب سرمایه خارجی سخت است، اما گستردگی مجموعه شستا این اجازه را به ما می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای ارتقای شفافیت شخصا اعتماد دارم که شفافیت ارائه گزارش نیست، بلکه شفافیت افزایش سرمایه و بازده اقتصادی است.

مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) گفت: برخی از مورادی که به شستا وارد می‌شود ناشی از بی اطلاعی است و با راه اندازی سیستم BI شفافیت در این مجموعه افزایش پیدا کرده است.

رضوانی‌فر تصریح کرد: در فضای رسانه‌ای اگر جایی نامی از ناکارآمدی اقتصادی و فساد برده می‌شود، در کنار آن نام شستا را می‌برند که درست نیست و ما باید این نگاه را تغییر دهیم.

وی تأکید کرد: یکی دیگر از موضوع‌های کلیدی پیگیری پرونده‌های حقوقی است و بنده قسم می‌خورم با تمام ظرفیت تمام پرونده‌های حقوقی مجموعه شستا که برخی هم کلان هستند را پیگیری می‌کنم.

مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) تأکید کرد: خوردن پول شستا و از کنار آن گذشتن چیزی نیست که دوباره تکرار شود و بنده هم از کنار آن بگذرم، متأسفانه رقم برخی پرونده‌ها هم بالا است.

رضوانی‌فر گفت: در شرایط اقتصادی فعلی باید به صورت ویژه هزینه‌ها کنترل و ساختار مالی شرکت‌ها اصلاح شود.

وی  ادامه داد: در برخی شرکت‌ها نسبت هزینه‌های مالی به سود نشان می‌دهد که ساختار مالی نیاز به اصلاح دارد.

مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) گفت: یکی از چالش‌های شستا، مطالعات امکان سنجی شستا است، در بسیاری از نقاط پروژه‌ها را با خوش‌بینی آغاز کردیم، اما در زمان مورد نظر به نتیجه نرسیدیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: معارفه جامعه سرمایه پول شرایط اقتصادی پول جامعه رسانه شرایط اقتصادی معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۰۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی عامل حمله کننده به سفارت

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ بخش مطبوعاتی سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد در رابطه با پیگیری پرونده قضایی مفتوح مراجع فرانسوی علیه هموطن ایرانی که در روز جمعه ۳۱ اردیبهشت با پوشیدن جلیقه انفجاری تقلبی و ورود به ساختمان بخش کنسولی فضای رعب و وحشت را برای مراجعین ایرانی و همکاران سفارت ایجاد کرد، سفارت بر این باور است این هموطن ایرانی تحت القائات فضای ایران هراسی که توسط افراد، گروه‌ها و لابی‌های ضد ایرانی ایجاد و دامن زده می‌شود، اقدام مخاطره آمیز و تهدید برانگیز مزبور را انجام داده است.
با وجود آنکه وی قبلاً در شهریور ۱۴۰۲ اقدام به آتش زدن لاستیک در مقابل بخش کنسولی کرده و توسط دادگاه فرانسه محکوم شده بود، سفارت با در نظر گرفتن شرایط سنی و شکنندگی وضعیت روحی و جسمی این هموطن ایرانی و بر اساس سنت ایرانی و اسلامی رافت و بخشش، تصمیم گرفت ضمن عدم پیگیری شکایت قضایی اخیر، حتی شکایت پیشین خود مرتبط با پرونده آتش‌سوزی شهریور ۱۴۰۲ را نیز پس بگیرد.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس با تاکید بر اینکه تمامی نمایندگی‌های دیپلماتیک ایران در سراسر جهان "خانه" واقعی همه ایرانیان می‌باشد، ابراز امیدواری کرد تصمیم مزبور زمینه بازسازی روحی این هموطن برای بازگشت به زندگی عادی خود را فراهم آورد.

دیگر خبرها

  • چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی عامل حمله کننده به سفارت
  • تداوم طرح نور با جدیت
  • چشم‌پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله‌کننده به بخش کنسولی
  • چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
  • صدور حکم قضایی علیه مدیرعامل شرکت دولتی در اصفهان
  • صدور حکم قضایی علیه مدیرعامل شرکت آب اصفهان
  • اعطای زمین رایگان به ۴۶۴ مشمول طرح جوانی جمعیت در بهارستان
  • پیگیری ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری کرمان
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری بدون اغماض پیگیری می‌شود