Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-19@09:58:04 GMT

مراسم تجلیل از خدمات راهداران برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۰۳۸۳

مراسم تجلیل از خدمات راهداران برگزار می‌شود

تین‌نیوز | 

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز به مناسبت قدردانی از تلاش‌گران عرصه حمل‌ونقل جاده‌ای و به مناسبت 26 آذر روز حمل‌ونقل و رانندگان که یادآور حماسه‌آفرینی فعالان این بخش است و هم‌چنین تجلیل از خدمات راهداران در آستانه یکم دی‌ماه روز راهدار ؛ مراسمی با میزبانی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا این مراسم روز سه‌شنبه 27 آذرماه با حضور مقامات کشوری، مسئولان ارشد وزارت راه و شهرسازی و فعالان بخش‌خصوصی و هم‌چنین پیش‌کسوتان حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شود.

به گزارش تین نیوز در آذرماه سال ۱۳۶۲، تعداد کشتی‌های منتظر تخلیه در بنادر ایران به حدود ۱۰۰ فروند رسیده بود که مشکلات زیادی را برای  حمل و نقل ایران به بار آورده بود.

بر همین اساس در سال ۶۲ با صدور فرمانی از سوی امام‌خمینی کامیون‌ها و تریلی های زیادی برای تخلیه بارها اعزام شدند. با این فرمان و اعزام کامیون‌ها مشکل تجمع کالاهای وارداتی و نوبت‌های طولانی تخلیه کشتی‌ها در  بنادر به‌مرور برطرف شد.

۱۴ سال پس از زمان صدور این فرمان، در سال ۱۳۷۶ به پیشنهاد وزارت راه و ترابری وقت روز ۲۶ آذر به‌عنوان روز حمل‌ونقل شناخته شد.

سمانه واحدی راد خبرنگار

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: روز راهدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۰۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان

اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان اعلام کرد: محور رودبار جنوب به کهنوج (آبسردوییه) با فروکش کردن آب و تلاش راهداران بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: محور رودبار جنوب به کهنوج (آبسردوییه) از شهرستان‌های جنوبی استان کرمان با فروکش کردن آب و تلاش راهداران بازگشایی شد.

در این اطلاعیه توصیه شده است که هم‌استانی‌ها برای اطلاع از وضعیت راه‌ها با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

کد خبر 745471

دیگر خبرها

  • پایانه شرق تهران مشغول خدمت رسانی به مسافران است
  • رفع ۴۸نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار از راه‌های استان
  • افزایش ۲۰ درصدی رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده ای استان قم
  • بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجو از خدمات هنری بهزیستی
  • رشد ۱۰ درصدی حمل بار و کالا در جاده‌های استان قزوین
  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • تلاش راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در فروردین امسال
  • جابه‌جایی ۵۵۵ میلیون تن کالا از طریق جاده‌های کشور
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • جابه جایی ۵۵۵ میلیون تن کالا از طریق جاده های کشور در سال ۱۴۰۲