Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمجید دراهکی صبح شنبه در نشست توانمندسازی پرسنل وظیفه نیروی های مسلح استان بوشهر اظهار داشت: توانمندسازی نیروهای جوان را به صورت جدی در دستور کار داریم و در این راستا طرح‌های متنوعی برگزار می شود.

وی به برگزاری دوره‌های مختلف مهارت‌آموزی برای سربازان اشاره کرد و ادامه داد: سال گذشته برای آموزش سه هزار و ۱۵۰ نفر در پادگان‌های استان تعهد داشتیم که آموزش به پنج هزار و ۵۰۰ نفر انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با اشاره به ارائه این آموزش‌ها در ۱۷ یگان نظامی و ۶۵ کارگاه آموزشی خاطرنشان کرد: این آموزش‌ها با استفاده از ظرفیت ۴۹ مربی سازمان آموزش فنی و حرفه ای انجام گرفته است.

وی با اشاره به ارائه این آموزش‌ها در نیروی انتظامی، نیروی هوایی، نیروی دریایی سپاه و ارتش و سپاه امام صادق استان بوشهر بیان کرد: این برنامه‌های آموزشی در شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، گناوه، دیر، دیلم، کنگان، جم، تنگستان و دشتی اجرا شده است.

دراهکی اضافه کرد: تعهد امسال آموزش در پادگان‌های استان چهار هزار و ۴۷۷ نفر است که در ۹ ماهه نخست سال سه هزار و ۵۳۸ نفر مهارت‌افزایی شده ‌اند و امیدواریم تا پایان سال به شش هزار نفر برسد.

وی افزود: کارگر برقکار ساختمان، ایمنی و بهداشت صنعتی، کارگر عمومی کچ کار ساختمان، مدیریت دانش و رفتار، کارآفرینی، مبانی برق خودرو، ایمنی و اطفاء حریق، جوشکاری، تعمیر موتورسیکلت از مهم‌ترین حرفه‌های آموزشی است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر از راه‌اندازی ۱۶ کارگاه مهارت آموزی در پادگان های نیروی دریایی سپاه استان در سال جاری خبر داد و گفت: تا پایان سال ۱۰ کارگاه آموزشی دیگر در پادگان نظامی استان افتتاح خواهد شد.

کد خبر 4485231

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۰۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود ۹۰۰۰ ماما در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فاطمه محمدبیگی، از اعضای ­کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: کمبود ماما در کشور همچون کادر پرستاری در شیفت‌های سنگین این گروه خود را نشان داده و منجر به خستگی و کاهش کیفیت کار ماما‌ها در کشور شده است.

محمدبیگی گفت: ارتقای سلامت مادران و کودکان، ترویج فرزندآوری و تغذیه به واسطه شیر مادر، جلوگیری از مرگ مادر، کودک و آموزش مراقبت‌های دوران بارداری معمولاً به واسطه ماما‌ها انجام می‌پذیرد.
وی افزود: در قانون جوانی جمعیت به صورت ویژه به کمبود ماما در کشور اشاره شده است به طوری که به ازای هر دو زایمان فعال باید یک ماما در کشور وجود داشته باشد؛ و این در حالی است که این بند قانونی اجرایی نمی‌شود.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با بیان اینکه قرار بود امسال حدود ۳۵۰۰ ماما در کشور استخدام شوند، افزود: در ظرفیت پذیرش و استخدام وزارت بهداشت فقط حدود ۳۰۰ ماما در کشور ثبت شده بود، در حالی که بر اساس آمار‌ها، به جذب و استخدام حدود ۹ هزار ماما در کشور نیاز داریم.
پنجم ماه می، مصادف با ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، روز جهانی ماما نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • معلم مولد نیروی انسانی و گران‌ترین ثروت است
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • کمبود ۷۰ هزار نیروی پرورشی و مشاور در مدارس
  • لحظه اصابت موشک به پایگاه نظامیان صهیونیست در کرم ابوسالم
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • بیش از ۵ هزار نفر در خوزستان آموزش‌های مهارتی را در محیط کار واقعی فرا گرفتند
  • ناوگان متروی کرج به ۳۵۰ نیروی متخصص نیاز دارد
  • مصونیت از آسیب‌های اجتماعی با ویدئو کتاب‌های مهارتی برای کودکان
  • کمبود ۹۰۰۰ ماما در کشور