Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@05:23:45 GMT

امروز؛ آخرین مهلت ثبت نام کارت سوخت

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۰۵۴۶

امروز؛ آخرین مهلت ثبت نام کارت سوخت

مالکان خودرو و‌موتورسیکلت که کارت سوخت ندارند و یا کارت خود را گم کرده اند، برای ثبت درخواست تا پایان امروز شنبه ۲۴ آذر مهلت دارند به سامانه خدمات دولت همراه به نشانی www.mob.gov.ir، اپلیکیشن خدمات دولت همراه و کد دستوری #۴* و یا دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه کنند.

همچنین امکان لغو یا ویرایش اطلاعات درخواست صدور کارت المثنی سوخت نیز تا امروز ۲۴ آذر (پایان مهلت ثبت نام ) در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متقاضیان دریافت کارت سوخت المثنی که روزهای گذشته در سامانه های دولت همراه ثبت نام کرده اند و بعد موفق به یافتن کارت سوخت خود شده اند، می توانند درخواست ثبت شده خود را لغو کنند.همچنین آن دسته از متقاضیان دریافت کارت سوخت المثنی که لازم می دانند اطلاعات ثبت نام خود را در سامانه های دولت همراه ویرایش کنند، می توانند تا قبل از پایان فرصت اعلام شده با مراجعه به سامانه های ثبت نام، اقدام کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کارت سوخت کارت سوخت المثنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۰۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران

کتابفروشی‌های تایید شده در سامانه «بازار کتاب» برای اعلام حضور در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌توانند تا پایان روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ به پنل کاربری خود در سامانه V.bazarketab.ir مراجعه و در بخش طرح‌های فروش، پس از مطالعه قوانین و مقررات حضور و تایید آیین‌نامه نسبت به ثبت‌نام در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اقدام کنند.

حضور کتابفروشی‌ها در بخش مجازی این دوره از نمایشگاه منوط به تایید نهایی درخواست‌ها از سوی مدیر سامانه است و نتیجه نهایی بررسی درخواست‌ها در پنل کاربری کتابفروشی‌ها قابل مشاهده است.

به کتابفروشی‌هایی که حضورشان در بخش مجازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تایید شده است برای بارگذاری نهایی محصولات فروشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور؛ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • امروز، آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا