Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه -ايرنا- رييس اداره صنعت، معدن و تجارت خوي گفت: يکهزار و 800 ميليارد ريال براي توسعه کارخانه نساجي خوي اختصاص مي يابد.

ايرج مرندي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: با اختصاص اين اعتبار فاز توسعه اين کارخانه در 12 هزار مترمربع احداث مي شود.
وي اضافه کرد: با توسعه اين واحد که در راستاي افزايش توليد انواع نخ، پارچه و انواع پوشاک است، 610 نفر مشغول به کار مي شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: در راستاي حمايت از توليد و رونق اشتغال اين واحد سازمان صنعت، معدن و تجارت اقدام به صدور معافيت گمرکي جهت واردات خطوط توسعه، بازسازي و نوسازي ماشين آلات به ارزش 32 ميليون يورو کرده است.
رييس اداره صنعت، معدن و تجارت خوي بيان کرد: با تکميل زنجيره توليد اين واحد صنوف مرتبط در شهرستان نيز فعال و به صورت غيرمستقيم در بازار پوشاک تاثير بسزايي خواهد داشت.
مرندي گفت: عمده محصولات توليدي فاز توسعه اين واحد انواع شلوار، پيراهن و کاپشن جين است و بازارهاي هدف شامل بازارهاي داخلي و خارجي از جمله کشورهاي عراق، ارمنستان و جمهوري آذربايجان خواهد بود.
به گزارش ايرنا، کارخانه نساجي خوي يکي از واحدهاي توليدي فعال و بزرگ در آذربايجان غربي به شمار مي رود.
6009/2093
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۰۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی ۱۳ واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی حوزه کشاورزی در لرستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عماد شاهرخی در شورای اداری لرستان به تبیین و اقدامات شاخص جهاد کشاورزی لرستان در دولت سیزدهم اشاره کرد و اظهار داشت: لرستان اقدامات مؤثر و کم‌نظیری در این دو سال در دولت سیزدهم انجام داد که می‌توان به تولید چهار برابری گندم، رشد سه برابری دانه‌های روغنی و افزایش ۳۰ درصدی تولید مرغ اشاره کرد.

وی به عملکرد مطلوب اراضی در حوزه رفع تداخلات اشاره کرد و گفت: در زمینه رفع تداخلات قریب به ۹۴۰ پلاک طی دولت سیزدهم رفع تداخل شده است که این اقدام در استان بی‌سابقه بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، افزود: از دیگر اقدامات سازمان جهاد کشاورزی لرستان در دولت سیزدهم احیای ۲۳۹ واحد غیرفعال و نیمه‌فعال و برگشتن آنها به چرخه تولید و افتتاح ۳۸۸ پروژه در بخش کشاورزی بود.

شاهرخی، تصریح کرد: توسعه گلخانه‌ها، توسعه کشت قراردادی، تسهیلات و امهال بخشودگی ۱۰ هزار بهره‌بردار بخش کشاورزی و توسعه اجرای سیستم‌های نوین آبیاری تحت‌فشار و کسب رتبه هفتم در کشور از دیگر اقدامات مهمی بود که توسط جهاد کشاورزی لرستان محقق شد.

وی با اشاره به طرح جهش تولید، گفت: یکی از برنامه‌های مهم و ملی دولت طرح توسعه جهش تولید در دیمزارها است که لرستان در سال گذشته در این طرح ملی رتبه سوم کشوری را کسب کرد و این نشان از ظرفیت و مشارکت کشاورزان و حمایت جهاد کشاورزی از این طرح است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان همچنین به راه‌اندازی ۱۳ واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی اشاره کرد.

کد خبر 6062815

دیگر خبرها

  • بخشی از درآمد معدنی در یزد به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • بخشی از درآمد معدنی در استان به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • ساخت کارخانه نوآوری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در زهک اجرا می‌شود
  • آخرین وضعیت نیروگاه بوشهر
  • آغاز بتن‌ریزی ساختمان راکتور واحدسوم نیروگاه اتمی بوشهر در آینده
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه با هدف حمایت از تولید
  • آخرین وضعیت نیروگاه بوشهر از زبان معاون سازمان انرژی اتمی
  • ممانعت از انتشار ۸ میلیون تن آلاینده با تولید برق هسته‌ای
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه به تولید در ۱۴۰۳
  • راه‌اندازی ۱۳ واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی حوزه کشاورزی در لرستان