Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا، محمد رضوانی‌فر مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت که امروز (شنبه ۲۴ آذر ماه) برگزار شد، اظهار کرد: جذب سرمایه‌گذار خارجی یکی از برنامه‌های ما در شستا است، اگرچه شرایط جامعه به گونه‌ای است که نشان می‌دهد جذب سرمایه خارجی سخت است، اما گستردگی مجموعه شستا این اجازه را به ما می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای ارتقای شفافیت شخصا اعتماد دارم که شفافیت ارائه گزارش نیست، بلکه شفافیت افزایش سرمایه و بازده اقتصادی است.

مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) گفت: برخی از مورادی که به شستا وارد می‌شود ناشی از بی اطلاعی است و با راه اندازی سیستم BI شفافیت در این مجموعه افزایش پیدا کرده است.

رضوانی‌فر تصریح کرد: در فضای رسانه‌ای اگر جایی نامی از ناکارآمدی اقتصادی و فساد برده می‌شود، در کنار آن نام شستا را می‌برند که درست نیست و ما باید این نگاه را تغییر دهیم.

وی تأکید کرد: یکی دیگر از موضوع‌های کلیدی پیگیری پرونده‌های حقوقی است و بنده قسم می‌خورم با تمام ظرفیت تمام پرونده‌های حقوقی مجموعه شستا که برخی هم کلان هستند را پیگیری می‌کنم.

مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) تأکید کرد: خوردن پول شستا و از کنار آن گذشتن چیزی نیست که دوباره تکرار شود و بنده هم از کنار آن بگذرم، متأسفانه رقم برخی پرونده‌ها هم بالا است.

رضوانی‌فر گفت: در شرایط اقتصادی فعلی باید به صورت ویژه هزینه‌ها کنترل و ساختار مالی شرکت‌ها اصلاح شود.

وی  ادامه داد: در برخی شرکت‌ها نسبت هزینه‌های مالی به سود نشان می‌دهد که ساختار مالی نیاز به اصلاح دارد.

مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) گفت: یکی از چالش‌های شستا، مطالعات امکان سنجی شستا است، در بسیاری از نقاط پروژه‌ها را با خوش‌بینی آغاز کردیم، اما در زمان مورد نظر به نتیجه نرسیدیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پول جامعه سرمایه شرایط اقتصادی معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۰۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌فرایند سرمایه‌گذاری در فارس تسهیل شود

ایسنا/فارس استاندار فارس خواستار تسهیل فرایند سرمایه‌گذاری در استان به خصوص از طریق برپایی پنجره‌ واحد الکترونیک شد.

محمدهادی ایمانیه امروز، ۶ اردیبهشت در نشست پایانی هماهنگی میان مدیران دستگاه‌هایی اجرای فارس برای شرکت در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با نام اکسپو ۲۰۲۴ که در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد، پیشنهاد داد تا پنجره واحد الکترونیک طی ۵ روز برگزاری نمایشگاه در محل اجرا برپا شود و فرایند سرمایه‌گذاری در استان نیز تسهیل شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای معرفی ظرفیت‌های استان فارس به ویژه در حوزه‌های زنجیره ارزش، گفت: در این نمایشگاه هر تعداد زنجیره‌های ارزش در استان وجود دارد باید ارائه شود. ایجاد زنجیره‌های ارزش جدید با مشارکت سایر استان‌ها نیز با هدف وحدت و هم افزایی در دستور کار قرار گیرد.

استاندار فارس با بیان اینکه برای شرکت در این نمایشگاه دو هدف را دنبال می‌کنیم، گفت: اولین هدف شرکت در اکسپو ۱۴۰۳، استفاده غیر فارسی‌ها از تولیدات و محصولات استان ‌ و در مرحله بعد افزایش میزان سرمایه‌گذاری‌هایی است که در فارس پس از برگزاری این رویداد بین‌المللی انجام می‌شود.

وی، ارائه ظرفیت‌های مختلف و متنوع استان به صورت رودررو و چهره به چهره را موثر دانست و افزود: طبیعتاً به ازای هر جذب سرمایه‌گذاری که منجر به عقد قرارداد و نتیجه نهایی شود باید مشوق‌هایی در نظر گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ‌فرایند سرمایه‌گذاری در فارس تسهیل شود
  • پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
  • صدور حکم قضایی علیه مدیرعامل شرکت دولتی در اصفهان
  • صدور حکم قضایی علیه مدیرعامل شرکت آب اصفهان
  • اعطای زمین رایگان به ۴۶۴ مشمول طرح جوانی جمعیت در بهارستان
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • آشنایی با مالکان تمامی باشگاه‌های لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها