Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان 24 آذرماه در چهارمین جلسه مجمع اساتید گفتمان‌های دینی اظهار کرد: نباید انتظار داشت دشمنی که چهل سال از ملت پرافتخار ایران شکست خورده است، خاموش بنشیند.
وی با اشاره به اینکه این دشمن برای از پا در آوردن انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و نخواهد کرد، گفت: با این وجود تا زمانی که ملت ایران چشم به خدا دارد و در راه امام و شهدا قدم برمی‌دارند، هیچگاه مکرها و حیله‌های دشمنان کارساز نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صفی‌یاری با اشاره به موفقیت‌های انقلابی اسلامی در طول چهل سال عنوان کرد: آن چیزی که بیش از پیش مستکبران را آزار می‌دهد، رشد سریع انقلاب اسلامی در سایر کشورهای جهان و صدور تفکر انقلابی به دنیا است.
وی ادامه داد: امروزه انقلاب اسلامی و موج بیداری اسلامی دست زیاده‌خواهان و مفت‌خوران جهان را از منطقه خاورمیانه کوتاه می‌کند و سرنوشت کشورها را به دست ملت‌هایشان خواهد سپرد. دیگر آمریکا امروزه خوب می‌داند که انقلاب ما انفجار نور بود یعنی چه؟
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع برخی خانواده‌های شهدا افزود: بنا به گفته مقام معظم رهبری با وجود آنکه نقشه دشمن برای ملت ایران رو شده است، اما نباید از حیله‌های این شیطان بزرگ غافل شد. شاید دشمن با های و هوی خود در سال 97 به فکر برنامه‌ریزی برای سال آینده باشد.
وی دانش‌آموزان و نوجوانان را مالکان آینده انقلاب اسلامی دانست و افزود: وقتی به شهدای مدافع حرم نگاه کنیم می‌توانیم رویش جدید انقلاب را در نسلی ببینیم که امام (ره)، جبهه و شهدا راندیدند، اما نباید از ظرفیت‌های علمی، اعتقادی و حماسی نوجوانان و جوانان غافل شد و باید آنها را در مسیر انقلاب اسلامی به کار گرفت.
صفی‌یاری با اشاره اینکه ما در حوزه‌ای باید فعالیت کنیم که دشمن نیز در آن حوزه فعالیت می‌کند، بیان کرد: دشمن نوجوانان را نشانه رفته است. برگزاری گفتمان‌های دینی یکی از فعالیت‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برای کاهش آسیب‌ها است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: برای آشنایی بیشتر نسل‌های جدید با تفکر انقلابی، رویکرد گفتمانی با محور چهل سالگی انقلاب اسلامی در مدارس استان برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: در فضایی که دشمنان ملت ایران نا امیدی و پایان انقلاب اسلامی را در تریبون‌های خود فریاد می‌زنند ما چهل سالگی انقلاب اسلامی را از همان ابتدای سال جشن گرفته‌ایم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان تبلیغات اسلامی تفکر انقلابی بیداری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۰۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (سه‌شنبه۷ فروردین ماه) در دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه، با تجلیل از ایستادگی بی‌نظیر نیروهای مقاومت فلسطین و همچنین مردم غزه تاکید کردند: صبر تاریخی مردم غزه در مقابل جنایت‌ها و وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی که با حمایت کامل غرب انجام می‌شود، یک پدیده عظیم است که حقیقتا به اسلام عزت بخشیده و موضوع فلسطین را علی‌رغم خواست دشمن، به مسئله اول جهان تبدیل کرده است.

رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه کشتار مردم غزه و نسل‌کشی در این منطقه هر انسان صاحب وجدانی را متاثر می‌کند، افزودند: جمهوری اسلامی ایران در موضوع حمایت از قضیه فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای موضوع حمایت افکار عمومی بین‌المللی و همچنین افکار عمومی جهان اسلام به‌ویژه دنیای عرب از مردم غزه را مهم ارزیابی کردند و گفتند: اقدامات تبلیغاتی و رسانه‌ای مقاومت فلسطین تاکنون بسیار خوب و جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است و باید در این زمینه بیش از پیش اقدام شود.

ایشان همچنین یاد شهید «العاروری» از رهبران حماس را که به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، گرامی داشتند و خاطر نشان کردند: این شهید بزرگوار شخصیت برجسته‌ای بود که عاقبتِ مبارکِ شهادت، پاداش خداوند متعال به مجاهدت‌های وی بود.

«طوفان‌الاقصی» اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین بُرد/ مردم غزه و نیروهای مقاومت با قدرت ایستاده‌اند

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران از قضیه فلسطین و به‌خصوص مردم غزه، گزارشی از آخرین تحولات میدانی و سیاسی جنگ غزه ارائه کرد و گفت: صبر و ایستادگی مثال‌زدنی مردم غزه و نیروهای مقاومت در این 6 ماه، که ناشی از ایمان راسخ آنان است موجب شده دشمن صهیونیستی به هیچ یک از اهداف راهبردی خود در جنگ غزه، دست نیابد.

رئیس دفتر سیاسی حماس با تاکید بر اینکه عملیات «طوفان‌الاقصی» اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین بُرد و اکنون دشمن صهیونیستی بعد از گذشت شش ماه خسارت‌های سنگینی را متحمل شده و هزاران نفر از نظامیان این رژیم کشته و زخمی شده‌اند، افزود: جنگ غزه یک جنگ جهانی است و هیأت حاکمه آمریکا شریک اصلی جنایت صهیونیستها است زیرا رأسا هدایت جنگی رژیم صهیونیستی را بر عهده دارد.

وی در پایان خطاب به رهبر انقلاب تاکید کرد: به جنابعالی اطمینان خاطر می‌دهم که به‌رغم همه وحشیگیری‌ها و جنایات و نسل‌کشی که در غزه در جریان است، مردم غزه و نیروهای مقاومت با قدرت ایستاده‌اند و به دشمن صهیونیستی اجازه نخواهند داد ذره‌ای به اهداف خود دست یابد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مردم از گرانی‌ها و نوسانات بازار گلایه دارند
  • ترس دشمن از گسترش انقلاب اسلامی
  • جایگاه رستگاری در جهان آشوبناک
  • رمضان و فرهنگ زندگی
  • رهبر انقلاب: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده/ ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب: ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب به اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است
  • سالک، عضو جامعه روحانیت مبارز: مردم مهمترین هدف مورد هجوم دشمن است/ خیلی از اصول‌گرایان هم کوتاهی کردند/ وجود انسان‌های بی‌بصیرت مانع رشد وحدت امت است