Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، صفر توحیدی با اشاره به اینکه خیران اردبیلی هشت میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در سال‌جاری به مراکز نیکوکاری این استان کمک کرده‌اند، گفت: مراکز نیکوکار به صورت مستقل عمل کرده و به دور از بروکراسی اداری تلاش می‌کنند خدمات حمایتی را در سریع‌ترین زمان ممکن به نیازمندان اردبیلی ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم نیک‌اندیش استان اردبیل حدود دو میلیارد تومان به صورت نقدی به مراکز نیکوکاری کمک کرده‌اند، افزود: کمک‌های غیرنقدی خیران اردبیلی نیز در قالب سبدغذایی، سبد کالا، تهیه لوازم ضروری زندگی و تأمین وسایل مورد نیاز خانگی به اقشار آسیب‌پذیر اهدا شده است.

توحیدی به افزایش ۸۶ درصدی کمک‌های خیران به مراکز نیکوکاری استان اردبیل در هشت ماهه نخست سال‌جاری نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته اشاره کرد و گفت: نیکوکاران با اقدامات خیرخواهانه خود شادی‌بخش کانون خانوار بی‌بضاعت جامعه هستند که امید است در سایه کمک‌های آنها بتوانیم بخش مهمی از مشکلات فقرا و مستمندان را برطرف کنیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه خیران با کمک پنج میلیارد تومانی خود به مراکز نیکوکاری بخش مهمی از نیازهای معیشتی خانوار تحت حمایت و نیازمندان را مرتفع ساخته‌اند، اعلام کرد: بیشترین کمک‌ها از طریق تهیه سبدغذایی، سبدکالایی و برپایی سفره‌های اطعام برای اقشار آسیب‌پذیر استان اردبیل صورت گرفته است.

وی با اعلام اینکه اعطای ۱۳۰ جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت و افراد نیازمند این استان از جمله مهم‌ترین اقدامات مراکز نیکوکاری است، گفت: خیران با کمک ۴۰۰ میلیون تومانی خود به مراکز نیکوکاری استان اردبیل بخش قابل توجهی از وسایل و جهیزیه نوعروسان نیازمند را تأمین کردند تا آنها زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

توحیدی با اشاره به اینکه نوعروسان تحت حمایت اردبیلی با حضور در کارگاه‌های آموزشی کمیته امداد به خوبی مهارت‌های زندگی و همچنین برپایی ازدواج ساده را فرا می‌گیرند، بیان کرد: بسیاری از نوعروسان تحت حمایت به دور از تجملات، می‌توانند تنها با تأمین چند وسیله مهم زندگی راهی خانه بخت شوند که از نیکوکاران خواستاریم با کمک‌های خود بیش از پیش یاریگر آنها باشند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل کمک ۱۲۰ میلیون تومانی خیران در قالب طرح «شفا» را از دیگر اقدامات برجسته خیران مطرح کرد و گفت: بیماران بی‌بضاعت بیش از پیش به یاری خیران نیازمندند تا بتوانند از پس هزینه‌های درمانی و دارویی خود برآیند که کمک‌های نیکوکاران در این زمینه می‌تواند روحیه مضاعفی را به آنها اعطا کند.

وی با اشاره به اینکه با کمک‌های خیران به مراکز نیکوکاری ۲۲ منزل مددجویی مورد تعمیر، بهسازی و مقاوم‌سازی قرار گرفته است، اعلام کرد: مردم خیر استان اردبیل در قالب طرح «رضوان» ۱۶۰ میلیون تومان به تأمین مسکن خانوار بی‌بضاعت اختصاص دادند تا آنها هم از سرپناه مقاوم و مناسب برخوردار شوند.

توحیدی با بیان اینکه مردم خیر بیش از یک میلیارد تومان از زکات فطره و زکات واجب خود را در اختیار مراکز نیکوکاری قرار داده‌اند، گفت: بیش از ۱۳۰ میلیون تومان از کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری نیز در امر ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند در همان محله هزینه شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه خیران با کمک‌های نقدی و غیر‌نقدی خود در مناسبت‌های مختلف به منظور دستگیری از فقرا و نیازمندان نقش بسزایی را ایفا می‌کنند، بیان کرد: کمیته امداد استان اردبیل با یاری نیکوکاران می‌تواند رسیدگی به امور خانوار تحت حمایت و افراد نیازمند این استان را تسریع دهد که امیدواریم در سایه کمک‌های مردمی بتوانیم خدمات مناسبی را به آنها ارائه کنیم تا به سمت توانمندی سوق پیدا کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۰۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه آئین محوطه‌های باستانی اردبیل دایر شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل نمایشگاه یادگارهای آئین محوطه‌های باستانی اردبیل (دوره پیش از تاریخ و تاریخی)، امروز در نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی گشایش یافت.
طبق اعلام اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل این نمایشگاه از ۴ تا ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی برگزار خواهد شد و بازدید برای عموم آزاد است.
آرامگاه شیخ صفی‌الدین اردبیلی یکی از مکان‌های تاریخی و باستانی شهر اردبیل در شمال باختری ایران و از آثار ثبت شده در فهرست میراث جهانی یونسکو است، در این محوطه علاوه بر مقبره شیخ صفی‌الدین اردبیلی، مقبره‌های شاه اسماعیل اول (نخستین پادشاه صفویه) و همسر شاه اسماعیل (مادر شاه‌طهماسب) و نیز برخی از مشایخ و صاحب‌منصبان دوران صفوی و نیز کشته‌شدگان جنگ چالدران، قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور
  • نشست تخصصی تاریخ معماری و هویت فرهنگی استان اردبیل
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • موزه چینی خانه شیخ صفی مهمترین مکان برای معرفی هویت ملی
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • نمایشگاه آئین محوطه‌های باستانی اردبیل دایر شد
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • انجام ۵ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته