Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:51:09 GMT

هلند تعداد بیشتری اف-۳۵ آمریکایی می‌خرد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۰۶۸۲

هلند تعداد بیشتری اف-۳۵ آمریکایی می‌خرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، هلند از قصد خود برای افزایش بودجه نظامی با هدف خرید شمار بیشتری از جنگنده‌های اف-۳۵ آمریکایی خبر داد حال آنکه تقویت نیروهای ویژه و توانمندی‌های سایبری نیز مد نظر است.

به این ترتیب، هلند می‌تواند ۱۵ فروند اف-۳۵ دیگر خریداری کند.

«آنک بایلِولد» وزیر دفاع هلند در این باره گفت: سرمایه‌گذاری بیشتر در عرصه دفاعی با توجه به بی‌ثباتی محیط امنیتی پیرامون، یک ضرورت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهدیدهای بیشتری برای مقابله وجود دارد و تهدیدها پیچیده‌تر شده است.

این درحالی است که هلند پیشتر ۳۷ فروند اف-۳۵ پیش خرید کرده که تا ۲۰۱۹ عملیاتی می‌شوند.

تصمیم اخیر در حالی اتخاذ می‌شود که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و «ینس استولتنبرگ» دبیرکل ناتو خواستار افزایش بودجه نظامی اعضای پیمان آتلانتیک شمالی شده‌اند.

طبق توافق سال ۲۰۱۴ میلادی، این بودجه باید معادل ۲ درصد تولید ناخالص داخلی هر یک از کشورها باشد.

کد خبر 4485243 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا جنگنده اف 35 ناتو هلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۰۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید

به گزارش "ورزش سه"، آردا گولر، بازیکن ترکیه‌ای رئال، در ال‌کلاسیکو فرصت بازی پیدا نکرد تا تعداد دقایق حضور او در میدان برای رئال در فصل جاری همچنان روی 94 بماند. رئال بازی بزرگ را 3-2 از بارسا برد و یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شد. در پایان بازی رئالی‌ها درون زمین مشغول جشن و پایکوبی بودند اما خبری از آردا نبود.

با 94 دقیقه بازی در فصل جاری طبیعی بود ستاره ترکیه ای از وضعیتش ناراضی باشد. بعد از درخشش در دو بازی برابر سلتا و اوساسونا، انتظار می رفت کارلتو روی آردا بیشتر حساب کند اما عملا در بازی های بزرگ خبری از حضور او در زمین نبوده ولی حالا در 6 بازی باقیمانده رئال در لالیگا قرار است او فرصت بیشتری پیدا کند.

طبق ادعای مارکا، آنچلوتی در بازی جمعه برابر سوسیداد به آردا از ابتدا میدان می دهد و او در بازی های بعدی لیگ نیز قطعا دقایق بیشتری نصیبش خواهد شد. 

همین 6 بازی می تواند بهترین موقعیت برای آردا باشد تا ثابت کند لایق ماندن در رئال است و اینکه فصل بعد می توان روی او بیشتر امیدوار بود. رئال یازده امتیاز بیشتر از بارسا دارد و هفت امتیاز دیگر برای قهرمانی می خواهد. عاملی که سبب شده کارلتو حالا ریسک پذیری بیشتری از خود نشان دهد و آردا را وارد ترکیب تیمش کند.

دیگر خبرها

  • اسلحه واجب‌تر از نان شب؛ رکوردشکنی هزینه‌های تسلیحاتی
  • رکوردشکنی هزینه‌های تسلیحاتی در سطج جهانی
  • تسلیحات، واجب تر از نان شب / هزینه های تسلیحاتی جهان به 2.5 تریلیون دلار رسید / هزینه های تسلیحاتی در سطج جهانی رکورد زد
  • کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید
  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها
  • افزایش نظامی گری دولت انگلیس
  • تفاوت پلی کربنات با پلکسی چیست؟‌ کدام‌یک ارزش خرید بیشتری دارد؟
  • بودجه نظامی ایران در سال ۲۰۲۳؛ چهارم در خاورمیانه و بیست و ششم در دنیا /
  • بودجه نظامی ایران در سال ۲۰۲۳؛ چهارم در خاورمیانه و بیست و ششم در دنیا
  • بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند