Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@05:28:17 GMT

گشت امنیت اخلاقی در اسدآباد مستقر خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۰۷۴۱

گشت امنیت اخلاقی در اسدآباد مستقر خواهد شد

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: برای مقابله با بروز مسئله بدپوششی در اسدآباد، طرح اجتماعی باید اجرا شده و در این راستا «گشت امنیت اخلاقی» تا هفته آینده در این شهرستان مستقر خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح ظهر پنج شنبه در کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اسدآباد، از اختصاص یک دستگاه خودروی پلیس با عنوان «گشت امنیت اخلاقی» تا هفته آینده به این شهرستان خبر داد و اظهار کرد:  پلیس در همه زمینه‌ها پیشگام بوده و در امر به معروف و نهی از منکر همین‌گونه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید طرح‌های حجمی در شهرستان اسدآباد برای مقابله با بدپوششی صورت بگیرد، افزود: نباید همه موضوعات توسط دستگاه قضایی و انتظامی حل شود

فرمانده انتظامی استان با تأکید بر این که دانشگاه‌ها در زمینه پوشش دستورالعمل‌هایی دارند که باید با اجرای آن سهم خود در امر به معروف را انجام دهند، افزود: از سوی دانشگاه‌ها اتفاقاتی در خصوص بدحجابی و عدم اجرای امر به معروف صورت می‌گیرد، باید مسئولان بازخواست شوند و از آنان مطالبه شود.

وی ‌تصریح کرد: افسوس که مدیران دولتی در این جسله حضور ندارند زیرا این مدیران باید آگاه باشند که اگر وظیفه‌شان را در ادارات به خوبی انجام دهند، مشکلی در احیاء امر به معروف نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه امروز در بخشی از ادارات ما کم‌کاری صورت می‌گیرد، اضافه کرد: باید در احیاء امر به معروف و نهی از منکر تغییر تاکتیکی دهیم و به جای یک ساعت سخنرانی بی‌نتیجه در مدارس، ادارات و... دو کلیپ اثرگذار پخش کرده و یا کارهای خلاقانه دیگر انجام دهیم و خروجی را رصد کنیم.

کامرانی‌صالح با بیان اینکه فعالیت اثرگذار ما در شبکه‌های اجتماعی کم‌رنگ است و باید آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی در این زمینه صورت گیرد، اذعان داشت: نباید از شهرستان اسدآباد که مهد حجاب و حیا است غافل شد تا بدحجابی در آن توسعه نیابد و عادی نشود.

وی افزود: امر به معروف باید همه جانبه باشد و اگر در انجام این فریضه الهی دو تا بد و بیراه هم بشنویم، ایرادی ندارد و باید بدانیم بزرگ‌ترین وظیفه شرعی را انجام داده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان با انتقاد از اصناف و عدم نظارت بر قیمت اجناس نیز گفت: متأسفانه در این بخش نظارتی وجود ندارد و اگر رضایتمندی مردم را می‌خواهیم باید به معیشت آنها توجه داشته و نسبت به قیمت اجناس و کالاهای اساسی بی‌تفاوت برخورد نکنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۰۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی

ایسنا/گیلان معاون عمرانی استاندار گیلان گفت: در سال جهش تولید هستیم و باید به پروژه های عمرانی سرعت ببخشیم و لذا بررسی پروژه های شهرستانی را در دستور کار داریم.

موسی فکور امروز پنجم اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از پروژه‌های شهرستان آستانه اشرفیه در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه پیرو دستور استاندار گیلان مبنی بر بررسی پروژه‌های شهرستان‌ها جهت رفع موانع و تسریع در بهره‌برداری به شهرستان آستانه اشرفیه آمدیم، اظهار کرد: در سال جهش تولید هستیم و باید به پروژه‌های عمرانی سرعت ببخشیم.

وی با اشاره به بازدید خود از پروژه‌های شهر آستانه اشرفیه از جمله دیواره سازی سفیدرود (پل تا پل) و ساماندهی پل قدیمی شهر و بازگشایی مسیر ۳۵ متری حاشیه حرم مطهر و...، افزود: فعلا هشت متر اول طرح توسعه حرم را بازگشایی کردیم و در اعتبارات آتی به شهرداری کمک می‌کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان از افتتاح پروژه فیبر نوری شهر آستانه اشرفیه خبر داد و تاکید کرد: آسفالت و تعریض محور آستانه به کیاشهر انجام شده و با محوریت اداره راهداری شهرستان رفع اشکالات و هدایت آب‌های سطحی در دستور کار قرار دارد.

فکور پل کیاشهر را نیازمند تحکیم بستر و مقاوم‌سازی پایه‌ها دانست که با مسئولیت اداره راهداری انجام می‌شود و گفت: یکی از پروژه‌های مهم کیاشهر، اسکله صید و صیادی است و لذا به اداره کل حفاظت محیط زیست ماموریت دادیم تا الزامات زیست محیطی این پروژه را بررسی کند.

وی با بیان اینکه اداره کل شیلات گیلان فراخوان جذب سرمایه‌گذار را اعلام خواهد کرد و به زودی شاهد بهره‌برداری از این پروژه خواهیم بود، یادآور شد: پروژه پیاده‌راه شهرداری کیاشهر نیز پیشرفت خوبی دارد و در حال تکمیل است.

معاون عمرانی استاندار گیلان همچنین به مسئله پسماند اشاره و اظهار کرد: تا قبل از دولت سیزدهم هیچگونه اقدامی درباره پسماند استان گیلان انجام نشده بود، اما با حضور رئیس‌جمهور در گیلان و اهتمام استاندار در معرفی پسماند به عنوان ابرچالش، شاهد اقدامات خوبی بودیم.

وی با اشاره به پیشرفت ۸۴ درصدی پروژه ساماندهی لندفیل سراوان، تاکید کرد: بخش عمده این پهنه ۱۷ هکتاری را پوشش دادیم و درختکاری کردیم.

فکور با بیان اینکه تصفیه شیرابه سراوان به زودی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: قرارداد پیمانکار تعیین شده دارای ایراداتی بود و لذا با محوریت شهرداری رشت، مجددا فراخوان انتخاب پیمانکار اعلام شد و به زودی کار را آغاز می‌کنیم؛ به دو خط کارخانه کمپوست نیز دو خط جدید پردازش اضافه می‌شود.

معاون عمرانی استاندار گیلان با اشاره به تخصیص اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی در جریان سفر رئیس‌جمهور جهت ساماندهی پسماند سراوان، متذکر شد: با رایزنی‌های اخیر استاندار گیلان ۵۰ میلیارد تومان دیگر تخصیص داده شد.

وی به معطلی ۱۰ ساله پروژه زباله سوز رشت نیز اشاره و تصریح کرد: در این دولت توانستیم ۲۰۰۰ میلیارد تومان به این پروژه تخصیص دهیم که تسهیلات ارزی و ریالی آن از محل صندوق توسعه و از طریق بانک رفاه به پیمانکار داده می‌شود و تا دو سال آینده شاهد بهره‌برداری از زباله‌سوز خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • اصولگرایانِ منتقد «گشت ارشاد»، تغییر موضع داده اند؟ /دولت رئیسی همچنان مدافع رویکردهای تند و سلبی در موضوع حجاب
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد
  • وعده صادق مبدأ امنیت شد
  • اجرای طرح امنیت محله محور در گنبد