Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@05:40:33 GMT

تلاش ماکرون برای بازگرداندن آرامش به جامعه فرانسه

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۰۸۹۸

تلاش ماکرون برای بازگرداندن آرامش به جامعه فرانسه

رئیس جمهور فرانسه خواستار بازگشت آرامش و نظم به فرانسه پس از اعتراضات یک ماه اخیر شده است. ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در حالی خواستار بازگشت آرامش در این کشور شده است که معترضان موسوم به جنبش جلیقه زردها در یک ماه اخیر در مخالفت با افزایش مالیات بر سوخت و بالا رفتن هزینه های زندگی، تظاهرات گسترده‌ای را در سراسر فرانسه سازمان دهی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماکرون در سخنانی در یک کنفرانس خبری پس از نشست رهبران اروپایی در بروکسل گفت: فرانسه به آرامش، نظم و بازگشت اوضاع به شرایط عادی نیاز دارد.

مخالفت پارلمان فرانسه با طرح رای عدم اعتماد به ماکرونمیلیاردها یورو ضرر مالی، نتیجه در افتادن ماکرون با جلیقه‌ زردهانشست ماکرون با مدیران بانکی در پی ادامه آشوب‌ها و اعتراضاتامتیازهای ماکرون برای فرونشاندن اعتراضات فرانسه

 

گرچه دولت ماکرون اجرای برنامه افزایش مالیات سوخت را لغو کرده است ولی تظاهرات گسترده در سراسر فرانسه همچنان ادامه دارد و نیروهای پلیس و امنیتی این کشور در حال سرکوب اعتراضات هستند. تازه ترین نظرسنجی‌ها نشان می دهد که 84 درصد مردم فرانسه که اکثر آنها از طبقه متوسط هستند، از این اعتراضات حمایت می کنند.

قیمت سوخت در فرانسه از ابتدای امسال تاکنون 20 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/

R1036247/P36446/S8,89/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۰۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای کاهش آلایندگی نیروگاه شازند اراک

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، از اهداف این برنامه برای جذب کارگزار تخصصی برای ایجاد انجمنی برای کاهش آلایندگی نیروگاه شازند اراک، می توان به آسیب شناسی و ارائه نقشه راه مرتبط با کاهش آلایندگی نیروگاه در بخش های اصلاح مصرف سوخت، ارتقای عملکرد بویلرهای نیروگاهی، ارتقای مشعل و فرآیندهای تولید بخار، نصب و راه اندازی سامانه های تصفیه دود و کاهش آلایندگی نیروگاهی، شناسایی  و پیگیری برای عقد قرارداد میان شرکت های منتخب و سازمان های مربوط و نظارت بر اجرای آنها اشاره کرد.   همچنین، تهیه طرح های توسعه کسب و کار و سرمایه گذاری در حوزه هایی همچون  پالایش سوخت مازوت و تامین سوخت نیروگاهی با روش های جایگزین پیش از ورود به نیروگاه، ارتقای عملکرد بویلرهای نیروگاهی شامل بروزرسانی و بازتنظیم شرایط عملکرد  و سامانه تنظیم کننده بویلر، ارتقای مشعل و فرآیندهای تولید بخار، استحصال و فرآوری دی اکسید کربن، نصب و راه اندازی سامانه های تصفیه دود و کاهش آلایندگی نیروگاهی، فضای سبز پیرامونی با حداکثر جذب آلایندگی و مصرف حداقل آب مبتنی بر صدور گواهینامه کاهش انتشار کربن  و در نهایت انتقال و یا اکتساب فناوری های استحصال  و فرآوری دی اکسید کربن، تصفیه دود و کاهش آلایندگی نیروگاهی از دیگر اهداف این دعوت نامه محسوب می شود. متقاضیان می توانند تا 15 اردیبهشت ماه برای ارسال و تکمیل کاربرگ فراخوان کارگزار تخصصی به تارنمای ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان آب، اقلیم و محیط زیست به نشانی weco.isti.ir مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02188031583 و 02183530 داخلی 7425 تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • نخست وزیر جوان فرانسه هم نتوانست ماکرون را از مشکلات برهاند
  • مسئولان قضائی تلاش خود را به تحکیم آرامش و امنیت مردم در همه ابعاد معطوف کنند
  • واکنش کرملین به پیشنهاد ماکرون برای برقراری آتش‌بس در طول المپیک
  • باکو: تهدید و فشارهای فرانسه نتیجه‌ای نخواهد داشت
  • ساختمان قرن هفدهمی بورس دانمارک در آتش سوخت/ تلاش برای نجات نوتردام کپنهاگ (فیلم)
  • بازگشت ملوان کشتی توقیفی توسط ایران به کشورش
  • سخنگوی کرملین: پیشنهادی برای آتش بس در زمان المپیک دریافت نکرده ایم
  • تلاش دولت سیزدهم به مهار تورم و توسعه روابط بین‌الملل منجر شد
  • نتانیاهو: جامعه بین‌الملل یکپارچه علیه ایران بایستد
  • تلاش برای کاهش آلایندگی نیروگاه شازند اراک