Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد: برنامه‌های امسال هفته پژوهش در استان کردستان با تأکید بر شعار «پژوهش هدفمند و فناوری ارزش‌آفرین در خدمت تولید ملی» برگزار می‌شود. ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، طالب محمدی در حاشیه برگزاری آئین زنگ پژوهش که در دبیرستان دخترانه شهیده رزاق‌طلب سنندج برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پژوهش و تفکر جزو مأموریت‌ها و رسالت اصلی آموزش و پرورش است و اگر چالشی در این عرصه وجود داشته باشد در اثر کم‌کاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هفته پژوهش از 24 لغایت 28 آذر ماه آغاز می‌شود و در این هفته برنامه‌های خاص این ایام طرح‌ریزی و اجرا خواهد شد، گفت: برنامه‌های امسال هفته پژوهش در استان کردستان با تأکید بر شعار «پژوهش هدفمند و فناوری ارزش‌آفرین در خدمت تولید ملی» برگزار می‌شود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کردستان با اشاره به اینکه معرفی و تقدیر از پژوهشگران برگزیده استانی از جمله مراسمات گرامیداشت هفته پژوهش در کردستان است، تصریح کرد: تقدیر از معلمین پژوهشنده، معرفی و تقدیر از پایان‌نامه‌های برتر کارشناسی ارشد و دکتری در حوزه آموزش و پرورش و تقدیر از دانشجو معلمین برتر تربیت معلم استان از دیگر برنامه‌های این هفته است.

کردستان|جامعه نیازمند پژهشگر، فناور، مبتکر و مهندسان نوآوری است کردستان|«دور افتادن از عرصه پژوهش» اصلی‌ترین چالش آموزش و پرورش است ایده‌های پژوهشی استان کردستان به طرح‌های صنعتی تبدیل شود

وی با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه‌های گرامیداشت هفته پژوهش تقدیر از پژوهش‌سراهای برتر استان است، اضافه کرد: در سطح استان 15 پژوهش‌سرا فعال هستند که در طی این هفته از دو پژوهش‌سرای برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.

محمدی دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته پژوهش در کردستان را شامل تقدیر از دو آموزش و پرورش برتر استان، برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، اجرای طرح حامی که شامل حمایت از معلمان دارای تألیف، اثر و مقالات پژوهشی می‌شود و در نهایت تجلیل از چهره‌های فرهنگی، پژوهشی و فعال علمی صاحب‌نام در عرصه آموزش و پرورش خواهد بود.

وی با ذکر اینکه آموزش و پرورش در حوزه پژوهش پیش‌قراول است، گفت: این امر بدان خاطر است که بسترهای پژوهشی از طریق آموزش پرورش فراهم می‌شود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کردستان در پایان با اشاره به اینکه میدان اثربخشی آموزش و پرورش به کل جامعه تعمیم داده می‌شود، خاطرنشان کرد: هرچند سایه کنکور بر سر آموزش و پرورش سنگینی می‌کند اما تلاش خواهد شد تا در قالب سند تحول آموزش و پرورش با تمرکز بر تسهیل‌گری بتوان سمت و سوی آموزش و پرورش را در راستای طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی کاربردی، هدایت کرد.

انتهای پیام/ش

R7848/P1377/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۰۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی

جشن تکلیف دختران همدانی با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر از ۲۵ مدرسه در حسینیه امام (ره) همدان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، مراسم جشن عبادت دختران دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی با حضور مسئولان استانی در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار شد.

برنامه‌های متنوعی از جمله شعرخوانی، اجرای دکلمه و نمایش با محتوای شیوه‌نامه‌های دینی برای افراد مکلف برگزار شد و فرشته‌های زمینی، آعاز عبادت خدای رحمان و انجام اعمال و تکالیف الهی را جشن گرفتند. حضور دانش‌آموزان با چادر نماز و آراسته از دیگر جلوه‌های این مراسم بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان در این مراسم در گفت‌و‌گو با تسنیم، گفت: قابی که از حضور دانش‌آموزان دختر در جشن تکلیف در پشت من قرار دارد از زیباترین تصاویری است که انسان می‌تواند ببیند.

آیت الله حبیب‌الله شعبانی موثقی عنوان کرد: از آموزش و پرورش تشکر می‌کنم که شرایطی را فراهم کردند تا بچه‌ها جشن تکلیف را در کنار یکدیگر تجربه کنند.از اقتضائاتی که مربوط به این جلسات هست استفاده شده و کادر مدارس و مجموعه افرادی که در برگزاری این مراسم مشارکت داشتند تشکر می کنم.

محمد ساده دل، سرپرست ناحیه یک آموزش و پرورش همدان نیز در این مراسم، اظهار داشت: برنامه جشن تکلیف دختران در راستای برنامه‌های تربیتی وزارت آموزش و پرورش به همت معاونت پرورشی در حال برگزاری است.

وی عنوان کرد: در این مراسم 1310 دانش آموز دختر از 25 مدرسه از همدان در این مراسم حضور دارند، امیدواریم با برنامه‌های خاص تربیتی در حال اجرا بتوانیم نسلی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • "همه ما مدیون توییم" شعار هفته معلم ۱۴۰۳
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • آغاز هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی»
  • آغاز هفته کارگر با شعار مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی
  • فرهنگ سازی برای جامعه ۱۵ میلیونی کارگری/شعار روز کارگر امسال مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی
  • آغاز هفته فرهنگی اصفهان با شعار «اصفهان؛ شهر زنده، شهر زندگی»
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در آموزش و پرورش فارس
  • آغاز هفته‌ فرهنگی اصفهان با شعار شهر زنده، شهر زندگی
  • برنامه‌های هفته معلم در کردستان مدرسه‌محور می‌شود