Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@13:40:11 GMT

جزئیات فروش کارت‌های مدت‌دار مترو

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۰۹۰۴

جزئیات فروش کارت‌های مدت‌دار مترو

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران با اشاره به اینکه در صورت تمایل شهروندان و مسافران مترو کارت‌های مدت‌دار و مبلغ‌دار ارائه می‌شود و همه اقشار جامعه می‌توانند آن را خریداری کنند، اظهار کرد: در سال‌های گذشته کارت‌های مدت‌دار بدون سقف ریالی ارائه می‌شد، اما به دلیل سوء استفاد‌ه از این کارت‌ها، کارت‌های مدت‌دار با مبلغ مشخص را در نظر گرفته‌ایم که افراد می‌توانند با مراجعه به سایت «کارت بلیت الکترونیک» شهرداری تهران این کارت را خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: کارت‌های مدت دار در سه بازده زمانی سه ماه، شش ماه و یکساله عرضه می‌شوند و شهروندان و مسافران می‌توانند بنابر نیاز خود آن‌ها را خریداری نمایند.

گفتنی است کارت‌های مدت دار سه ماهه با قیمت  ۱۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان، ۶ ماهه به مبلغ ۱۸۷ هزار و ۵۰۰ تومان و یکساله به مبلغ ۳۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد؛ این مبالغ ۲۵ درصد تخفیف دارد که به اعتبار اصلی کارت اضافه می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار شهری استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۰۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکن هایی که بیش از یگ دهه به سرانجام نرسیده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،تعدادی از شهروندان زاهدانی که ۱۴ سال قبل دویست میلیون ریال برای یک واحد ۷۵ متری در درمجتمع ۴۰ واحدی مهر شهر پرداخت کردندهمچنان بی سرپناهند واحدهاي مسکن نيمه کاره اي که پيگيري و مساعدت مسئولان را مي طلبد.
سرمایه گذاران در مجتمع خیران مسکن سازکه سال ۸۹ مبلغ بیست میلیون تومان پرداخت کردند می‌گویند که آن زمان این مبلغ معادل ۷۰ در صد از ارزش یک واحد ۷۵ متری بود وباتاخیرصورت گرفته وتورم موجود، ازدست رفته است.
شهروندان سرمایه گذار بااشاره به اینکه تاکنون به دستگاه‌های اجرایی مانند سازمان بازرسی، استانداری وفرمانداری مراجعه ومطالبه خود را پیگیری کردندوبه نتیجه نرسیدند خواستار پاسخگویی شفاف مسئولان ورفع این مشکل شدند.

دیگر خبرها

  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد
  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • مسکن هایی که بیش از یگ دهه به سرانجام نرسیده
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی در فارس خریداری شد
  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب
  • ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شد
  • خرید ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • خریداری بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • بیش از ۲۱ هزار گندم در سیستان و بلوچستان خریداری شد