Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@22:29:37 GMT

بروزرسانی جدید Huawei Mate 20 Pro در راه است

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۰۹۰۸

بروزرسانی جدید Huawei Mate 20 Pro در راه است

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی پیش هوآوی از دو فبلت جدید خودش رونمایی کرد. این محصولات میت 20 و میت 20 پرو نام داشتند. از ویژگی‌های آن‌ها می‌شود به دوربین سه‌گانه، پردازنده‌ی هفت نانومتری کرین ۹۸۰ و شارژ سریع ۴۰ واتی اشاره کرد.

میت 20 و میت 20 پرو با مشخصات خوب خود و دوربین سه‌گانه‌اش از برخی رقبای خود پیشی گرفت اما سازندگان این تلفن هوشمند قصد بهتر کردن آن را دارند، در نتیجه هنوز هم در حال ارتقای نرم‌افزاری آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماه پیش سازندگان میت 20 و میت 20 پرو یک به روز رسانی جدید برای آن منتشر کردند اما این آخرین به‌روزرسانی این تلفن همراه نبوده است و این شرکت به تازگی یک آپدیت جدید برای Huawei Mate 20 Pro منتشر کرده است.

Huawei Mate 20 Pro به دنبال به روز رسانی‌ای که در ماه گذشته دریافت کرد، در حال دریافت یکی دیگر از ارتقاهای نرم‌افزاری است.

این به‌روزرسانی باید با حجم 523 مگابایت دانلود شود و هنگامی که شما آن را نصب می‌کنید، در EMUI نسخه 9.0.0.142 خواهد بود و سطح استاندارد امنیتی سال 2018 را نیز خواهید داشت.

این به روز رسانی عملکرد دوربین و کیفیت عکس را بهبود می‌بخشد و عملکرد تشخیص چهره و همچنین اسکنر اثر انگشت درون صفحه را برای باز کردن سریع‌تر قفل، بهینه می‌کند. همچنین این به روز رسانی با موقعیت بهتر در Google Maps می‌آید، زیرا از «عملکرد ناوبری بهینه سازی شده» استفاده می‌کند. در نهایت نیز یک رفع اشکال در این به‌روزرسانی انجام شده که اعلان پیام گوگل را نشان نمی‌دهد.

به طور معمول، انتظار می‌رود که این به روز رسانی یک به یک و به صورت مرحله ای برای همه گوشی‌ها انجام شود، بنابراین اگر Mate 20 Pro شما هنوز به روز رسانی نشده، نگران نباشید. این به روز رسانی در چند روز آینده اتفاق می‌افتد.

بیشتر بخوانید: ۲۲ نرم‎ افزار مخرب از گوگل پلی حذف شدند

انتهای پیام/

آپدیت جدید Huawei Mate 20 Pro

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۰۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه ای آورده است: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است؛ تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست.

به گزارش مشرق، مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اظهارات و دیدگاه‌های مقامات رسمی فراجا صرفا از وبگاه خبرگزاری پلیس برای عمومِ هموطنان منتشر خواهد شد و تولید محتوا در قالب ویدیو، استوری، پادکست، متن و... توسط برخی افراد به نقل از فرماندهان و مدیران فراجا مورد تایید نیست.

همچنین در این اطلاعیه اضافه شده است که برای آگاهی از اخبار،حوادث و رویدادهای انتظامی به وبگاه خبرگزاری به آدرس www.police.irمراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است
  • پایانه شرق تهران مشغول خدمت رسانی به مسافران است
  • افتتاح طرح های صنعتی و برق رسانی در دامغان
  • خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان
  • سنگ اندازی اسرائیل در روند کمک رسانی‌ها یک گام به جلو و دو گام به عقب است
  • تکذیب تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود
  • آمادگی هلال احمر کرمان برای امداد رسانی