Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@16:41:26 GMT

باران پول در اتوبان پس از تصادف خودروی حمل اسکناس! + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۱۰۴۰

‍‍‍‍‍‍

رکنا: پس از تصادف خودروی حمل پول و ریختن اسکناس‌های دلار در کف جاده، رانندگان عبوری بلافاصله برای بدست آوردن پول‌ها دست به کار شدند.

حجم ویدیو: 7.78M | مدت زمان ویدیو: 00:01:14

تصادف یک خودروی حمل پول در یکی از جاده‌های ایالت نیوجرسی آمریکا موجب شد تا در آستانه کریسمس هدیه خوبی نصیب رانندگان عبوری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال این تصادف، بارانی از پول در جاده به راه افتاد و رانندگان با دیدن این صحنه خطر را به جان خریدند و پس از پیاده شدن از خودروهایشان اقدام به جمع‌آوری اسکناس‌های دلار از کف جاده کردند.

ویدئویی که منتشر شده، رانندگان را در حالی که خودروهای خود را در وسط اتوبان رها کرده‌اند، مشغول جمع‌آوری پول‌ها نشان می‌دهد. در این ویدئو صدای یکی از مسافران اتوبوس در حالی که می خندد، شنیده می‌شود که می‌گوید: «این ریسکی بزرگ است. همه از خودروی خود پیاده شده و در حال جمع آوری پول هستند.»

هنوز مشخص نیست که چه مقدار پول از این خودرو به کف جاده ریخته شد اما بنا بر گزارش‌های محلی این تصادف Crash موجب یک تصادف زنجیره‌ای شد. یکی از مسافران در این مورد به Press Association گفت: «مسافران و رانندگان از خودروها پیاده شده بودند و در حال جمع‌آوری پول‌ها بودند. برخی خودروها از میان آنها عبور می‌کردند اما مسافران یک اتوبوس با خنده از آنها می‌خواستند تا توقف کرده و پول جمع کنند.»

گفتنی است؛ هنوز پلیس Police محلی روترفورد در مورد این حادثه Incident اظهار نظر نکرده است.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

مسعود با یک جمله دختر 18 ساله را تحت تاثیر قرار داد/ او باید به خلوت 6 مرد می رفت! ماجرای شوهر دادن دختر 10 ساله ایرانی در افغانستان / فرار از چنگال کفتار پیر+ عکس حمید چند روز دیگر اعدام می شود / او از مردم کمک خواست محاکمه پسر شیطان صفت/ سحر 14ساله: فرید با وعده هایش خامم کرد+ عکس تجاوز پزشک هوسباز به یک زن جوان در مطب +عکس این مرد جوان علاقه زیادی به همخوابی با زنان بی جان دارد ! +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا نقشه کثیف بهروز برای تصاحب ثروت زن بیمار+ عکس جزییات قتل زن مشهدی پس از عمل سزارین / رها کردن جسد سوخته وی در کوه راز جسد لخت دختر 15 ساله در پارک+عکس شهرام تینا را با دوستانش قسمت کرد این مرد مظلوم نوشهری به طرز ناجوانمردانه ای به قتل رسید+عکس این زن عضو باند شغال های سیاه بود/ او زن ها را برای همدستانش شکار می کرد گران ترین هدیه مرد میلیاردر برای زنش هنگام طلاق + عکس حادثه ای هولناک برای ارشیا و آرسام + عکس تلخ 2 کودک

منبع: رکنا

کلیدواژه: تصادف Crash پلیس Police حادثه Incident پول تصادف فیلم اتوبان اسکناس عکس دختر قتل فیلم زن زندگی پلیس مرد طلاق ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۱۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌های خراسان رضوی بارانی است

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: پوشش ابر تمامی استان را فرا گرفته است و در مسیر سرخس، چناران، سرولایت، فریمان، جوین و اطراف مشهد بارندگی و لغزندگی سطح جاده وجود دارد.

سرهنگ محمد قانعی نژاد افزود: ترافیک نیز در مسیر مشهد به چناران نیمه سنگین و در سایر جاده های خراسان رضوی عادی و روان است.

وی بیان کرد: در۲۴ ساعت گذشته ۲ فقره تصادف فوتی با ۲ کشته، ۶ فقره تصادف جرحی با هشت مصدوم و ۱۴ فقره تصادف خسارتی در جاده های خراسان رضوی رخ داده است.

جانشین رئیس پلیس راه خراسان رضوی از رانندگان خواست تا با دقت زیاد و رعایت سرعت مطمئنه در طول مسیرها تردد کنند.

 بارش باران از عصر دیروز در نقاط مختلف خراسان رضوی آغاز شد و ادامه دارد.

 

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل + فیلم
  • وزیر امنیت داخلی اسرائیلی تصادف کرد؛ وضعیت او وخیم است
  • اینفوگرافیک | عملکرد کمیسیون تخلفات شرکتها، رانندگان و مالکین بخش حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)
  • جاده‌های خراسان رضوی بارانی است
  • علت تصادف اتوبوس مسافربری در محور موته مشخص شد
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • هوش مصنوعی به داد حیوانات در تصادفات جاده‌ای رسید
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری