Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، به دنبال راهکاری هستید که به سازمان شما کمک کند که بتواند نتیجه بازاریابی و فروش خود را بهبود ببخشید؟ مطمئن نیستید که به درخواست‌های مشتریان‌تان در زمان مناسب پاسخ داده می‌شود یا خیر؟ تاکنون به فکر استفاده از نرم افزار CRM مناسبی بوده‌اید که بتواند دغدغه‌های بالا را مرتفع کند؟

کارشناسان فروش و ارائه خدمات با حجم انبوهی از درخواست های مشتریان مواجه هستند، هرکدام از این مشتریان به استراتژی متفاوتی برای ارتباط نیاز دارند که با توجه به نوع کسب و کار و خصوصیات اخلاقی فرد مذاکره کننده تعیین می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بصورت کلی لازم است برای ارائه خدمات مناسب به مشتریان مراحل زیر دنبال شود:
۱- نگهداری اطلاعات اولیه مربوط به مشتریان بالقوه (سرنخ ها) و ارتباط با آنها
۲- ایجاد یک استراتژی مناسب با توجه به اطلاعاتی که از هر مشتری بالقوه در دست است
۳- انجام پیگیری های مورد نیاز در فواصل منظم بر اساس مراحل فروشی که از پیش طراحی شده است
۴- ارائه خدمات به مشتری براساس تعهدات که در زمان فروش به وی داده شده است
۵- نگهداری و گسترش ارتباط با مشتری با هدف افزایش عمق همکاری

مدیریت آیتم‌های فوق در زمانی که با تعداد زیاد مشتریان و فعالیت های مرتبط با آنها مواجه می‌شویم، دشوار می‌شود و اگر شرکت‌ها از ابزارها و سیستم‌ها اطلاعاتی برای مدیریت آنها استفاده نکنند، با دغدغه‌ها، سوالات و مشکلاتی مواجه می‌شوند که برخی از آنها را در ابتدا با هم مرور کردیم.

شرکت‌های پیش رو برای حل این مشکلات و دغدغه‌ها و خدمت‌رسانی بهتر به مشتریانشان از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا نرم افزار CRM استفاده می‌کنند (برای آشنایی هر چه بیشتر با مفهوم CRM می‌توانید لینک CRM چیست، را مطالعه فرمایید) و ما نیز در این مقاله می خواهیم SarvCRM را به عنوان سیستمی که جهت مدیریت بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش برای شرکت های ایرانی طراحی شده است، به شما معرفی کنیم. مواردی که در ادامه مطالعه می‌کنید، بخشی از مزیت‌هایی است که نرم افزار سی آر ام سرونو می‌تواند برای کسب و کارها فراهم کند:

موفقیت بیشتر در تبدیل مشتریان بالقوه به مشتری

تمامی شرکت ها در تلاش هستند تا درصد بیشتری از مشتریان بالقوه ای که با آنها تماس می گیرند را به فروش موفق و مشتری دائمی خود تبدیل کنند. با استفاده از SarvCRM مراحلی که برای موفق شدن یک فروش لازم است را تعریف کرده و بر اساس آن فرایند فروش خود را کنترل و مدیریت خواهید کرد. به این شکل پیگیری‌هایی که باید با مشتریان انجام شود و فعالیت‌های مرتبط با هر فروش در زمان مربوطه به فروشندگان یادآوری می‌شود و بنابراین احتمال فراموش شدن امور مرتبط با مشتریان بسیار کاهش می یابد.

کنترل فروش‌های در جریان در هر مرحله

SarvCRM به شما نمایی کامل از کل فروش های در دست و در جریان نشان می دهد که شما را قادر می سازد در کوتاه ترین زمان ممکن از وضعیت تمامی فروش‌ها، فعالیت‌های تعیین شده برای قدم بعد، حجم فروش‌های جریان و بسیاری از اطلاعات دیگر مطلع شوید و به‌سرعت بتوانید اقداماتی که کمک می کند فروش با موفقیت به اتمام برساند را برنامه‌ریزی کنید.

اتوماتیک‌سازی فعالیت‌ها برای بالا بردن بهره‌وری

فعالیت های تکرار شونده را می توان در گردش کارها برنامه‌ریزی کرد، به‌نحوی که این فعالیت‌ها بصورت اتوماتیک توسط SarvCRM ایجاد شده و زمانی از تیم‌های داخلی برای آنها گرفته نشود. به‌عنوان مثال می‌توان همزمان با ارسال یک پیش فاکتور اطلاع رسانی به مشتری را از طریق ایمیل یا SMS به‌صورت اتوماتیک انجام دهیم. یا برای شرکت‌هایی که در مناقصات شرکت می‌کنند، زمانی‌که فروش وارد مرحله ارائه پیشنهاد فنی شد، به‌صورت اتوماتیک وظیفه‌ای برای مسئول مربوطه ایجاد شود.

مثل یک کارشناس حرفه‌ای مشتریان را پشتیبانی کنید

حتی کسب و کارهای کوچک و متوسط با طیفی گسترده از ویژگی ها، گردش کارها و گزارش ها، می توانند به راحتی فرایند پشتیبانی مشتریان خود را به بهترین شکل مدیریت نموده و گزارش های مورد نیاز خود را استخراج کنید. با ارائه خدمات حرفه ای مناسب با نیاز مشتریان‌تان می‌توانید آنها را به خود وفادار کرده تا در طولانی مدت از محصولات و خدمات شما استفاده کنید. برای ارتباط بهتر با مشتریان، می توانید پورتالی در اختیارشان قرار دهید تا آنها راحت تر بتواند موضوعاتشان را با شما مطرح کرده و پیش ببرند.

نرم افزار CRM سرو با هدف پاسخ به نیازهایی که سازمان‌ها در فرایندهای بازاریابی، فروش و ارائه خدمات پس از فروش با آنها مواجه هستند، ایجاد شده و با ارائه راه حل‌های موثر، موفق و تایید شده براساس بهترین تجربیات جهانی در تلاش است تا بتواند  به پیشرفت و بهبود کسب و کارها کمک کند.

می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت SarvCRM مراجعه نموده و یا برای آشنایی بیشتر با ویژگی ها و امکانات SarvCRM و انطباق آنها با نیازهای خود می توانید با شماره ۲۲۰۱۱۵۸۵ ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان سرونو شما را راهنمایی کنید.

منبع: ویرلن

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4485201

منبع: مهر

کلیدواژه: خرید و فروش نرم افزار حسابداری نرم افزار جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۱۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند

به گزارش قدس آنلاین، عباس علی آبادی وزیر صمت امروز در حاشیه جلسه با کمیسیون اصل نود مجلس در جمع خبرنگاران در مورد حواشی پژو پارس و وضعیت سامانه یکپارچه اظهار کرد: سیاست شخصی من این است که ما در وزارت صمت سیاست گذار هستیم ما مجری نیستیم. مسؤولین وقت با راه اندازی سامانه یکپارچه قصد داشتند کمترین تخلف را در فروش خودرو داشته باشیم و حداکثر نظارت اعمال شود.

وی افزود: در حال حاضر به سمتی می‌رویم که اساساً دغدغه خودرو را از دوش مردم برداریم و مردم مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند.

علی آبادی ادامه داد: در مورد قیمت پژو پارس هم شورای رقابت مسؤول است و قانونا ما سیاست گذار نیستیم و ما فقط مجری سیاست‌های ابلاغی هستیم.

وی همچنین در مورد گارانتی خودرو اظهار کرد: در بحث ایمنی خودروها شرایطی برای خودروسازان تعیین کردیم که مهم‌ترین آن‌ها، افزایش مدت گارانتی و انجام تست‌های مربوطه است که مقرر شده بخش خصوصی در زیرساخت‌های این تست‌ها سرمایه‌گذاری کند و همچنین نظارت در این حوزه باید دائمی باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • خدمات ترجمه فوری در دارالترجمه رسمی
  • با نگاه منصفانه می‌توان جمله به‌قله نزدیک می‌شویم رهبر انقلاب را بهتر درک کرد
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • تلاش برای تکمیل زنجیره ارزش مشتریان به‌دست دانش بنیان‌ها
  • حل نیازهای صنایع به کمک فناوران داخلی در «ریورس‌ پیچ» اینوتکس