Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: تکمیل پروژه جاده‌ ازنا به شازند نیازمند اعتبار است. ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از شازند، احمد مرزبان پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های راه و شهرسازی استان مرکزی اظهار داشت: باتوجه به ضرورت تکمیل محور ازنا-شازند، برای تکمیل این محور  قراردادی به مبلغ حدود 740 میلیارد ریال به وسیله شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در مرحله فرآیند مناقصه است که از محل طرح‌های ملی تامین اعتبار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 39 کیلومتر، طول کل این محور است که براساس قرارداد اولیه  با یک پیمانکار، 13 کیلومتر آن  با مبلغ 6 میلیارد و 200 میلیون تومان درحال اجرا است که تاکنون 180 هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری سنگی با 5 مرحله انفجار انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی تصریح کرد: تاکنون 40 هزار متر مکعب خاکریزی و 44 دستگاه ابنیه فنی در مراحل مختلف اجرایی است.

1200 میلیارد ریال برای تکمیل پروژه‌های راهسازی دشتی نیاز است5 محور اصلی و شریانی از راه‌های استان مرکزی بهسازی شدنوسازی راهدارخانه‌های استان مرکزی نیازمند 6 میلیارد ریال اعتبار است

چندگام تا تکمیل و آسفالت محور تلخستان 

مرزبان با اشاره به محور تلخستان بیان کرد:  بازدید از این محور به سبب درخواست‌های  مردم روستاهای تلخستان، قرینه دره، گزطاف علیا  است.

وی افزود:  تکمیل و آسفالت محور تلخستان در مرحله فرآیند مناقصه بوده و دو محور دیگر قرینه دره و گزطاف علیا طی نامه‌ای به فرمانداری شازند پیشنهاد داده شده که در صورت تخصیص اعتبار در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ، این اداره کل آمادگی اجرای عملیات را دارد.

انتهای پیام/ن

R41371/P1361/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۱۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن خیرمند پیش ازظهر سه شنبه در جریان بازدید از نقاط حادثه خیز ترافیکی شهر اراک اظهار کرد: هفدهم آذرماه سال گذشته، زیرگذر پروژه تقاطع غیر همسطح امام خمینی (ره) افتتاح شد همچنین در بهمن ماه پارسال، مسؤولان شهری وعده تکمیل پروژه تقاطع غیرهم سطح امام خمینی (ره) را تا پیش از اتمام سال دادند که تکمیل آن با گذشت یک‌ماه از سال جدید، همچنان در هاله‌ای از ابهام است.

وی افزود: در بازدید اخیر از این پروژه، وضعیت نابسامان همزمان فعالیت کارگران با عبور خودروها از زیرگذر را شاهد هستیم که هر لحظه احتمال بروز خطر جانی برای کارگران وجود دارد که باید نسبت به آن تدابیر ویژه ای اندیشه شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی گفت: هر پروژه جاده‌ای که زیربار ترافیکی می‌رود مستلزم برخورداری از روشنایی، آسفالت و سایر پیش‌نیازهای عبور و مرور است که در خصوص این پروژه، این مهم به طور کامل رعایت نشده است و در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای مسئولیت کیفری و مدنی متوجه شهرداری خواهد بود.

خیرمند ادامه داد: امید است شهرداری در خصوص پیشبرد این پروژه اهتمام بیشتری داشته باشد و مواردی نظیر آسفالت مطلوب، کانال‌های عرضی آب سطحی را با کیفیت مطلوب و مدت زمان سریع‌تری انجام دهد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی گفت: انتظار است مسؤولان شهری در خصوص زمان‌بندی افتتاح پروژه‌ها، وعده واهی ندهند و اعتماد عمومی را خدشه دار کنند و تمامی اظهار نظرات و وعده‌های آنها باید براساس نظرات و اقدامات کارشناسی و تخصصی باشد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی تاکید کرد: پیشبرد صحیح و بی نقص پروژه‌های شهری، ضرورتی بی بدیل است و شهرداری به عنوان دستگاه مسؤول در اجرای پروژه‌های شهری باید نسبت به اجرای آن اهتمام ویژه داشته باشد.

کد خبر 6086498

دیگر خبرها

  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار