Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@02:29:00 GMT

تکمیل محور شازند - ازنا در مرحله مناقصه

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۱۲۲۷

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: جهت تکمیل محورازنا - شازند قراردادی به مبلغ حدود ۷۴ میلیارد تومان توسط شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور در مرحله فرایند مناقصه  است که از محل طرح‌های ملی تامین اعتبار خواهد شد.

طول کل این محور در استان مرکزی ۳۹ کیلومتر است که ۱۳ کیلومتر قطعه اول طی قراردادی به مبلغ ۶ میلیارد و دویست میلیون تومان با پیمانکار در حال اجراست و تاکنون ۱۸۰ هزار مترمکعب عملیات خاکبرداری سنگی با ۵ مرحله انفجار صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ۴۰ هزار مترمکعب خاکریزی و ۴۴ دستگاه ابنیه فنی در مراحل مختلف اجرایی است.

انتهای پیام/ج

قرارداد ۷۴ میلیارد تومانی محور شازند - ازنا در مرحله مناقصه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۱۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی‌سازی شهرداری ارومیه با حذف تیم دوم جدول تکمیل شد

دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال امشب به پایان رسید.

در آخرین دیدار این مرحله دو تیم طبیعت و شهرداری ارومیه که از نظر برد یک بر یک برابر بودند، برای سومین بار به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده ارومیه با شکست سه بر صفر حریف به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد و حریف شهداب یزد شد.

رقابت دو تیم بسیار پایاپای در ابتدای ست نخست شروع شد که این روند تا امتیاز هفدهم نیز ادامه داشت، اما کم کم شهرداری ارومیه از حریف پیش افتاد و در امتیاز ۲۰ بر ۱۸ به سود این تیم، ابراهیم وادی وقت استراحت درخواست کرد تا از افزایش اختلاف امتیاز جلوگیری کند و امتیاز نوزدهم را طبیعت به دست آورد. در نهایت ست نخست ۲۵ بر ۲۲ به سود شهرداری ارومیه به پایان رسید تا این تیم برای صعود به مرحله بعد تنها پیروزی در دو ست نیاز داشته باشد.

در آغاز ست دوم طبیعت دو امتیاز متوالی به دست آورد، اما شهرداری بلافاصله جبران کرد ولی در ادامه طبیعت اقتدار خود را به حریف دیکته کرد به گونه‌ای که ۱۲ بر ۴ از حریف پیش افتاد. به رغم اختلاف هشت امتیازی، تیم شهرداری ارومیه از تلاش دست برنداشت تا نتیجه را در امتیاز نوزدهم برابر کند. دورنا‌ها در پایان این ست ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسیدند تا به نوعی شگفتی ساز این مسابقات شوند که هشت امتیاز اختلاف را به برد تبدیل کنند.

در ست سوم نیز طبیعت برای فرار از شکست تلاش بسیار زیادی کرد و بازیکنان همچون اسماعیل مسافر زحمات زیادی کشیدند، اما در نهایت این ست نیز ۲۵ بر ۱۹ به سود شهرداری ارومیه شد تا این تیم سه بر صفر فاتح این مسابقه حساس شود و سند صعودش به مرحله بعد تایید شود. پوریا فیاضی در پیروزی شهرداری ارومیه در این دیدار نقش بسیار مهمی داشت.

بدین ترتیب تیم والیبال شهرداری ارومیه که از ابتدای دور برگشت لیگ برتر مردان روند رو به رشدی را تجربه کرده است، در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی موفق به شکست و حذف طبیعت اسلامشهر شد تا شگفتی‌سازی خود در این رقابت‌ها را با حذف تیم دوم جدول مرحله مقدماتی تکمیل کند.

حسین پورکاشیان به عنوان نماینده سازمان لیگ و بهروز جعفری به عنوان ناظر فنی و داوری، نظارت بر آخرین دیدار لیگ برتر مردان در سال ۱۴۰۲ را برعهده داشتند که ۱۰۱ دقیقه طول کشید و یک هزار نفر تماشاگر داشت.

همچنین کیوان عابدزاده، قادر صادقی و میثم پارسه به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و داور ویدئوچک این مسابقه را قضاوت کردند که یکصدو شصت و نهمین بازی لیگ برتر مردان سال ۱۴۰۲ بود.

شهرداری ارومیه در بازی اول مرحله یک چهارم نهایی سه بر دو به پیروزی رسیده بود و در دومین دیدار این مرحله سه بر دو مغلوب شد تا کار به مسابقه سوم کشیده شود.

تیم طبیعت اسلامشهر نخستین حضور خود در لیگ برتر مردان را تجربه می‌کند، اما نماینده والیبال ارومیه سه مقام نایب قهرمانی و هشت مدال برنز لیگ برتر در گنجینه افتخارات خود دارد و تاکنون به مقام قهرمانی نرسیده است.

طبیعت در پایان مرحله مقدماتی ۱۸ برد و ۵۱ امتیاز در جدول ثبت کرد و به عنوان تیم دوم راهی این مرحله شد تا رقیب شهرداری ارومیه در مرحله نخست حذفی شود.

شاگردان ابراهیم وادی در دو مسابقه مرحله گروهی نماینده ارومیه را از پیش رو برداشتند که دیدار دور رفت ۱۵ آذر سه بر یک و دور برگشت نهم اسفند سه بر دو به سود طبیعت شد.

شهرداری ارومیه در ابتدای دور برگشت لیگ برتر مردان با پنج برد و ۱۳ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار داشت و با نمایش بازی‌های خوب در دور برگشت و کسب ۹ برد دیگر در پایان مرحله مقدماتی با ۱۴ پیروزی و ۳۹ امتیاز، به رتبه هفتم رسید تا ضمن پنج پله صعود در جدول به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

بدین ترتیب تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان، پیکان تهران، شهداب یزد و شهرداری ارومیه به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند تا برای کسب جام سی و هفتم لیگ برتر به مصاف هم بروند.

دیدار‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان روز‌های پنجم و هفتم فروردین سال ۱۴۰۳ پیگیری خواهد شد و در صورت نیاز به مسابقه سوم، تیم‌ها روز نهم فروردین به مصاف یکدیگر می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • شگفتی‌سازی ارومیه با حذف تیم دوم جدول تکمیل شد
  • شگفتی‌سازی شهرداری ارومیه با حذف تیم دوم جدول تکمیل شد
  • شهرستان شازند یکی از قطب های تولید ماهیان سردابی در استان
  • پیکر بی‌جان کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات شازند پیدا شد
  • آخرین وضعیت چهارخطه شدن محور اهواز چذابه
  • پل بزرگ شیله در مسیر زابل زاهدان ‌زیر بار ترافیک رفت‌
  • مهلت استفاده از اعتبار مرحله دوم کالابرگ فجرانه تا ۱۸ فروردین ماه
  • تکمیل طرحهای نیمه تمام برنامه‌ اولویت دار مرکزی در سال آتی است
  • ایمن‌سازی دو تقاطع مهم و حادثه‌خیز ازنا
  • قطعه ۷ آزادراه شیراز ـ اصفهان نیمه اول سال آینده تکمیل می‌شود