Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- رئيس اتحاديه ميوه و سبزي تهران تاکيد کرد: به منظور کوتاه کردن دست دلالان بازار ميوه در حال تلاش براي مذاکره با برخي شرکت ها هستيم.

اسدالله کارگر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اشاره به نقش دلالان در قيمت ميوه افزود: قصد داريم از اين طريق ميوه را به صورت مستقيم از دست کشاورز وارد شرکت هاي مربوطه کنيم و آن شرکت توزيع کلي را در اختيار خود بگيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي همچنين با اشاره به وضعيت بازار ميوه در ايام شب يلدا اظهاراميدواري کرد که قيمت هاي موجود بازار ميوه در ايام مختلف مانند شب يلدا و ايام نوروز ثابت بماند.
کارگر گفت: قيمت ميوه در بازار از شش ماه دوم امسال رو به بهبود رفت و باتوجه به درپيش بودن شب يلدا قيمت هندوانه به عنوان يکي از محصولات پرمصرف طي روزهاي گذشته کاهش قابل ملاحظه اي يافته است.
به گفته وي تا هفته گذشته قيمت هندوانه در بازار بسيار بالا بود اما از روز پنجشنبه قيمت اين محصول روند نزولي در پيش گرفت و با کاهش يک هزار و 500 توماني همراه شد.
وي افزود: اينک در حال تلاش براي ادامه کاهش قيمت هندوانه تا شب يلدا هستيم.
کارگر به نرخ کنوني هندوانه در بازار اشاره و بيان کرد: هندوانه در بازار با دو نرخ متفاوت عرضه مي شود، يک نوع آن به صورت انبار با قيمت 600 تا 800 تومان و نوع ديگر هندوانه تازه است که با نرخ دو هزار تومان در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
رئيس اتحاديه ميوه و سبزي تهران در پاسخ به سوالي درباره ميزان تغييرات قيمت ميوه در بازار تهران در مقايسه با سال گذشته گفت: طي چند وقت گذشته بازار ميوه همسو با ساير کالاها با تغيير قيمت همراه شد و انکار نبود افزايش قيمت ميوه، غيرواقعي است.
وي افزود: بيشترين تغيير قيمت در محصولات مربوط به موز بود که بشدت تحت تاثير نوسانات موجود در بازار ارز قرار گرفته بود.
تهرام/9206/ 1008
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۱۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز طلا توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلا را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین طلا را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 748288

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت قیمت نوبرانه‌ها تا این تاریخ | قیمت عمده گوجه سبز و توت فرنگی
  • این میوه‌ها همچنان زیر ۱۰۰ هزار تومان قیمت ندارند/ لیست جدید قیمت انواع میوه را ببینید
  • کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت
  • منتظر کاهش بیشتر قیمت‌ طلا باشیم؟
  • قیمت سکه امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • علی اف: تحدید مرزهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان آغاز شده
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • جاماندگی بورس از بازار‌ها