Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@19:25:57 GMT

عملکرد پروفسور در ۱۵۰ بار حضور روی نیمکت سرخ‌ها

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۱۳۰۶

عملکرد پروفسور در ۱۵۰ بار حضور روی نیمکت سرخ‌ها

سرمربی پرسپولیس در بازی برابر پارس جم یک صد و پنجاه‌مین حضور خود را روی نیمکت تیمش با برد دلچسب جشن گرفت.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در بازی برابر پارس جنوبی جم برای یک صد و پنجاه‌مین بار در بازی‌های رسمی روی نیمکت پرسپولیس نشست تا در زمره  باسابقه‌ترین مربی‌های لیگ برتر ایران قرار گیرد. تیم او توانست در این دیدار با دو گل علیپور و یک گل از عالیشاه با نتیجه ۳ بر یک به برتری برسد تا هم امتیاز با پدیده و به دلیل تفاضل گل در رده دوم قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو توانسته در این تعداد بازی به ۸۵ برد دست یابد.

کسب دو قهرمانی و یک نایب قهرمانی در لیگ برتر، نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و دو سوپر جام از مهم‌ترین دستاوردهای برانکو در مدت بیش از ۳ سال و ۲۵۰ روز حضور او روی نیمکت پرسپولیس بوده است. 

برانکو بعد از علی پروین موفق‌ترین مربی پرسپولیس است و راه طولانی تا رسیدن به صدر  این جایگاه دارد. 

* ۱۰ مربی موفق تاریخ پرسپولیس به شرح زیر هستند:

نام بازی برد مساوی باخت علی پروین ۴۶۷ ۲۹۱ ۱۲۸ ۴۸ برانکو ایوانکوویچ ۱۵۰ ۸۵ ۴۱ ۲۴ علی دایی ۱۰۴ ۵۴ ۲۵ ۲۵ آلن راجرز ۹۶ ۵۶ ۱۱ ۲۹ محراب شاهرخی ۹۰ ۵۴ ۸ ۲۸ حمید درخشان ۶۲ ۲۵ ۱۷ ۲۰ مصطفی دنیزلی ۵۶ ۲۲ ۲۱ ۱۳ استانکو  ۵۴ ۳۱ ۸ ۱۵ افشین قطبی ۵۱ ۲۶ ۱۵ ۱۰ حسین فکری ۴۵ ۲۵ ۹ ۱۱

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ تيم فوتبال پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۱۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین نیمکت‌نشینی مهرشاد برای پرسپولیس در آبادان

به گزارش "ورزش سه"، با ادامه مصدومیت علیرضا بیرانوند و دوری او از تمرینات امیررضا رفیعی مثل دو بازی قبلی مقابل گل‌گهر و ملوان در آبادان هم سنگربان اصلی سرخ‌ها خواهد بود.
با توجه به حضور امیررضا رفیعی که چند روز قبل 22 سالگی را پشت سر گذاشت مهرشاد اسدی  دیگر دروازه‌بان جوان سرخ‌ها به عنوان گلر ذخیره روی نیمکت این تیم خواهد نشست.
مهرشاد اسدی که قد و قامت بلندتری نسبت به رفیعی دارد متولد قائمشهر است و برخلاف تصورات از آکادمی پرسپولیس بالا نیامده اما از تابستان سال گذشته و همزمان با حضور رفیعی به تمرینات تیم بزرگسالان اضافه شده است.

نکته اینجاست که پرسپولیسی‌ها از کیفیت دروازه‌بانی مهرشاد اسدی در تمرینات و بازی‌های تدارکاتی نیز به‌شدت تمجید می‌کنند و می‌گویند او هیچ کم و کسری نسبت به رفیعی ندارد و هر دو دروازه‌بان می‌توانند در لیگ برتر بازی کنند کما اینکه رفیعی در سه مسابقه‌ای که به میدان رفت نشان داد اینطور هم نیست که بعد از هر بار مصدومیت یا محروم شدن بیرانوند دست و دل هواداران پرسپولیس به‌خاطر نداشتن دروازه‌بان ذخیره مطمئن بلرزد.

پرسپولیسی‌ها می‌گویند اینکه رفیعی به‌عنوان دروازه‌بان دوم انتخاب شد و مهرشاد اسدی گزینه سوم شناخته شد به تفاوت کیفی این دو دروازه‌بان برنمی‌گردد و این انتخاب ریشه فنی ندارد و تنها به‌خاطر بازی‌های بیشتر تدارکاتی رفیعی، او جلوتر از مهرشاد قرار می‌گیرد.
به هر حال از آنجایی که به احتمال زیاد علیرضا بیرانوند از بازی هفتم اردیبهشت ماه در جام حذفی مقابل آلومینیوم در اراک به دروازه سرخ‌ها باز خواهد گشت و رفیعی به نیمکت تیمش برمی‌گردد مهرشاد اسدی هم احتمالا آخرین نیمکت‌نشینی خود در این فصل را مقابل صنعت نفت آبادان تجربه می‌کند مگر اینکه باز هم اتفاقات عجیب و غریب باعث شود تا او به لیست بیست نفره سرخ‌ها  درمسابقات آتی‌شان راه یابد.

دیگر خبرها

  • آخرین حضور گلر پرسپولیس روی نیمکت سرخ‌ها
  • آخرین نیمکت‌نشینی مهرشاد برای پرسپولیس در آبادان
  • قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است
  • نصف پرسپولیس غایب مقابل صنعت نفت!
  • دیدار پرسپولیس و نفت؛ ماموریت‌ متفاوت برای قهرمانی و بقا
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • پیام به نیمکت رسید ولی به ترکیب نه!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی + عکس
  • امروز، تشییع مربی سابق پرسپولیس