Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، امیر سرتیپ دوم عباسی تجدد، امروز ۲۴ آذر، در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی ارشد نظامی آجا در استان و فرمانده پدافند هوایی شرق کشور با بیان اینکه امنیت در جامعه نعمت بزرگی است، اظهار کرد: توسعه اقتصادی و جذب سرمایه و کسب و کار با امنیت در جامعه ایجاد می‌شود‌.

فرمانده سابق پدافند هوایی شرق کشور افزود: نیروهای مسلح جان خود را می‌دهند تا امنیت جاری باشد و دشمن کوچکترین جسارتی نکند و تهدیدات آن را خنثی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی تجدد با بیان اینکه مقام معظم رهبری در تمام جلسات با فرماندهان نظامی و انتظامی بر اولویت بودن پدافند هوایی تاکید کردند، ادامه داد: امواج رادارهای پدافند هوایی در تمام منطقه شرق کشور وجود دارد و نیروهای مسلح در همه جا هستند و پدافند هوایی اجازه نمی‌دهد ریز پرنده‌ای وارد مرز شود و گزندی به کشور برساند.

فرمانده سابق پدافند هوایی شرق کشور با بیان اینکه نیروهای مسلح همیشه بیدار هستند،‌ خاطرنشان‌کرد: اقتدار و صلابت در وجود غیورمردان مرزبانی است که امنیت را ایجاد می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا خراسان جنوبی امنیت پدافند هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۱۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۰۰ میلیارد ریال اخلال در نظام اقتصادی توسط مامورین پلیس امنیت اقتصادی در زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی از وقوع یک مورد اخلال در نظام اقتصادی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با رصد تخصصی دریافتند اشخاصی به هویت‌های معلوم با سوءاستفاده از تعداد زیادی کارت سوخت خودروهای سنگین اقدام به اخلال در نظام اقتصادی کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این راستا دو نفر متخلف دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند که کارشناسان ارزش این تخلف را حدود 100 میلیارد ریال تخمین زدند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها
  • دولت بدون مماشات با سوداگران امنیت اقتصادی کشور مبارزه کند
  • هند در قرارداد بندر چابهار کمتر از یک چهارم مبلغ به تعهد خود عمل نموده!
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • پشتوانه‌ عملیات وعده صادق، جامعه علمی ما بود
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان