Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، ششمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک امروز شنبه با حضور وزیر ورزش و معاون وی در ورزش قهرمانی همراه با شاهرخ شهنازی و طاهره طاهریان نمایندگان کمیته ملی المپیک در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد. 

بعد از ارائه گزارشی از فعالیت های کمیته ملی پارالمپیک توسط مسعود اشرفی دبیر مجمع، رای گیری برای انتخاب ١١ عضو هیات رئیسه و اجرایی این کمیته به صورت رسمی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریاست اولین پستی بود که رای گیری برای آن انجام شد و طی آن محمود خسروی وفا از ٥٠ رای ماخوذه برای انتخاب رئیس، ۴۶ رای به دست آورد و برای چهار سال دیگر رئیس باقی ماند.

خسروی وفا تنها کاندیدای ریاست در مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک بود. پیش از این مسعود اشرفی هم برای این پست کاندیدا شده بود اما دو هفته پیش انصراف داد.

محمود خسروی وفا در حالی ریاست کمیته ملی پارالمپیک را در مجمع انتخاباتی این کمیته عهده دار شد که طی ١٧ سال گذشته یعنی از بدو تاسیس و آغاز به کار این کمیته تا به امروز، مدیریت آن را بر عهده داشته است.

پیش از آغاز رای گیری برای انتخابات کمیته ملی پارالمپیک، فدایی، حسین پور و شکوهی  به عنوان ناظران این انتخابات مشخص شدند.

مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک با رای گیری برای انتخاب خزانه دار، نایب رئیس مردان و زنان و اعضای هیات اجرایی ادامه خواهد داشت.

دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک برای نخستین بار با پیشنهاد رئیس و تایید هیات اجرایی مشخص خواهد شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۱۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد

مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان برگزار شد و در پایان "سردار سرتیپ احمد خادم سیدالشهدا" به عنوان رییس این هیات انتخاب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مجمع انتخاب رییس هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی خوزستان با حضور 14 عضو برگزار شد و سردار خادم سیدالشهدا توانست با 14 رای، برای چهار سال رییس این هیات شود.

پیش از این اداره هیات توسط سردار خادم سید الشهدا انجام می‌شد. این مجمع با حضور یک‌ کاندیدا برگزار شد.

اعضای مجمع متشکل از رییس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، روسای هیات‌های ورزشی شهرستان، نماینده آموزش و پرورش، باشگاه‌ها، ورزش کارگری، مربیان، داوران، ورزشکاران و نماینده بانوان بودند.

استفاده از ظرفیت ارگان‌ها و شرکت‌های خوزستان در فعالیت هیات، فعال کردن سایر هیات‌های شهرستانی و برگزاری مسابقات مختلف استانی و کشوری مهمترین برنامه‌های رییس هیات ورزش‌های زورخانه ای خوزستان اعلام شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • رئیسی: خطای صهیونیست‌ها در تعرض به خاک ایران چیزی از این رژیم باقی نمی‌گذارد
  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است