Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبی پوشان با اینکه در فصل جاری در لیگ اروپا بازی می کنند، امید زیادی دارند که در فصل جاری لیگ برتر سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنند.

طرفداری- سزار آزپیلیکوئتا، مدافع باشگاه چلسی معتقد است که تیمش فقط به پیروزی مقابل منچسترسیتی خلاصه نمی شود و آنها در هر مسابقه فقط باید به کسب سه امتیاز توجه کنند.

به نقل از دیلی میل، مدافع باشگاه چلسی پیش از دیدار تیمش مقابل برایتون بیان کرد:

هر تیم تفاوت های خودش را دارد و بازیکنان مختلفی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما منچسترسیتی را به روش خودمان شکست دادیم و تیم های دیگر نیز باید به روش خود این کار را انجام دهند. منچسترسیتی واقعا تیم خوبی است و شما نباید اجازه دهید فوتبال خود را در زمین به شما دیکته کنند. پس از دو شکست در سه مسابقه، مردم به شکلی منفی در مورد ما صحبت می کردند ولی پیروزی مقابل منچسترسیتی لحظه بزرگی برایمان بود. اکنون مردم در خصوص پیروزی چلسی مقابل منچسترسیتی صحبت می کنند ولی این فقط یک سه امتیاز است. سه امتیاز مقابل منچسترسیتی همان سه امتیازی بازی یکشنبه مقابل برایتون است اگر بتوانیم آنها را مغلوب کنیم.

وی تصریح کرد:

در ابتدای فصل مردم می گفتند که ما می توانیم برای قهرمانی در لیگ برتر رقابت کنیم سپس دو شکست (مقابل تاتنهام و وولورهمپتون) کسب کردیم و مردم به شکلی متفاوت در خصوص ما بحث می کردند. وقتی ما بازی های ابتدای فصل را بردیم، شاید بقیه کمی شگفت زده شده بودند زیرا ما در حال وفق دادن خود با سبک جدید زیر نظر مربی جدید بودیم اما من متعجب نبودم زیرا می دانستم چگونه در تابستان و پیش فصل سخت تلاش کرده ایم.

مدافع اسپانیایی در خصوص اینکه دلش برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا تنگ شده است، اضافه کرد:

دلم برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا و آن شب های بزرگ تنگ شده است. بازی های لیورپول مقابل ناپولی و تاتنهام مقابل بارسلونا را در هفته گذشته تماشا کردم. حسادت نکردم اما آرزو کردم کاش جای آنها بودم. این چیزی است که باید روی آن کار کنیم و هرچه زودتر مجددا به لیگ قهرمانان اروپا بازگردیم. شب های اروپایی در استمفوردبریج فوق العاده اند و می خواهیم مجددا آنها را به اینجا بازگردانیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۱۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم

سال 2015 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت رقابت های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2014/15، رئال مادرید در ورزشگاه خانگی خود، سانتیاگو برنابئو به مصاف اتلتیکو مادرید رفت. در حالی که دیدار رفت دو تیم در ویسنته کالدرون با تساوی بدون گل پایان یافته بود، رئال مادرید در این مسابقه با گل دقیقه 88 خاویر هرناندز روی پاس کریستیانو رونالدو موفق شد با نتیجه 1-0 حریف همشهری خود را شکست داده و با همین گل به جمع چهار تیم برتر رقابت ها صعود کند. 

دانلود (19.3MB)

دیگر خبرها

  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • برتری 3-2 میلان مقابل آژاکس با گل لحظات پایانی یان دال توماسون (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/23) / فیلم
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است
  • برناردو سیلوا: پس از آن پنالتی و حذف مقابل رئال مادرید، خواب به چشمم نیامد
  • تیاگو سیلوا: کمتر بازیکنی را می‌توانید پیدا کنید که در ۳۹ سالگی، هم‌چنان در بالاترین سطح بازی کند
  • خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ - ۰ چلسی؛ نیمه نهایی جام حذفی انگلیس + ویدئو