Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، حجت الاسلام والمسلمین حجت گنابادی نژاد، رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: طی سال‌های گذشته بیش از ۳ هزار پیشنهاد، طرح، برنامه یا درخواست از سوی نخبگان، فرهیختگان، مجموعه‌های مردمی و فعالان فرهنگی کشور به آستان قدس رضوی ارسال شده که پاسخگویی، پیگیری و اجرای این پیشنهاد‌ها نیازمند تشکیلاتی بود تا سازمان بتواند خدمات و شرایط بهتری برای آنان مهیا نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دفتر ارتباط با فرهیختگان و فعالان سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی با هدف بسیج ظرفیت‏های فرهنگی و اجتماعی در جهت ترویج اهداف و آرمان‏های انقلاب اسلامی از طریق تعامل بهینه با فرهیختگان و فعالان فرهنگی و ارتقاء سطح فعالیت‏ها و خدمات فرهنگی آستان قدس رضوی در سطح ملی و بین ‏المللی با بهره‌گیری ایده‌ها و طرح‌های نو توسط این سازمان ایجادشده است.
رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی ادامه داد: ۹ موسسه و ۲ مرکز فرهنگی این سازمان، ماموریت‌های متنوع و مختلفی دارند و ظرفیت‌هایی برای تحول فرهنگی در اختیارشان است.
حجت الاسلام والمسلمین گنابادی نژاد گفت: فعالان و نخبگان فرهنگی می‌توانند با شناخت ماموریت‌ها و ظرفیت‌ها، پیشنهاد یا طرح‌های ارزشمند خود را برای حمایت و اجرا به این دفتر ارسال نمایند.

وی افزود: نو آوری، خلاقیت و تناسب با ماموریت‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی آستان قدس رضوی از مهم‌ترین شرایط پذیرش پیشنهاد‌ها و طرح‌های فعالان و فرهیختگان است.

رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی ادامه داد: اهداف این دفتر شامل: شبکه سازی نخبگان، فرهیختگان و فعالان فرهنگی به منظور بهره مندی از خردجمعی، استفاده مطلوب و مؤثر از ایده‌ها و طرح‌های فرهیختگان و فعالان فرهنگی در ارتقاء معارف قرآنی و مکتب اهل‌بیت (ع)، ایجاد بانک ایده و طرح‌های فرهنگی، زمینه سازی برای ارتباطات فرهنگی و ایفای نقش مؤثر فرهیختگان و فعالان فرهنگی در اقدامات سازمان و آستان قدس رضوی، بررسی، ارائه نظر کارشناسی و تدوین در خصوص طرح‌ها و برنامه‌ها و ارائه به واحد‌های مختلف سازمان و پیگیری تا اخذ تصمیم نهایی طرح‌ها و برنامه‌های پیشنهادی، فراهم‌سازی و تسهیل ارتباط آنان با سازمان، تشکیل شورا‌های مشورتی تخصصی ویژه طرح‌ها و برنامه‌های فرهیختگان و تدوین گزارش‌های دوره‌ای جهت ارائه به مجموعه‌های ذی ربط، می‌شود.
انتهای پیام // ف.ک
شروع به کار دفتر ارتباط با فرهیختگان و فعالان فرهنگی در سراسر کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آستان قدس رضوی نخبگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۱۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  ششمین دوره جامع مجازی تربیت مربی معارفی برهان ویژه طلاب، دانشجویان و فعالان عرصه های فرهنگی و تربیت نسل جوان و نوجوان با ارائه برترین اساتید کشوری به صورت مجازی توسط مؤسسه‌ جوانان آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.   موضوعات آموزشی در این دوره شامل تربیت جنسی، سواد رسانه‌ای، روانشناسی نوجوان، معارف کاربردی، شبهه‌شناسی، ارتباط مؤثر، الزامات تربیت دختران، مهارت تفکر و تصمیم‌گیری، نقش تغذیه در تربیت، برنامه‌ریزی فعالیت‌های تربیتی و تربیت توحیدی می‌شود.   ۲۰ استاد برجسته کشوری همچون حجت‌الاسلام پناهیان، حجت‌الاسلام دکتر خسروپناه، استاد اصغر طاهرزاده، حجت‌الاسلام وکیلی، دکتر سید بشیر حسینی، حجت‌الاسلام آذربایجانی، خانم دکتر علاسوند، خانم دکتر نیلچی زاده، حجت‌الاسلام ابراهیمی، میثم نیلی، دکتر عزیز خانی، دکتر باغگلی، حجت‌الاسلام مسلم داوودنژاد، دکتر حبشی، دکتر جلیل معماریانی، دکتر عزیزی، حجت‌الاسلام نظافت، حجت‌الاسلام سوزنچی و حاج حسین یکتا هستند.   این دوره شامل ۴۴ ساعت فیلم آموزشی اختصاصی با محوریت توانمندسازی معرفتی-مهارتی مخاطبان است که به‌صورت مجازی، محتوای آن در فرآیند کامل آموزش و ارزیابی در سامانه آموزش مجازی موسسه جوانان آستان قدس رضوی قرار گرفته است.   مخاطبان با شرکت در دوره و کسب امتیازات لازم می توانند از مزایایی همچون گواهینامه رسمی مؤسسه‌ جوانان، اردوی تکمیلی ویژه برگزیدگان در مشهد مقدس و بن خرید محصولات فرهنگی به‌علاوه هدایای متبرک بهره‌مند بشوند.   از ویژگی‌های این دوره محتوای کاربردی و مهارتی، آفلاین بودن دوره، همراهی پشتیبان در طول دوره، نسخه توامان اپلیکیشن و وب، لایو با اساتید دوره، اعطای گواهی‌نامه اردوی تکمیلی ویژه برگزیدگان در مشهد، رقابتی و تعاملی و دعوت به همکاری منتخبان در شبکه مربیان است.   هزینه اصلی این دوره مجازی تربیت مربی ۶۰۰ هزار تومان است اما با حمایت مؤسسه‌ جوانان آستان قدس رضوی، شرکت‌کنندگان فقط ۱۵۰ هزار تومان از آن را پرداخت می کنند.   علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام و شرکت در این دوره ، از طریق درگاه اینترنتی Morabi.javanan.org اقدام بکنند.

 

دیگر خبرها

  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • خیز سازمان حفاظت محیط زیست برای ایجاد مجمع خیرین در استان‌ها
  • عزم سازمان محیط زیست برای ایجاد مجمع خیرین در استان‌ها
  • ۴۳ هزار نفر در نوروز ۱۴۰۳ از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • 43 هزار نفر در نوروز 1403 از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند