Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@05:21:48 GMT

آقای معمولی جواب آقای خاص را داد!

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۱۴۰۸

آقای معمولی جواب آقای خاص را داد!

سرمربی آلمانی لیورپول پاسخ صحبت‌های مورینیو درباره تیمش را داد ولی از پاسخ به سوالی درباره پل پوگبا طفره رفت.

به گزارش مشرق، در حساس‌ترین دیدار هفته لیگ برتر انگلیس فردا شب دو تیم لیورپول و منچستریونایتد برابر هم قرار خواهند گرفت. یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی در نشست خبری قبل از این دیدار گفت:‌ یونایتد تیم باکیفیتی است و بازیکنان خوب زیادی در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من زیاد رسانه‌ها را دنبال نمی‌کنم ولی می‌دانم انتقادهایی از این تیم صورت گرفته است. یونایتد درون دروازه دخئا را دارد که فوق العاده است. خط حمله این تیم هم کیفیت بالایی دارد. بازیکنانی چون مارسیال، راشفورد و لوکاکو در کنار لینگارد همگی بازیکنان باکیفیت و بزرگی هستند. 

بیشتر بخوانید:

شادی ۸ هزارپوندی آقای معمولی +عکس

او در پاسخ به صحبت های مورینیو درباره این که معیار موفقیت یک مربی کسب جام است گفت: موافق نیستم. وظیفه من این است که بهترین نتایج را با امکاناتی که باشگاه در اختیار من قرار می‌دهد کسب کنم. این که بگویند ما سال قبل در لیگ قهرمانان خوب نبودیم چون قهرمان نشدیم بیهوده است و من نمی‌توانم نظر مردم را تغییر دهم. ما سال قبل تیم موفقی بودیم. معیار موفقیت یک مربی در باشگاه کسب جام نیست.

کلوپ با طفره رفتن در پاسخ درباره پل پوگبا گفت: من نمی‌دانم آیا از مورینیو هم درباره بازیکنان ما سوال می‌کنید؟ مثلا تا به‌حال از مورینیو درباره واینالدام سوال کرده‌اید؟ درباره پوگبا چه می‌توانم بگویم؟ او یک بازیکن در حد کلاس جهانی است و قرار است فردا شب برابر او قرار گیریم و به همین خاطر باید آماده شویم. 

یورگن کلوپ از زمانی که هدایت لیورپول را بر عهده گرفته است هنوز نتوانسته با این تیم به قهرمانی دست یابد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف اعتراضات فرانسه سرمربی فوتبال لیگ جزیره لیورپول منچستریونایتد مورینیو یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۱۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید

دیدار نیمه تمام اودینزه و آاس رم در هفته ۳۲ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۲-۱ جالوروسی به پایان رسید. رم با این سه امتیاز ارزشمند، ۵۸ امتیازی شد و امیدهای خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را زنده نگه داشت.

رم در ۱۳ بازی تحت هدایت ده روسی در‌ سری آ به ۲۹ امتیاز رسیده است. (۹ برد، ۲ تساوی و ۲ باخت) امتیازات او با ۷ بازی کمتر نسبت به مورینیو در فصل جاری سری آ برابر شد. رمی ها با مورینیو در ۲۰ بازی سری آ فقط ۲۹ امتیاز دشت کرده بودند. به نقل از رمانیوز، ده روسی در این مورد گفت:

این مقایسه ها، آخرین چیزی است که توجه من را جلب می کند. آنچه اهمیت داشت، بازگشت رم به کورس سهمیه بود. به نظرم نقش مربی در بازی امروز بسیار ناچیز بود. وقتی ۲۰ دقیقه بازی در پیش دارید، این بازیکنان هستند که نتیجه را رقم می زنند. رم با مورینیو هم مقابل اودینزه برنده می شد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • آیا بازیکنان چلسی ارق به پیراهن دارند؟ جو کول و ریو فردیناند پاسخ می دهند / زیرنویس فارسی
  • نصب تندیس گونه درنا به مناسبت هفته زمین پاک در چالدران
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • اینقدر اغراق نکنید، مسی کند بود و دو گل معمولی زد!‏
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • ما باید به دنبال پرورش نخبگان معمولی باشیم
  • به ما می‌گویند «مرغ عشق»