Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ امروز شنبه در محل باشگاه حضور پیدا کرد تا در جلسه‌ای با ایرج عرب در ارتباط با نقل و انتقالات نیم فصل شرکت کند.

پرسپولیس پس از آنکه در دو پنجره نقل و انتقالات از جذب بازیکن محروم بود و پیش از شروع این فصل، چند بازیکن را از دست داد، بار دیگر می‌تواند برای جذب نفرات جدید اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از باشگاه پرسپولیس با نفراتی چون مهدی شیری، مهدی ترابی، مهدی شریفی، سروش رفیعی و سعید کریمی قرارداد بسته است اما سرمربی تیم اعلام کرد علاوه بر این نفرات به جذب بازیکنان دیگری نیاز خواهد بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۱۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین نشست طراحی و تدوین برنامه‌های راهبردی در سال ۱۴۰۳

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نشست طراحی و تدوین برنامه‌های مدیران کل حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در سال ۱۴۰۳ به ریاست علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و باحضور مدیران کل این حوزه برگزار شد.   عزیزی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و اقدامات صورت گرفته در سال گذشته به خصوص در برگزاری انتخابات افزود: باید در سال جدید بگونه‌ای عمل شود که با همت و تلاش مضاعف در پیش برد برنامه‌های راهبردی برای تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری بعنوان سال "جهش تولید با مشارکت مردم" اعلام شده است را تدوین کنیم و جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر و مطلوب‌تر به مردم و ایجاد امید در جامعه گام‌های موثری برداریم.   معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ادامه داد: از جمله برنامه‌های راهبردی می‌توان به تلاش در برقراری نظم و امنیت پایدار، برنامه ریزی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه، پیگیری مسائل و امورات مربوط به جوانی جمعیت و افزایش جمعیت و فرزندآوری در استان، پیگیری امورات مربوط به حجاب و عفاف، پیگیری و مقابله جدی با قاچاق کالا و ارز که یکی از محور‌های اصلی برای جهش تولید است، پیگیری مسائل مربوط اتباع و مهاجرین در سطح استان، ساماندهی اتباع و امورات مربوط به اتباع و ایجادرضایت مندی مردم در سطح استان اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در مهریز
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • برگزاری ضیافت اندیشه در کوهدشت
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • هادیزاده، سرپرست انجمن دو و میدانی جانبازان و توان‌یابان شد
  • نقش‌آفرینی علی پروین در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس!
  • کاهش ارزش لیونل مسی در بازار نقل و انتقالات
  • برگزاری اولین نشست طراحی و تدوین برنامه‌های راهبردی در سال ۱۴۰۳
  • برگزاری نشست شورای اداری کانون‌های خدمت رضوی استان یزد