Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علی میرزایی» روز شنبه در آیین معارفه سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی فرمانداری خمین، افزود: توزیع قدرت سیاسی بین افراد دارای صلاحیت، متعهد و متخصص مقبولیت و اعتماد را افزایش داده و رضایتمندی از امور را در پی دارد.
وی اظهارداشت: مقبولیت و مشروعیت 2 بال نظام اسلامی محسوب می شود و اقتدار کنونی جمهوری اسلامی ایران از این 2 مهم حاصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی گفت:شرایط روز کشور حساس است چرا که دشمن توان اقدام نظامی علیه ایران را ندارد و با دسیسه هایمتعدد می کوشد راهبرد فروپاشی از درون را اجرا کند تا با ایجاد نارضایتی بین مردم و مسئولان گسل و شکاف ایجاد و نظام از مقبولیت بیفتد اما این توطئه در سایه بصیرت مردم ناکارآمد است.
میرزایی افزود: وحدت، انسجام برای مقابله با این راهبرد دشمن کلیدی است و تا زمانی که همگرایی و وحدت در در جامعه باشد همه سناریو های دشمن نقش برآب می شود.
وی ادامه داد: رضایتمندی مردم توسط مسئولان ایجاد می شود و همه باید با تکریم ارباب رجوع بیشتر بکوشند.
سرپرست دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی افزود: سیاست استانداری مرکزی بر این است که همه فرمانداران، معاونان فرمانداری و بخشداران از بدنه وزارت کشور با اولویت نیروهای بومی انتخاب شوند.
میرزایی اظهارداشت: فرماندار خمین به دلیل شناخت خوب، دلسوزی و بومی بودنش انتخاب شده و در ارزیابی فرمانداران به رفع مسایل اقتصادی و ایجاد شغل در حوزه آن ها توجه می شود.
وی تاکید کرد: جذب سرمایه گذار در خمین، ایجاد شغل پایدار و مهاجرپذیر شدن سرلوحه کار در خمین است چرا که خمین دارای بالاترین نرخ بیکاری استان را دارد.
امام جمعه خمین نیز گفت: هیچ نظامی در دنیا نظیر نظام اسلامی ایران دارای مشروعیت و مقبولیت نیست و این 2 اصل منحصر به فرد کشور خدشه ناپذیر است.
حجت الاسلام سید «علی حسینی پور» افزود: مقبولیت در گرو خدمت دلسوزانه و صادقانه مسئولان است چرا که خدمت صادقانه، گشاده رویی و تکریم ارباب رجوع باعث رضایت مندی مردم می شود.
وی تاکید کرد: 40 سال است که ایران اسلامی با وجود همه توطئه های دنیا روی پا ایستاده است و همچنان مقبولیت خود را حفظ کرده است و می طلبد جشن 40 سالگی انقلاب به دلیل دستاوردهای بی نظیر انقلاب به خوبی پاس داشته شود.
فرماندار خمین نیز در این آیین گفت: اتحاد و همدلی بین مسئولان در همه حوزه ها از ویژگی های مهم خمین است که این امتیاز موجب تسریع در شاخص های توسعه ای شهرستان در زمینه های مختلف می شود.
«احمد طهرانی» افزود: دشمنان قسم خورده نظام تصمیم دارند کشور را با یک چالش بزرگ روبه رو کنند و با اعمال تحریم ها نارضایتی را در زمینه اقتصادی در جامعه دامن بزنندد و مردم و نظام جمهوری اسلامی را در مقابل یکدیگر قرار دهند.
وی تصریح کرد : بیان مسایل مربوط به رشادت ها و ایثارگری های مردم در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی برای نسل جدید که آن دوران را درک نکرده اند باید در سرلوحه برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار گیرد و برای نیل به این هدف مهم از ظرفیت حوزه های مختلف نظیر هنرمندان حوزه های مختلف ، نخبگان و شبکه های اجتماعی به خوبی استفاده شود.
فرماندار خمین ادامه داد: برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در 40 سال گذشته می تواند در رسیدن به این هدف تاثیر به سزایی داشته باشد.
در این آیین با حکم استاندار استان مرکزی «حسن انصاری » به عنوان سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری خمین معرفی شد.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی دارای 105 هزار نفر جمعیت است که در 2 شهر، 2 بخش و هفت دهستان ساکن هستند.
7277/6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف پیروزی انقلاب اسلامی جامعه جنگ تحمیلی سیاسی و اجتماعی نخبگان منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۱۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملک مصرفی افراد مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشید ایلاتی کارشناس سیاستگذاری مسکن در واکنش به ادعای رئیس کل سابق بانک مرکزی در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت:

«ملک مصرفی افراد از شمول مالیات بر عایدی سرمایه خارج است. یعنی اگر ملک مصرفی خانوار در طی یکسال ۱۰ برابر هم شده باشد هیچ گونه مالیاتی نخواهد داشت. اینگونه اظهار نظرها از سوی شخصی که رئیس سابق بانک مرکزی بوده است جای تأسف دارد.»

کد خبر 6095710 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • عدم تامین معیشت؛ مانع استقبال روحانیون از مسئولیت امامت جماعت
  • حزب الله مسئولیت حمله موشکی به «کریات شمونه» را به عهده گرفت
  • حزب الله مسئولیت حمله موشکی به «کریات شمونه» را به عهده گرفت
  • مدرک‌گرایی موجب ایجاد فاصله بین دانشگاه و جامعه کار می‌شود
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • مکتب امام صادق مکتب انسان ساز و مسئولیت پذیری است
  • تثبیت جایگاه ایران در منطقه پس از «وعده صادق»
  • لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • ملک مصرفی افراد مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نمی‌شود