Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، سردار سید‌صادق حسینی  از ورود 46 شهید دوران دفاع مقدس از مرز مهران خبر داد و اظهار داشت: با توجه به آغاز تفحص شهدا در منطقه زرباطیه عراق که در نیمه مهرماه امسال آغاز شده است، در منطقه مندلی نیز تفحص شهدا صورت گرفت که در این تفحص پیکر پاک 46 شهید دوران دفاع مقدس  کشف و شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: پیکرهای شهدای شناسایی شده هم‌زمان با سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(س)در 27 آذر ماه از مرز مهران وارد کشور می‌شوند.

وی به مراسم استقبال از پیکرهای شهدای افتخارآفرین دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: انجام مراسم ویژه در نقطه صفر مرزی، انتقال پیکر شهدا به ایلام ‌با تشریفات ویژه،‌ برنامه‌ شبی با شهدا، دعای پرفیض توسل با حضور پیکر شهدا در مصلی ایلام و ... به مناسبت ورود پیکر این شهدا در نظر گرفته شده اشست.‌

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۱۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست

به گزارش قدس خراسان، حسین جمشیدی اظهار کرد: این جانباز ۷۰درصد به عنوان نیروی وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سال ۶۵ در جریان عملیات کربلای چهار بر اثر بمباران شیمیایی دشمن بعثی به فیض جانبازی نائل شده بود.

فرماندار تربت جام ادامه داد: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید پاسبان فردا پنجشنبه ششم اردیبهشت از ساعت ۹صبح از محل تیپ ۳۸ زرهی ارتش تا میدان حضرت ولیعصر(عج) بر دستان اقشار مختلف مردم شهید پرور و ولایتمدار، امامان جمعه و جماعات، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، نظامی، انتظامی، امنیتی، رزمندگان، همرزمان و بستگان شهید تا بهشت نبی(ص) تربت جام برگزارخواهد شد.

وی گفت: پس از اقامه نماز، پیکر شهید در قطعه شهدای آرامستان بهشت نبی (ص) آرام خواهد گرفت.

جمشیدی از همه مردم شهیدپرور تربت جام دعوت کرد برای تجلیل و تکریم از مقام و جایگاه شهید پاسبان در این محفل شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • فیلم/ کشف پیکرهای مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است