Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی از صدور حکم احتکار رب گوجه فرنگی در مراغه خبر داد. 
 به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سید احد یوزباشی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای مبارز با محتکران طی گشت مشترک تعزیرات حکومتی، اداره اطلاعات و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مراغه در یکی از انبارهای این شهرستان 33 هزار و 520 قوطی رب گوجه فرنگی به وزن‌های  700 و 800 گرمی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 وی افزود: طی گزارش اداره اطلاعات مبنی بر اظهارات متهم،  وی قصد صادرات داشت اداره صمت مراغه کالاهای فوق را احتکار دانسته و اعلام کرده که صاحب کالا جزو صنوف شناخته نمی‌شود بلکه وی فقط دارای مجوز شرکت بوده است. 
 وی ادامه داد: با توجه به نیاز جامعه و اعلام ممنوع بودن صادرات رب گوجه فرنگی، نداشتن مجوز برای انبار و نگهداری این کالا و عدم اعلام موجودی و همچنین عرضه آن به مبلغ  بیشتر از نرخ مصوب، از جمله دلائل احراز تخلف احتکار متهم محسوب می‌شود. 
 مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی ارزش اولیه این کالا بیش از 3 میلیارد و ششصد میلیون ریال عنوان کرد و گفت: شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی مراغه پس از بررسی‌های لازم صاحب کالا را ملزم به فروش آن‌ها و پرداخت 10 درصد از ارزش کالای هدف یعنی مبلغ 360 میلیون ریال جریمه کرده است و هم اکنون رب احتکار شده با دستور شعبه درحال توزیع درفروشگاه‎های شهرستان مراغه است. 
 به گفته وی از ابتدای سال جاری 173 پرونده احتکار در اداره کل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی تشکیل شده که از این تعداد 170 پرونده مختومه شده است.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف آذربایجان شرقی اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان تعزیرات جامعه گوجه فرنگی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۱۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی پارچه ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، حمید القاصی مهر، مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران گفت: شعبه دوم تعزیرات حکومتی شهرری پرونده قاچاق ۸۰۰ طاقه پارچه به ارزش ۴۵ میلیارد و ۴۴۱ میلیون ریال را رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت ۹۰ میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر ارزش ریالی کالای کشف شده محکوم کرد.

القاصی مهر گفت: شعبه همچنین حکم به پرداخت ۳۰ میلیارد ریال برای ارزش ریالی ماشین حامل صادر و در مجموع متهم را به پرداخت ۱۲۰ میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران افزود: با گزارش پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ری در خصوص کشف قاچاق پارچه از یک خودرو، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6084240

دیگر خبرها

  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه
  • نقره داغ شدن تعمیرکار متقلب در قائم شهر
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • ضبط ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیرجان
  • قاچاقچی پارچه ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • جریمه، تاوان قاچاق مواد سوختی در مرند