Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@09:09:42 GMT

دادستان شهرستان خاتم معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۱۶۴۶

دادستان شهرستان خاتم معرفی شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ فاضلی فرماندار شهرستان خاتم در مراسم تکریم و معارفه دادستان شهرستان خاتم گفت: درطول مدت همکاری با دادستان اقدامات مؤثری انجام شد و خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و در دستگاه قضا بسیار جای افتخار و تقدیر دارد چرا که اعتقاد داریم طبق اصل ١۵۶ قانون اساسی که دستگاه قضایی استقلال به تمام معنا دارد، با هم افزایی و تعامل بسیار با دادستان علاوه بر حفظ استقلال کلیه برنامه‌ها به نحو احسن برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه علی اکبر شمس دادستان استان یزد گفت: باتوجه به سیاست دستگاه‌های قضایی رسیدگی به پرونده‌های قضایی، رفع اتحادیه دادرسی که از وظایف ذاتی دادستان‌ها هست در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره بحث امنیت در سطح استان و شهرستان‌ها افزود: با تلاش دستگاه‌های پایدار نظامی و انتظامی، استان یزد از امنیت بسیار خوبی برخوردار است و به همت دستگاه‌های امنیتی این وضعیت باید پایدار بماند.

شمس تصریح کرد: شهرستان خاتم با قرار گرفتن در چهار راه مواصلاتی یزد، فارس، کرمان و اصفهان تردد اتباء بیگانه و حمل و انتقال مواد مخدر از مهمترین چالش‌های شهرستان و استان است که توجه و اهتمام مسئولین دستگاه‌های نظامی و انتظامی را می طلبد که با همکاری در راستای برخورد با سوداگران مرگ اقدام عاجل داشته باشند.

درپایان از زحمات ابولفضل توکلی دادستان سابق شهرستان خاتم تجلیل و علی اکبر واعظ دهنوی بعنوان دادستان جدید شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/ص

معرفی دادستان شهرستان خاتم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستان معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم

سید محمدمهدی مهاجریان مقدم مدیر کل تعزیرات حکومتی یزد گفت: پرونده قاچاق ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت از نوع نفتگاز به ارزش ۱۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خاتم رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت ۲۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. 

به گفته مهاجریان مقدم، شعبه پیرامون وسیله نقلیه حامل این سوخت قاچاق با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه که بیشتر از ارزش سوخت می‌باشد، متهم را به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال جریمه معادل ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد که در مجموع جزای نقدی نامبرده ۳۳ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی افزود: پس از گذشت زمان و مراحل قانونی، پرونده اجرا و مختومه شد.

مهاجریان مقدم گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان خاتم این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دادستان های استان گلستان جوانانی توانمند و انقلابی هستند
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • رشد تولید گندم در استان یزد
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد
  • رشد ۵/۵ برابری تولید گندم در استان