Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هاشمیان رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: به حوزه‌های قضایی استان اعلام کرده ایم که بررسی درخواست‌های تقسیط مهریه این افراد را در اولویت قرار دهند.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان اذعان کرد: میانگین سنی افرادی که به علت ناتوانی در پرداختن مهریه در گلستان زندانی هستند ۳۴ سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در پی بخشنامه رئیس محترم قوه قضاییه، به حوزه‌های قضایی استان اعلام کرده ایم که بررسی درخواست‌های تقسیط مهریه این افراد را در اولویت قرار دهند.


رئیس کل دادگستری استان گلستان تاکید کرد: روسای دادگستری ها، باید شخصا بر روند اجرای این بخشنامه و بررسی اعسار متقاضیان، نظارت کنند.


وی ابراز امیدواری کرد: با اجرای این بخشنامه، بستر برای آزادی زندانیان مهریه فراهم و از زندانی شدن افرادی که به دلیل افزایش ناگهانی قیمت سکه در پرداخت مهریه دچار مشکل شده اند جلوگیری شود.


به گزارش خبرگزاری میزان، مهرماه امسال رئیس قوه قضاییه در پی افزایش غیر متعارف قیمت سکه طلا در بخشنامه‌ای از رؤسای کل دادگستری استان‌های سراسر کشور خواست ترتیبی اتخاذ شود تا دادگاه‌ها به صورت خارج از نوبت به این پرونده‌ها رسیدگی و مهلت‌های بازپرداخت سکه را متناسب با وضعیت مالی محکومٌ علیه افزایش دهند تا از زندانی شدن آنان جلوگیری شود.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری گلستان مهریه زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۱۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست رفع فیلتر این اپلیکیشن در کمیته فیلترینگ بررسی می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین، او دراین‌باره به خبرنگاران گفت: «پیش‌ازاین دو بار این درخواست را به کارگروه بردیم. پیش از پایان سال هم برای بار سوم بردیم و قرار شد مجدداً بررسی شود. امیدواریم در جلسه هفته بعد دوستان همراهی کنند که این اتفاق بیفتد.»

وزیر ارتباطات در مورد نقش دولت در این کمیته نیز توضیح داد: «کارگروه ۱۲+۱ عضو دارد؛ ۱۲ عضو صاحب رأی به علاوه مرکز ملی فضای مجازی. وزارت ارتباطات هم یک عضو از این ۱۳ عضو است و دولت هم ۶ رأی دارد. اکثریت با نمایندگان دولت نیست، پس باید به‌صورت جمعی تصمیم گرفته شود.»

بیشتر بخوانید:

زارع پور: وزارت ارتباطات مسئول فیلترینگ نیست

پیش ‌از این، در تیرماه ۱۴۰۲، وزیر ارتباطات اعلام کرده بود که کمیته فیلترینگ درخواست بازگشایی گوگل‌پلی را رد کرده است.

کد خبر 846886 برچسب‌ها وزارت ارتباطات‌ و فناوری اطلاعات شرکت گوگل عیسی زارع پور - وزیر ارتباطات فيلترينگ اینترنت

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • بررسی مخفیانه قرار بازداشت تتانیاهو توسط دادگاه لاهه
  • اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه
  • درخواست رفع فیلتر این اپلیکیشن در کمیته فیلترینگ بررسی می‌شود
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 
  • ساخت و ساز غیرمجاز در زیارت گرگان پس از ۲۰ سال متوقف شد