Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@08:35:00 GMT

«تهران ۲۰» از تعطیلی درمی‌آید

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۱۶۹۶

«تهران ۲۰» از تعطیلی درمی‌آید

سری جدید برنامه «تهران ۲۰» با موضوع املاک ده ونک امشب به روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، ماجرای املاک ده ونک در اولین قسمت از سری جدید برنامه «تهران۲۰» شنبه (۲۴ آذر ماه) با حضور مسؤولان مربوطه پیگیری می‌شود.

در این برنامه علاوه بر آخرین وضعیت پرونده مورد نظر، وضعیت گذشته و حال حاضر املاک ده ونک، ساکنان و افراد حقیقی و حقوقی ذینفع بررسی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«کارخانه شماره ۵ ونک» در سال ۱۳۱۷، سال‌ها قبل از تاسیس دانشگاه الزهرا (س) تاسیس شد. همان زمان کارگران در اطراف این کارخانه اسکان داده شدند و ماهیانه مبلغی به عنوان اجاره به شرط تملیک از آنها دریافت می‌شد. این کارخانه بعد از تغییرات متعدد کاربری، در نهایت توسط وزارت راه‌وشهرسازی وقت، در سال ۱۳۸۱ به دانشگاه الزهرا واگذار شد. در برخی اسناد از جمله نامه احمد خرم ـ وزیر راه دوره اصلاحات ـ تاکید شده‌ است که فقط ملک کارخانه به دانشگاه الزهرا (س) تعلق دارد و خانه‌های کارگران نباید مشمول پلاک ثبتی واگذار شده به این دانشگاه شوند. در عین حال مصوبه‌های متعددی نیز در دوره‌های مختلف و حتی پیش از انقلاب وجود دارد که در آنها اعلام شده‌ است که خانه‌ها به کارگران واگذار شوند. دانشگاه الزهرا نیز تاکید می‌کند می‌تواند حقانیت خود در این پروند را ثابت کند. این پرونده در سال ۱۳۹۴ توسط رییس وقت دانشگاه الزهرا دوباره به جریان افتاد و صدور حکم تخلیه برای ۹۱ خانه این محله از اسفند ۹۶ آغاز و ۲۷ مرداد امسال پنج خانه از کوی کارخانه تخریب شد. با وجود پیگیری‌های متعدد مردم منطقه برای ثبت سند این خانه‌ها، همچنان سرنوشت این املاک نامشخص است و پیگیری مردم نیز نتیجه‌ای نداشته‌ است.

برنامه «تهران۲۰» بعد از تعطیلی چند هفته‌ای به تهیه‌کنندگی محمد علی بازی، از امشب با رویکرد و دکوری متفاوت که توسط پیمان قانع طراحی شده، پخش می‌شود.

سری جدید «تهران ۲۰» با اجرای محمد دلاوری و ذاکر تیموری در روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت۲۰ از شبکه ۵ سیما به روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تهران 20 شبکه پنج سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۱۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمانی اصفهان | در هفته اصفهان چه خبر است؟

به گزارش همشهری آنلاین، شهردار اصفهان با بیان اینکه ۲۴ نمایشگاه صنایع‌دستی و ۸۵ برنامه فرهنگی و ورزشی همزمان با هفته فرهنگی اصفهان در این کلانشهر برگزار خواهد شد، اعلام کرد که بخشی از این برنامه‌ها با مشارکت مردم و مجموعه‌های فرهنگی با رویکرد محله‌محوری، بخش دیگر در سطح مناطق و بخش نیز به‌عنوان برنامه های شاخص در سطح شهر و ویژه عموم شهروندان برگزار می‌شود. علی قاسم‌زاده مهم‌ترین برنامه‌های این هفته را ویژه برنامه‌ای با حضور هنرمندان مطرح که آثاری درباره اصفهان خلق کرده‌اند، آیین اختتامیه مسابقه بین‌المللی «نقاشی پوپک» و زنگ انشا با موضوع «من در اصفهان ۱۴۱۰» معرفی کرد.

شهروندمحوری

معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و مسئول هفته فرهنگی اصفهان نیز به همشهری گفت: «مقام معظم رهبری تعریف جالب و زیبایی از اصفهان داشتند با این مضمون که القاب اصفهان یکی دو تا نیست و این شهر، شهر علم و ایثار است و شهر هنر و زندگی. به همین دلیل هم بود که برای هفته فرهنگی اصفهان در سال جاری، شعار اصفهان، شهر زندگی را انتخاب کردیم.»

کمال حیدری از اجرای بیش از 300 برنامه در مناطق 15گانه و همچنین محدوده طبیعی ناژوان خبر داد و افزود: «این برنامه‌ها برای گروه‌های مختلف طراحی می‌شود. یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های امسال هفته فرهنگی اصفهان با سال‌های گذشته توجه به محله‌ها و جلب بیشتر مشارکت مردم بوده است. بر همین اساس، گروه‌های هدف از دانش‌آموزان تا دانشجویان، ورزشکاران، هنرمندان، کودکان کار، بیماران خاص و همه اقشار مردم در این برنامه‌ها دیده شده‌اند.»

هفته سلامت نیز با هفته فرهنگی اصفهان هم‌زمان شده است که به همین دلیل، شهرداری اصفهان ویژه‌ برنامه‌هایی را هم در این زمینه تدارک دیده که در منطقه ناژوان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
هفته فرهنگی اصفهان گرامیداشت یک جهان شهر

بازگشایی کارخانه ریسباف

ریسباف، سال ۱۳۱۱ در سمت جنوب شرقی سی‌وسه‌پل با مشارکت جمعی از سرمایه‌داران در اصفهان راه‌اندازی شد و یکی از ٨ کارخانه ریسندگی اصفهان است که شناسنامه ورود صنعت مدرن به ایران به شمار می‌آید؛‌ کارخانه‌ای که دهه 1380 به صورت کامل تعطیل شد. این کارخانه که در سال 1381 ثبت ملی شده است، همزمان با هفته فرهنگی اصفهان برای احیاء و عملیات نجات‌بخشی در اختیار شهرداری قرار گرفت و طبق گفته علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان به عنوان بزرگترین موزه اصفهان بازگشایی خواهد شد.

کد خبر 846374 برچسب‌ها استان اصفهان تور- گردشگری

دیگر خبرها

  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • تسهیل در فرآیندهای صدور سند مالکیت املاک فاقد سند
  • برگزاری رویداد ریورس پیچ صنعت حمل و نقل
  • مانع تراشی در مسیر شفافیت بازار مسکن
  • مهمانی اصفهان | در هفته اصفهان چه خبر است؟
  • در خرید مسکن بی گدار به آب نزنید / پشت پرده آگهی های خانه ارزان
  • انتقاد خانه صمت به تعطیلی پنجشنبه ها
  • اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» در دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود
  • برنامه تولید نان کامل را با قدرت ادامه می دهیم
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و سلامت در محلات منطقه۱۳ تهران